onko mordenhame väkeä järvenpääsä
onko mordenhame väkeä järvenpääsä
niin siinä se kysymys sitten on. Tarvitsisin peliseuraa lauantaisin mordenhame ja 40. 000 kävisi. löytyykö pelaajia.[/img]
Kysykää mitä vaan vastaamme mitä sattuu.
(morden)hameväkeä?QQ3 kirjoitti:Näyttää ihan deitti ilmoitukselta.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
-
vompovompatti
ihanko totta no sulla on kyllä ihan omat ajatukset.QQ3 kirjoitti:Näyttää ihan deitti ilmoitukselta.
Onhanse hyvä että täälläkin helvetin rajamailla on edes yksi nirppo.
Muuten siitä 40k:sta, minulla ei ole itselläni oikein kovin hyvää pelikenttää joten olisi kiva tietää kuinka kaukana asut kirjastosta (jotta tietäisi taittuuko matka jalan).
jälki huomautus ole vasta 7lk joten pelitasoni on sen mukaista, juttuni ovat pitkästyttäviä ja vitsini huonoja.
Viimeksi muokannut Natriks, To 28.09.2006 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kysykää mitä vaan vastaamme mitä sattuu.
Meillä on Jokelassa noin kerran viikossa paikallisella nuorisotilalla figukerhoa, jossa pääasiassa 40k:ta pelaillaan. Viime aikoina aloittanut myös pari pelaamaan FB:tä. Ja kiinnostusta myös mordheimin aloitteluun jollain olisi, tai ainakin on ollut... voin kysellä löytyykö innostusta vieläkin. Viime aikoina pelaajia on ollut melko niukasti, vaikka maastoja on hyvin 3-4 pelipöytään (tosin tilat tulevat vastaan).
Jos siis matka ei tunnu ylitsepääsemättömältä, lähettäkää privaan ja kerron lisää. Junallahan tuosta matka kestää noin 7 min. Itse olen siis kyseisen kerhon ohjaaja, ihan koulutukseltanikin nuorisotyöntekijä. Ja niin, kerho on arkisin, riippuen talon muusta toiminnasta ja omista töistäni, ma-to.
Jos siis matka ei tunnu ylitsepääsemättömältä, lähettäkää privaan ja kerron lisää. Junallahan tuosta matka kestää noin 7 min. Itse olen siis kyseisen kerhon ohjaaja, ihan koulutukseltanikin nuorisotyöntekijä. Ja niin, kerho on arkisin, riippuen talon muusta toiminnasta ja omista töistäni, ma-to.
-
vompovompatti