Tornio 2006: 3.-6.8. *Päivitetty 25.07.*
minulta löytyy myöskin muovinen ihmisjoukkue jos joku haluaa, ja myös amatsoonijoukkue, joka on edelleen kaverilta lainassa jo ties monettako vuotta 
Ai niin, lisääppäs pelaajalistaan Juha Sankala, joka tulee pelaamaan sekä fabaa että 40k:ta. Se ei vain itse pääse ilmottautumaan.
Ai niin, lisääppäs pelaajalistaan Juha Sankala, joka tulee pelaamaan sekä fabaa että 40k:ta. Se ei vain itse pääse ilmottautumaan.
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
Tänään maksettuja turnausmaksuja voidaan vielä jossain määrin uskoa "viikkoa etukäteen" maksetuiksi. Kannattaa siis ehkä toimia suht koht sukkelaan, jos haluaa viisi euroa säästää...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
missä on sanottu että viikkoa ennen pitää maksaa..?Celebdae kirjoitti:Tänään maksettuja turnausmaksuja voidaan vielä jossain määrin uskoa "viikkoa etukäteen" maksetuiksi. Kannattaa siis ehkä toimia suht koht sukkelaan, jos haluaa viisi euroa säästää...
"Jos tauti ei parannu viinalla, tervalla ja saunalla, niin se on kuolemaksi.."
terppana kirjoitti:missä on sanottu että viikkoa ennen pitää maksaa..?Celebdae kirjoitti:Tänään maksettuja turnausmaksuja voidaan vielä jossain määrin uskoa "viikkoa etukäteen" maksetuiksi. Kannattaa siis ehkä toimia suht koht sukkelaan, jos haluaa viisi euroa säästää...
Ekassa viestissä.Chukie kirjoitti:Sekä Ankkuksen jäsenet ja muut osallistujat saavat alennusta 5 euron verran, mikäli suorittaa turnausmaksun etukäteen vähintään viikkoa ennen turnausta.. Etukäteen maksettua turnausmaksua ei saa takaisin, vaikka jättäisi tulematta.
Lisäsin sinut listoihin. Pelipöytä ei ole tarpeen, ruokalan pöydät sisältyvät vuokraan. BB:ia voi toki pelailla ja minulla pitäisi olla aikaa opettaa parina ekana päivänä.Devil86 kirjoitti:Täältä pesee 40k necronit ja faba vampire countit.
Minun pitää sitten neljäs päivä mennä käymään Kemissä autokoulun toista vaihetta klo 11.30
Joudun maksamaan paikan päällä.
Osallistuisin bb:n mutta en osaa pelata sitä. Ja osallistuja on Juha"Devil86" Sankala.
PS: Mulla on myös pelipöytä.
Et ole mikään poikkeustapaus, suurin osa maksaa paikan päällä.
jos oot kiltti ja sisäsiisti sekä maksat luonnollisesti osan bensoista ja meet pelaamaan vain fb:tä ja omaat vielä numeron joka loppuu 258 niin voin ottaa perjantaina kyytiin kun lähden tornioon ajamaan..sippa kirjoitti:Saisiko keneltäkään kyytiä Oulu-Tornio välille?
tosin voi olla jo että lähdemme paikalle torstai iltana jo, kukaan ei tiedä vielä =)
"Jos tauti ei parannu viinalla, tervalla ja saunalla, niin se on kuolemaksi.."
Kyl. Pistäkää viestiä ennen lähtöä kiitsterppana kirjoitti:jos oot kiltti ja sisäsiisti sekä maksat luonnollisesti osan bensoista ja meet pelaamaan vain fb:tä ja omaat vielä numeron joka loppuu 258 niin voin ottaa perjantaina kyytiin kun lähden tornioon ajamaan..
tosin voi olla jo että lähdemme paikalle torstai iltana jo, kukaan ei tiedä vielä =)
GW:tä jo vuodesta '94
- hc_andersen
Maastoista puheenollen voisitte siellä Kempeleellä/Oulussa katsella varastojannne ja ottaa mukaan jos joitakin laadukkaita maastonkappaleita löytyy. Näille voi tulla tarvetta, kun pelaajia näkyy olevan aika mukavasti, vaikka maastoja kyllä aika paljon on. Erityisesti muutama pelikangas olisi ns. pop. Tässä on joka tapauksessa sanoisinko pienehköjä logistisia ongelmia kuljettaa tarvittava tavaramäärä täältä etelästä...hc_andersen kirjoitti:Mahtava päästä pelailemaan Tornion luonnonkauniisiin maastoihin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.