"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Purppura poikia

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
taavetti

Purppura poikia

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Heip.

Viimeisestä figusta ollut aikaa ja ehkä olen ajan kuluessa saanut aikaan pientä kehitystä. Tekniikoita olen harjoitellut ja figuja maalattuna on tätä nykyä abouttiarallaa 25 kipaletta. Edelleen olen äärimmäisen hidas maalaamaan, mutta eipä se pahemmin haittaa.

Mutta itse figuun, narahdin: Pakko oli yksinkertaisesti ostaa, kun nämä myyntiin tulivat ihan siksi, että yksityiskohdat ja muutenkin figun olemus on totuttua gw:n tasoa hitusen parempi.
Gw:n punaista teemaa en viitsinyt kopioida, vaikka hyvältä se näyttää. Selasinkin historian kirjoja tovin läpi ja löysin hakemani. Purppuraa/violettia on kautta aikan käytetty laajalti kullan kanssa yhdessä, kuin myös aiemmin mainittua samettia (punaista). Eli teema lähti sitten siitä.

Pakko myöntää, että base on suurin heikkouteni: Tämä oli ensimmäinen base minkä todella tein. Aikaisemmin en ole laittanut edes hiekkaa, joskus harvoin maalannut. Mielikuvitus ei vaan pysy matkassa. No tuollainen siitä kuitenkin tuli.

Kuva

Kuva

Kurkkaa vielä hieman erilaisessa valossa, mikäli tuntui, että kesä aurinko antoi liian kirkkaan vaikutelman.

Kuva
Kuva
Kuva

Tähän päivitellään laiskuuden mukaan sitten jotain, näkee mihin suuntaan homma menee vai jurraako paikallaan. :)

Haukut, kehut & parannukset ovat tietenkin aina paikallaan.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Minun ja purppuran värin välillä on henkilökohtaisia ihmissuhdeongelmia enkä käyttäisi kyseistä väriä tuohon. Ruskea tai tummanpunainen toimii mielestäni paremmin. Hyvä sinänsä kun kokeilet jotain omaa, mutta ei ainakaan minulle toimi.

Figu on maalattu nähtävästi kuvien perusteella oikein hyvin. Näyttää tarkalta työskentelyltä, värit ovat paikoillaan ja näköjään myös sävytetty.

Base on tylsä, mutta ihan ok. Lisäisin siihen jotain ruskeaa ruohoa tai vaikka kaljatölkin tjsp, mitä tahansa tuomaan hieman elämää.
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Aoka tyylikäs. Olin muuten 1 ekooista tollasista ig:tä.
Niin siis tosta jätkästä: toi purppura on ihan hyvin tehty ja muutenkin ihan tyylikäs. Arvosana 8.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
taavetti

Väri valintaa pomputtelin pitkään gw:n teeman ja jonkun oman välillä. Päädyin kuitenkin omaan, ettei haiskahda sitten ihan samanlaiselta. Väri jakaa taatusti mielipiteitä ja se on kyllä kieltämättä hieman tarkoituskin.

Ruskean sävyjä tuohon ei viitsi enää laittaa, menee liian maanläheiseksi ja koko figu uppoaa samaan massaan. Purppuran/violetin tarkoitus antaa hieman eloa.
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Minusta tuo purppura/violetti on parempi kuin se gw:n teema. Muutenkin upeasti maalattu ja basekin on hyvin tehty.
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
SeppoSutinen

Viesti Kirjoittaja SeppoSutinen »

Iha hienoja
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Mielestäni purppura on hyvä valinta vaihtoehto. Tässä napissa mukavasti nuo metallit tulevat purppuran rinnalla esiin. Erinomaista jälkeä :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
taavetti

Käykää toki arvostelemassa tuolla: http://galtsu.net/kuva/942/ :) Ihan sanallisestikkin kelpaa, perusteltu arvosana on aina paras.

Tosin joskus hieman ihmetyttää millä perusteella porukka näitä arvostelee. Viittaan: " Hyvin maalattu, mutta figusta en tykkää, saat 5." No joo jokainen taplaa tavallaan, mitäpä se minulle kuuluu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”