"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fanaatikkojen kavalan kapeat kahleet

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Kemurenttu

Fanaatikkojen kavalan kapeat kahleet

Viesti Kirjoittaja Kemurenttu »

Tuossa hankin juuri ensimmäiset metalliset figuni, kolmisen kappaletta yögobbojen fanaatikkoja. Unitiahan noille ei vielä ole, odottelen Skull Passia.

Ongelmia alkoi kehittyä jo liimausvaiheessa; yhdeltä katkesi kettinki, ja olen depressiivisesti pyrkinyt saamaan sitä pysymään kasassa. Onko kellään minkäännäköistä ideaa, kuinka möykyn saisi takaisin kiinni, vai heitänkö tuon juoppohullufigun roskiin?
Metsuri

Viesti Kirjoittaja Metsuri »

Ei sitä figua kannata roskiin heittää. Jos se kettinki on tarpeeksi paksua, voit koittaa pinnata sen kiinni.
Njoo...
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Figulijan sääntö nro 1: Älä koskaan heitä mitään pois! Varsinkaan mitään figujen osia saati sitten kokonaisia vähän viallisia figuja ei kannata koskaan heittää pois, kaikelle löytyy varmasti myöhemmin käyttöä.

En nyt tarkalleen muista minkä näköinen tuo figu on eli en osaa varmasti sanoa miten fiksata tuo ketju mutta yleisesti pinnaus, green stuff ja pikaliima ovat ystäviäsi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Voithan tehdä sitten eräänlaisen hullun tempun: otat kettingin pois ja pinnaat kiinni ison gw:n, jos löydät. Yksi tuttuni teki saman, mutta kuvaa en siitä nyt löydä mistään...

Mutta ei se ole maailman loppu, jos ei olekkaan kettingillä jatkoa, itsellänikin katkesi pallot parin pelin jälkeen ja olen nyt pelannut sellaisilla fanoilla noin 2 vuotta
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Voithan aina liimata pallon ketjuntynkineen alustaan ja koittaa sovitella gobbon kädessä olevan tyngän siihen kiinni, liimata ja stuffailla vaikka jokin gobbomaisen tökerö "korjauspala" oikeastikin hajonneeseen ketjuun. Tai sitten jättää ne hieman erilleen, jolloin gobbon ketju näyttää koomisesti katkeavan kesken reuhtaisun.
Kemurenttu

Viesti Kirjoittaja Kemurenttu »

Noin, sainhan tämän vielä ehjäksi. Liima peitti jokusen viivan, mutta lopputulos kelpaa ainakin itselleni hyvin. Kiitos kaikille neuvoista.
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Hyvä idea voisi olla myös napsaista kaikista ketjut pois ja ostaa vaikka hobby pointista "oikeaa" ketjua tilalle.
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Nyt kun ollaan lähellä ketjua missä keskustellaan ketjuista, niin millä konstilla saa parhaiten jähmetettyä ketjun, siten että ketjun silmät tukkeutuvat mahdollisimman vähän?

Ketju-counter: 5
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Dead Maniac kirjoitti:Nyt kun ollaan lähellä ketjua missä keskustellaan ketjuista, niin millä konstilla saa parhaiten jähmetettyä ketjun, siten että ketjun silmät tukkeutuvat mahdollisimman vähän?

Ketju-counter: 5
Nestemäistä pikaliimaa minä olen käyttänyt. Vikana tuossa on tietysti se, että liima valuu minne sattuu, jolloin se tuottaa röpelöä koko ketjuun. Lisäksi ketjua on äärettömän vaikea käsitellä, kun sen on valellut liimalla, joten se on sataprosenttisen varmasti kiinni joko sormissa tai siinä alustassa, jolle sen sormistaan laskee.

Onko joku keksinyt jotain fiksumpaa?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Itse mietin vesitettyä PVA:ta, mutta en ole kokeillut. Jopa maalaamalla ainakin tuo minun ohut ketjuni jähmeni vähäsen.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
jurri

Viesti Kirjoittaja jurri »

The Captain kirjoitti: Nestemäistä pikaliimaa minä olen käyttänyt. Vikana tuossa on tietysti se, että liima valuu minne sattuu, jolloin se tuottaa röpelöä koko ketjuun. Lisäksi ketjua on äärettömän vaikea käsitellä, kun sen on valellut liimalla, joten se on sataprosenttisen varmasti kiinni joko sormissa tai siinä alustassa, jolle sen sormistaan laskee.

Onko joku keksinyt jotain fiksumpaa?
Nestepikaliimalla kannattaa homma hoitaa seuraavasti:
1. Hommaa jostain nipistin. Pyykkipoikakin käy ehkä hätätilassa.
2. Keksi keino miten saada nipistin roikkumaan jostain. Tässä voi käyttää mielikuvitusta.
3. Valele ketju nestemäisellä pikaliimalla varoen tärväämästä sormiasi
4. Ripusta se kuivumaan em. rakennelmaan.
Mikä ei tapa, se mutatoituu ja yrittää uudelleen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”