"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Medusa V: Alea iacta est

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Cannonball

Medusa V: Alea iacta est

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Nonih, Medusa V kampanja onkin sitten alkanut. Kättä väännetään, ja suomalaiset on näemmä heivattu englantilaisten kanssa Edethorin alueelle. Näyttää siltä, että vaikka tällä kampanjalla tuskin on mitään ison nöyhdän kannalta suurta vaikutusta, niin näyttää tämä ainakin siltä, että kerrankin taistelut muokkaavat pisteitä ihan totuudenmukaisesti. Ja taukit pärjäilee koht mukavasti \o/

Tänään ekan taisteluni sain sisälle, ja havaitsin, ettei niitä saa raportoida kuin 1/vuorokausi. Kaks päivää on kamppanja juossut, ja siellä on jo tyyppejä 24 taistelulla. Tosin nimistä jo voisi ruveta päättelemään, että saattaisivat olla GW staffia. Jos jossain GW:n turnauksissa/hames eventeissä pelailee, niin kaikki taistelut ilmeisesti heivataan tuonne päivärajoituksesta piittaamatta?

Mielenkiintoisimpia ovat kyllä nuo mitalihommat. Itse ainakin aion hommata mahd. monta, jos kykenen. Medusa Starin ilmeisesti jo sain (ja taitaa olla härpäke jokaisella joka yhdenkin taistelun raportoi)'

Olettekos te, hyvät (ja pahat) sotulaiset, lähetelleet raporttejanne. Kuinka on kampanja sujunut? Ja mikä on puolenne, komentajanne ja armeijanne nimi? Mitään ajatuksia joita haluaisitte jakaa?

-Shas'o Kiv'i Kov'a, Commander of Flaschia Sector "Flying" Cadre.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Tom_Gore

Viesti Kirjoittaja Tom_Gore »

Kyllä minun käsittääkseni suomalaiset ovat muiden pohjoismaalaisten kera Telosiassa.

http://medusav.ne.games-workshop.com/ev ... teppes.htm

Mistä sait päähäsi että meidät olisi engelsmannien kanssa samaan niputettu?

Itse olen osallistunut Marineilla, mutta ensimmäistäkään taistelua en ole vielä kerinnyt pelaamaan kun tuntuvat kaikki pelikaverit olevan kesälomilla ja karanneet jonnekin jumalan selän taakse.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Cannonball

Kumma juttu sitten. Meikäläinen on heivattu Edethoriin. ja kyllä, ihan 100% varmasti valitsin maan oikein. Voisi selittää miksi wartime achoevements näkyy välillä, ja välille ei näytäkään sitä ansaittua mitalia ja rankingejä vaikak se tasitelu siell on. Bugaako?
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Tom_Gore

Loggaa kampanjaan ne-sivujen kautta niin pitäisi War Roomissakin näkyä oikeat maa-asetukset.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Retail Stores, Independent Stockists or Gaming Clubs in Finland should be be submitted to this area.
Jos pelaat pelin kotona voi olla, että systeemi heivaa sinut Edeathoriin! Itse kävin myös raportoimassa pelin ja minut ainakin heivattiin Edeathoriin, mutta peli oli pelattu kotona mikä ei putoa yllä mainittuihin kategorioihin! Täysin varma en asiasta ole, mutta koti peleistä ei puhuta tuossa ja täysin varma olen siitä, että itseni Suomalaiseksi laitoin!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Tom_Gore

Näemmä NE-alueenkin war roomin nappi heittää raportoimaan UK-alueen tilaan. Jaa-a enpäs sitten tiedä mikä homman nimi on :)
- Lord Assassin Morghoul
Cannonball

Ilmeisesti juuri niin kuin asmodeus sanoi. Kotona ne pelit on täälläkin hakattu läpi.
Velikapteeni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velikapteeni »

Rekisteröidyin juuri ennen kampanjan alkua, ja ilmeisesti mäkin raportoin Edethoriin.

