Lue Hobitti- Eli Sinne ja takaisin.Pluton12 kirjoitti:Hukkia, päivän paras vitsi=)
Moria Goblin Armeija lista [click here]
Re: gourage
Lähitaistelutaidot ovat gobboihin verrattuina aika eliittiä.Pluton12 kirjoitti:Sitähän minäkin että rohkeutta tarvitaan, warg kapteenin muodossa vaikka.
Mites hukkien ja örkkien lähitaistelutaidot: F3- ja 3/5+?
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
No onhan hukilla ratsastavia gobojakin jos niitä vain itse converttaa
. itse asiassa niille on säännötkin jos ootte vilkassu misty mountais kamppanjaa GW:n sivuilla. Eli röllit ottasin pois ja lisää massaa. tämmöisen käsityksen sain lueskellessa. korjatkaa jos olen väärässä. Balrogin toki mielellään pitäisin armeijassa kun taas röllit ovat aika tois sijaisia.
Rummusta hyötyy vain goblinit itse, ellen vallan erehdy. Jos haastatte sanomalla toisin, niin avaan kirjaniklonkku kirjoitti: Mitäs ne hevoset sillä Gouragellaan tekevät? Ja ei sen Couragen varaan kannata laskea, eihän kukaan silloin ottaisi örkkejä. Ja siitähän tulee haittaa vasta kun porukka on puolittunut. Ja antaahan rumpu niille +1 Couragen.
Villihukkien idea on tuoda goblin armeijaan liikkuvuutta, ei suoranaista pelitehoa. Siinä olen kuitenkin samaa mieltä, että tehokkaita ne eivät ole. Mukaan niitä kuitenkin tarvitaan, jos haluaa häiritä vastustajan tarkkoja "modellinsidonta"-taktiikkoja ja liikkuvuutta tulee lisää myös todellakin melko paljon.Pluton12 kirjoitti:jos vähemmän kestävät örkit ammutaan selästä pois niin hukka on melko kesy siinä vaiheessa
Sieni ei ole kasvi.
Voisin vaikka haastaakkin sinut avaamaan kirjasi. En ole kyllä gobboarmeijassani peluuttanut muita kuin pelkkiä gobboja, joten tarkistusta ei ole missään vaiheessa tarvinnut tehdä. Mutta olen melkein aika varma, että kaikki pahikset saavat +1 Couragen. Olen siis aika varma.Githoniel kirjoitti:Rummusta hyötyy vain goblinit itse, ellen vallan erehdy. Jos haastatte sanomalla toisin, niin avaan kirjani.![]()
Edit: Taas pätemässä väärässä paikkaa. Gobothan sen vaan saa. *menee nurkkaan nyyhkimään*