Denny kanasensa niitylle ajoi - Cryx 500

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
attor

Denny kanasensa niitylle ajoi - Cryx 500

Viesti Kirjoittaja attor »

Tää ei oo ploki!

Hieman on ajatukset vaihtuneet mahdollisesta coni listasta. Aattelin kokeilla ilman isompaa jaskaa.

Alkuun mangled metal lista ja perään sit kaikki joukot 500 pisteessä

Deneghra 76

2x Deathripper 38*2= 76
1x Defiler 45
2x Nightwretch 44*2=88

Pistolwraith 33

Välisumma = 318

Skarlok 16

8x MC thrall 51
7x Bilethrall 47
6x Satyxis raider 64

Loppusumma = 497

MM lista on assasin lista. 500 pisteessä sitten jotain oikeitakin ryhmiä mukana. Satyxeista ei ole vielä mitään kokemusta, vaikutti ihan kivoilta, vaikkakin hieman tyyriiltä ja heikoilta. Figut on kivat, niillä on tissit. Bilejäkään en ole kokeillut vielä mutta kivalta tuo purge näyttää.

Hyllyssä on tämän lisäksi yksi bile ja slayer.

Kivaa olisi kuulla mielipiteitä.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Aattelin kokeilla ilman isompaa jaskaa.
Ihan hyvä idea, hornanjaskat eivät ole edes kovin hyviä. Fokusta vaan syövät ryöjät... Tyylipelaaja, niinkuin minä pitäisi kai yhtä mutta eihän se pakko ole sekään.

Mankelointilista on tietysti hirmuisen kova. Neljälläkin kanalla kun itse saan kuulla vininää, 500 pisteessä. ;)

Purge on sikaa, varsinkin Dennyn liikutusloitsun kanssa.

Satyksiitit kyllä toimivat kaikkea vastaan, millä ei ole reachia. Possuilija korvanneisi ne purukanalla ja toisella pistoolijehulla, mutta ruoskaneidot lienevät mielenkiintoisempia kaikkien kannalta.

Kyllä tuolla voisin itse lähteä ilman muutoksia.
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Kesee
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Tuo lista vaikuttaisi oikein toimivalta, eikä ole se ärsyttävin mahdollinen cryx assassin lista.

Kovin mahdollinen assassin lista mitä ihan heti tulee mieleen olisi denny sekä n. 6 ampuvaa bonejackia ja pari pistol wraithia. Vihollisen casteri piiritetään, kaadetaan scourgella ja ammutaan rikki bonejackeilla ja pistol wraitheilla. Tämänkin listan voittaminen on toki mahdollista, mutta pelaamisen hauskuudesta en sitten tiedä.

Itse tykkäsin cryxillä pelatessa kyllä pitää aina yhtä helljackia mukana, enkä kokenut sen hirveästi huonontavan listaani. Ilman helljackia et myöskään saa yhtään pistettä treasure hunt scenaariosta, eli turnauksen voitosta taisteleminen voi tuon takia olla suhteellisen hankalaa.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Jes, kiitoksia hyvästä kommentista.

Kyllä noita assasin listoja on tullut kateltua muilta foorumeilta, vähän mauttomia ja tylsän oloisiahan ne on. Juuh, mitä itse tuota slayeria on tullut pelattua niin kyllä se ihan hyvin on vetänyt useasti. Ja tosiaan ilman open fist jakkia voi olla tosiaan vähän vaikeaa treasure huntissa, täytyy katsoa saiskos sittenkin slayerin mahtumaan. Mutta en mä oo voittamaan lähössä vaan pelaamaan hyvässä seurassa :).

Täytyy kattella miltä näyttää.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”