Yllätyin hiukan siitä, miten hyvin Dark Eldar pärjää. Kirjoitushetkellä DE on Overallissa kakkosena.
Olet vapaa silloin kun sinusta tuntuu siltä. I'm Back.
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Hieman ehkä offtopiccia, mutta itseäni ei niinkään ihmetytä tuo DE:n sijoitus koska niitä pelaajia on huomattavasti vähemmän (478 peliä tällä hetkellä) ja todennäköisesti aika kokeneita! IG:n sijoitus kolmantena taas ihmetyttää itseäni! Niitä pelejä IG:llä on kuitenkin kolmanneksi eniten (2310) ja se on sentään 40k:n ehkä heikoimmista ellei peräti heikoin army list!

Huomaa hyvin noista pelien määristä mitä pelataan eniten kun marineilla on tällä hetkellä 4027 peliä ja selkeänä kakkosena tulee pelien määrässä Chaos marinet 2466!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Nocharim

Viesti Kirjoittaja Nocharim »

Tuon kaartin voine melkein selittää sillä, että siskoille ja malleukselle ei satu olemaan omaa osiotaan, joten niitä eksyy marsujen ja kaartin puolelle.

Itsekkin pitäisi niitä ruveta raportoimaan kunhan saan peliä pystyyn kattilan kanssa.

-Bonewyn Fleshtearer of the Blood Wolves
Tom_Gore

Ilmeisesti pelit raportoituvat player-ID:ssä olevan maakoodin mukaan, joka taas määräytyy sen mukaan millä websitellä pelaaja kampanjaan on rekisteröitynyt. Suomeksi siis maan valinta rekisteröityessä ei vaikuta mihinkään vaan yksinkertaisesti se, millä websitellä rekisteröityminen tapahtuu.

Kätevää...

Lähettämällä postia osoitteeseen [email protected] pitäisi saada vaihdettua ID oikealle maakoodille.
- Lord Assassin Morghoul
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Jee jee, olen itsekkin päässyt Medusaa "puolustamaan" IG:lläni. Tarkoitus olis pelata jopa 2 kampanjaa Turussa tämän Medusan aikana ja pistää kaikki pelit koneeseen. Katotaan sitten jälkeenpäin oliko viisasta... ;)
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Tuli mentyä mariineillani mukaan. Pelitoverini eivät ole rekisteröineet itseään, joten ei vielä taisteluja ole käyty.

Voitto xenoista ja pettureista!
-Lord Chaplain Devius
Brothers of Devius
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Cancerblood

Viesti Kirjoittaja Cancerblood »

On rekisteröity ja ollaan pelattu jo muutama pelikin. Harmittaa vähän paljon kun yrittää raportoida niin se valittaa etten ole enabloinut accountia (olen kokeillut sitä jo kahdesti).

No, apua vaan kysymään GW:n Medusa V supportilta (kokeillut jo sitäkin kahdesti). Joo, ollaan jo odotettu siitä päivästä asti kun kamppanija alkoi, mutta ei vastausta.

Huoh, tylsää odottaa. Onko kellään muulla vastaavanlaisia ongelmia?
Death to the corpse-god and his space morons!
laconfir

Viesti Kirjoittaja laconfir »

todellakin, en pääse sisään medusaan eikä viesteihin vastata
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Hurjat kaartilaiseni ovat jo kahdessa taistelussa puolustaneet Medusaa! :)
Officer-Matti

Viesti Kirjoittaja Officer-Matti »

Olisiko kellään linkkiä ilmoittautumis sivulle?

Omat hullut kaaokseni ovat hakanneet jo eldarit,marinet,DH:oon ja speed friikit.Ja voittoputki jatkuu(olen pelannut 5 kertaa 2 eldareita kaikkia muita 1).
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

mattiC kirjoitti:Olisiko kellään linkkiä ilmoittautumis sivulle?
http://medusav.ne.games-workshop.com/ca ... ister.aspx
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Minä ja Haranan kaartilaiseeni odotamme yhä reservissä koska koko homma ei kiinnosta... Antaa sen maailman kuolla, ei ketään kiinnosta. :)
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
jirgaS

Viesti Kirjoittaja jirgaS »

^ Onhan toi ihan vedätystä koko kampanja. Miten ne edes kuvittelee, että ketään kiinnostais ottaa siihen osaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”