Testejä ja vähän muuta
Testejä ja vähän muuta
Mikä on
a. intiative test
b. Toughness test?
a. intiative test
b. Toughness test?
Viimeksi muokannut Rokottaja, Su 05.01.2003 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Testejä
Heitetään Xd6 alle Inteurastaja kirjoitti: a. intiative test?
Heitetään Xd6 alle Tnteurastaja kirjoitti: b. Toughness test?
Break test
Voisko joku selventää mulle (kun en oikein itse älynnyt :oops: )
Miten se demoneitten break test oikein menee?
Se oli mun mielestä aika sekava...
"You can run,but you can´t hide"
Re: Break test
Se on hankala selittää, mutta kokeillaan.Aziz kirjoitti:Voisko joku selventää mulle (kun en oikein itse älynnyt :oops: )
Esimerkki:
Horrorit häviää häsyn kolmella. Otat instability testin heittämällä 2d6.
-jos heität yli leadershipin, koko uniitti kosahtaa, end of story (opponent crackles maniacally)
-jos heitit alle leadershipin, vertaat tulostasi tappion verran (3) alennettuun leadershippiin (8-3= Ld 5) (huom, tämä kohta toimii kuten kaikilla uniiteilla, leadership tippuu niin monella kuin häviää)
-otat woundeja heiton ja leadershipin erotuksen verran (jos heitto oli suurempi)
Gotcha ?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Riippuu ihan tilanteesta. Joillakin armeijoilla ei ole muuta kuin lähhäriyksiköitä, jonne maagit voi laittaa piiloon. Lähitaistelijarykmentit tuppaavat usein myös menemään vihollista kohti (hullua porukkaa...), jolloin kyseisessä rykmentissä oleva maagi pystyy heittämään myös niitä lyhyemmän kantaman tappoloitsuja. Jotkut maagit ovat myös halukkaita taistelemaan, koska he ovat hyviä lähitaistelussa tai heillä on taikoja/taikaesineitä, mitkä tekevät heistä parempia lähitaistelijoita. Ja se miksi maagi laitetaan yleensäkään rykmentiin on sinulle varmaan jo selvinnyt.teurastaja kirjoitti:Mitä järkeä on ottaa velho lähitaistelijarykmentiin, jos tämä velho ei johda armeijaa?