"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chimeran, helevetin koiran liikkuminen

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Jamo

Chimeran, helevetin koiran liikkuminen

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Kuinka paljon nuo voivat liikkua vuorossa? Kaveri väittää että nuo ja esim. mun land speeder ja mopot liikkuu 24" vuorolla.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

WH40k sääntökirjassa sivu 61 on omistettu eri laitteiden liikuttelusäännöille. Kannattaa lukaista sieltä muutkin asiaan liittyvät säännöt.
Jamo

Tuohan auttoi paljon. Arvaas ollaanko kaverin kans luettu sääntökirjaa. KYLLÄ!
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

jos olet jo lukenut sääntökirjasta vc:n antaman sivun niin ei kai ole mitään syytä kysyä asia täällä?vai onko se tajuamisesta kiinni?

-heretic
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Jamo

Jep, siitähän se kiinni on, mutta sain asiaan jo selvyyden muualta.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

On muuten syytä huomata että mopot eivät ole peliteknisesti ajoneuvoja. Niiden liikkuminen käsitellään sivulla 53, "Bikes", vasen palsta, "Movement Phase". Lisäksi myös sivu 76, oikea palsta, "Turbo-Boosters".
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”