"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blood Angeleitten Venerable Dredi

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Jamo

Blood Angeleitten Venerable Dredi

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Koodexia lukemalla olen ymmärtänyt että yhden dredin armeijastaan voi halutessaa upgradeta venerableksi. Mutta päteekö tämä myöskin Blood Angeleilla? Eli saavatko BA:t venerablen käyttöön?
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Jos BA codexissa ei sille optiota ole, eikä FAQ:ssakaan, eivät verienkelit valitettavasti venerabletöppöä saa. Teidän siis pitää tyytyä furiosoon :P
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Jamo

No BA:n kodeksisa ilmoitetaan että optiot tavis drediin löytyy mariineiden koodexisa, joten minä olen asian ymmärtäny niin että saan käyttää tavis dredeja normaalisti ja ostaa niille venerable upgraden. Enkä ole löytänyt mistään kohtaa mikä kieltäis venerable dredin käytön.
Nocharim

Viesti Kirjoittaja Nocharim »

Jos siinä sanotaan, että katsoo SM kodekista jotain niin niille voi ottaa mitä SM kodekissa sanotaan. Esim näin saadaan Vennutöppöjä kaksi kipaletta Avaruuswuffe armeijaan, tosin se toinen on huonompi shotti ja huononpi lähistelijä.

Eli simppelisti kyllä saat.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Normaali BA dreadi käyttää normaalin SM-dreadin sääntöjä ja optioita. Kyllä siitä veneraabelin saa.

Furiososta sen sijaan ei ainakaan toistaiseksi saa venerablea.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jamo

Kiitoksia vastauksista. Halusin vain varmistaa että olin ymmärtänyt oikein säännöt, enkä mahdollisesti osta turhaan 50 € venerable drediä.
Nocharim

Viesti Kirjoittaja Nocharim »

50€? Eikös Vennutöpön hinta ole se 35€?

Edit: Hyi mitä rahastusta rumasta figusta jolla on mukana vain lähisase ja rynnäkkökanuuna. Suosittelen pitäytymään vain tavallisessa dreadnoughtissa jolle hieman tilpehööriä osottamaan vanhuutta.
Viimeksi muokannut Nocharim, Ke 12.07.2006 01:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jamo

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”