Bretonnia knight errants vs knights of realm.
Bretonnia knight errants vs knights of realm.
Kumpia tekisin bretonia knighteistä?
-
chaos pete
Jos pelaat normaalia Bretonniaa, niin tekisin ainakin aluksi Realmeja, ehkä erranttejakin joskus. Mutta jos pelaat errantry war listalla, niin teet sitten Errantteja..
Ikävä kyllä spirit of the game on epäkuolleiden special character, jonka valmistus taidettiin lakkauttaa tuossa 90-luvun alkupuolella - The Captain
toki realmeilla
Itse ainkin maalaan realmeja koska ne on tehokkaampia mutt errantit on siistempiä koska ne on yksityis kohtaisempia
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
-Homer Simpson
- Walloittaja
- Viesti:
Anteeksi kuinka? Errantit ovat hinta/laatu -suhteeltaan erinomaisia ja kyllä niitä näkyy vähintäänkin yhtä paljon kun KoTR:eja.kasvi kirjoitti:joo no siis harvemmin noita errantteja kentällä näkee
Mitä tarkoitat tehokkuudella? Errantit ovat varsin tehokkaita ja hinta/laatu -suhteeltaan erittäin hyviä.samba kirjoitti:Itse ainkin maalaan realmeja koska ne on tehokkaampia mutt errantit on siistempiä koska ne on yksityis kohtaisempia
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Eivät kyllä hinta/laatu-suhteeltaan suuresti eroa kotreista, lähinnä se huonompi ws koituu haitaksi. Errantry bannerin kanssa errantit ovat osassa tapauksista parempia, mutta muuten suosittelen kotreja.Walloittaja kirjoitti:Mitä tarkoitat tehokkuudella? Errantit ovat varsin tehokkaita ja hinta/laatu -suhteeltaan erittäin hyviä.samba kirjoitti:Itse ainkin maalaan realmeja koska ne on tehokkaampia mutt errantit on siistempiä koska ne on yksityis kohtaisempia
pöhhöh.. Jokainen omaa mieltänsä, mutta WS3 on ikävä, kun peruskuraankin osutaan 4+ ja impetuouskin voi koitua kohtaloksi..Walloittaja kirjoitti:Anteeksi kuinka? Errantit ovat hinta/laatu -suhteeltaan erinomaisia ja kyllä niitä näkyy vähintäänkin yhtä paljon kun KoTR:eja.kasvi kirjoitti:joo no siis harvemmin noita errantteja kentällä näkee
Mitä tarkoitat tehokkuudella? Errantit ovat varsin tehokkaita ja hinta/laatu -suhteeltaan erittäin hyviä.samba kirjoitti:Itse ainkin maalaan realmeja koska ne on tehokkaampia mutt errantit on siistempiä koska ne on yksityis kohtaisempia
Itsellä lähinnä se yksi yksikkö errantry bannerilla ja ritareita vastaan. osuvat niihin siinä missä realmitkin ja napsivat haarniskaa paremmin..
niin että kerrotko walloittaja siitä hintalaatusuhteesta vielä vähäsen..