Medusa V: Alea iacta est
- Cannonball
Medusa V: Alea iacta est
Nonih, Medusa V kampanja onkin sitten alkanut. Kättä väännetään, ja suomalaiset on näemmä heivattu englantilaisten kanssa Edethorin alueelle. Näyttää siltä, että vaikka tällä kampanjalla tuskin on mitään ison nöyhdän kannalta suurta vaikutusta, niin näyttää tämä ainakin siltä, että kerrankin taistelut muokkaavat pisteitä ihan totuudenmukaisesti. Ja taukit pärjäilee koht mukavasti \o/
Tänään ekan taisteluni sain sisälle, ja havaitsin, ettei niitä saa raportoida kuin 1/vuorokausi. Kaks päivää on kamppanja juossut, ja siellä on jo tyyppejä 24 taistelulla. Tosin nimistä jo voisi ruveta päättelemään, että saattaisivat olla GW staffia. Jos jossain GW:n turnauksissa/hames eventeissä pelailee, niin kaikki taistelut ilmeisesti heivataan tuonne päivärajoituksesta piittaamatta?
Mielenkiintoisimpia ovat kyllä nuo mitalihommat. Itse ainakin aion hommata mahd. monta, jos kykenen. Medusa Starin ilmeisesti jo sain (ja taitaa olla härpäke jokaisella joka yhdenkin taistelun raportoi)'
Olettekos te, hyvät (ja pahat) sotulaiset, lähetelleet raporttejanne. Kuinka on kampanja sujunut? Ja mikä on puolenne, komentajanne ja armeijanne nimi? Mitään ajatuksia joita haluaisitte jakaa?
-Shas'o Kiv'i Kov'a, Commander of Flaschia Sector "Flying" Cadre.
Tänään ekan taisteluni sain sisälle, ja havaitsin, ettei niitä saa raportoida kuin 1/vuorokausi. Kaks päivää on kamppanja juossut, ja siellä on jo tyyppejä 24 taistelulla. Tosin nimistä jo voisi ruveta päättelemään, että saattaisivat olla GW staffia. Jos jossain GW:n turnauksissa/hames eventeissä pelailee, niin kaikki taistelut ilmeisesti heivataan tuonne päivärajoituksesta piittaamatta?
Mielenkiintoisimpia ovat kyllä nuo mitalihommat. Itse ainakin aion hommata mahd. monta, jos kykenen. Medusa Starin ilmeisesti jo sain (ja taitaa olla härpäke jokaisella joka yhdenkin taistelun raportoi)'
Olettekos te, hyvät (ja pahat) sotulaiset, lähetelleet raporttejanne. Kuinka on kampanja sujunut? Ja mikä on puolenne, komentajanne ja armeijanne nimi? Mitään ajatuksia joita haluaisitte jakaa?
-Shas'o Kiv'i Kov'a, Commander of Flaschia Sector "Flying" Cadre.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Kyllä minun käsittääkseni suomalaiset ovat muiden pohjoismaalaisten kera Telosiassa.
http://medusav.ne.games-workshop.com/ev ... teppes.htm
Mistä sait päähäsi että meidät olisi engelsmannien kanssa samaan niputettu?
Itse olen osallistunut Marineilla, mutta ensimmäistäkään taistelua en ole vielä kerinnyt pelaamaan kun tuntuvat kaikki pelikaverit olevan kesälomilla ja karanneet jonnekin jumalan selän taakse.
http://medusav.ne.games-workshop.com/ev ... teppes.htm
Mistä sait päähäsi että meidät olisi engelsmannien kanssa samaan niputettu?
Itse olen osallistunut Marineilla, mutta ensimmäistäkään taistelua en ole vielä kerinnyt pelaamaan kun tuntuvat kaikki pelikaverit olevan kesälomilla ja karanneet jonnekin jumalan selän taakse.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- Cannonball
Kumma juttu sitten. Meikäläinen on heivattu Edethoriin. ja kyllä, ihan 100% varmasti valitsin maan oikein. Voisi selittää miksi wartime achoevements näkyy välillä, ja välille ei näytäkään sitä ansaittua mitalia ja rankingejä vaikak se tasitelu siell on. Bugaako?
Väitä vastaan, olen mestari.
Jos pelaat pelin kotona voi olla, että systeemi heivaa sinut Edeathoriin! Itse kävin myös raportoimassa pelin ja minut ainakin heivattiin Edeathoriin, mutta peli oli pelattu kotona mikä ei putoa yllä mainittuihin kategorioihin! Täysin varma en asiasta ole, mutta koti peleistä ei puhuta tuossa ja täysin varma olen siitä, että itseni Suomalaiseksi laitoin!Retail Stores, Independent Stockists or Gaming Clubs in Finland should be be submitted to this area.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
- Cannonball
-
Velikapteeni
- Viesti:
Hieman ehkä offtopiccia, mutta itseäni ei niinkään ihmetytä tuo DE:n sijoitus koska niitä pelaajia on huomattavasti vähemmän (478 peliä tällä hetkellä) ja todennäköisesti aika kokeneita! IG:n sijoitus kolmantena taas ihmetyttää itseäni! Niitä pelejä IG:llä on kuitenkin kolmanneksi eniten (2310) ja se on sentään 40k:n ehkä heikoimmista ellei peräti heikoin army list!
Huomaa hyvin noista pelien määristä mitä pelataan eniten kun marineilla on tällä hetkellä 4027 peliä ja selkeänä kakkosena tulee pelien määrässä Chaos marinet 2466!
Huomaa hyvin noista pelien määristä mitä pelataan eniten kun marineilla on tällä hetkellä 4027 peliä ja selkeänä kakkosena tulee pelien määrässä Chaos marinet 2466!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
Ilmeisesti pelit raportoituvat player-ID:ssä olevan maakoodin mukaan, joka taas määräytyy sen mukaan millä websitellä pelaaja kampanjaan on rekisteröitynyt. Suomeksi siis maan valinta rekisteröityessä ei vaikuta mihinkään vaan yksinkertaisesti se, millä websitellä rekisteröityminen tapahtuu.
Kätevää...
Lähettämällä postia osoitteeseen [email protected] pitäisi saada vaihdettua ID oikealle maakoodille.
Kätevää...
Lähettämällä postia osoitteeseen [email protected] pitäisi saada vaihdettua ID oikealle maakoodille.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
-
vompovompatti
- Cancerblood
On rekisteröity ja ollaan pelattu jo muutama pelikin. Harmittaa vähän paljon kun yrittää raportoida niin se valittaa etten ole enabloinut accountia (olen kokeillut sitä jo kahdesti).
No, apua vaan kysymään GW:n Medusa V supportilta (kokeillut jo sitäkin kahdesti). Joo, ollaan jo odotettu siitä päivästä asti kun kamppanija alkoi, mutta ei vastausta.
Huoh, tylsää odottaa. Onko kellään muulla vastaavanlaisia ongelmia?
No, apua vaan kysymään GW:n Medusa V supportilta (kokeillut jo sitäkin kahdesti). Joo, ollaan jo odotettu siitä päivästä asti kun kamppanija alkoi, mutta ei vastausta.
Huoh, tylsää odottaa. Onko kellään muulla vastaavanlaisia ongelmia?
Death to the corpse-god and his space morons!
-
Officer-Matti
http://medusav.ne.games-workshop.com/ca ... ister.aspxmattiC kirjoitti:Olisiko kellään linkkiä ilmoittautumis sivulle?
- Rectunator