"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldarien aseet...

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

En, miulla on kaksi wraithlordia ja falcon, joista falconin voisi korvata support weaponeilla joskus. Tosin pelaan Alaitoc listaa, joten ei nou wraithlordit sinne ihan sukkana solahda, mutta turnausarmeija on aina turnausarmeija.
El Phantasmo

Viesti Kirjoittaja El Phantasmo »

Phew. 3 Wlordia imasee.

No tänään (eilen) sitten taas falcon pääsi kentälle. 1. vuorolla IG AT-squadista 3 mosaa säleiks ja pinniin, sen jälkeen tehtiin tankeille kaiken näköstä. Osuin :) Oli kivaa. :D

Support weapon platformit on kyllä rok, D-cannoneita saa vaan lähteä etsimään Etelä-Amerikan sademetsien intiaanitemppeleistä jos niitä jostain meinaa näppeihinsä haalia.
psy-coma

Viesti Kirjoittaja psy-coma »

itteasias ei tarvii ettii sademetsistä tms.
mulla ainakin tulee yllättävän usein semmossii vastaa :D
"Do not seek death, it will find you"
jamovoima
Valvoja

Lähinnä kiinnostais noi shadow weaverit, s6 mortareita *NAM* ...ja vielä kun pelaan enimmäkseen tyrkkyjä vastaan...
psy-coma

Viesti Kirjoittaja psy-coma »

jamo kuules tuu käymään tääl hyvinkään gheton rojalis, tääl on ainakin 3 shadow weaweria... tai helpommon saat ne jos pistät Llewarin hakee ne sulle...
"Do not seek death, it will find you"
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Luulin, että D-cannon on ainoa oikea vaihtoehto support weapon batteryksi. Olisiko nii, että Shadow Weaverit voisivat rokata? Tosin, itse pelaan Ulthwélla/vaniljoilla lähinnä kaaoksen omia ja enenevissä määrin Necroneita vastaan, joten se S10 AP1 kuulostaisi niin houkuttelevalta. Sitäpaitsi, olen tullut siihen tulokseen, jotta D-cannon on ainoa realistinen ase Monoliittia vastaan Wraithcannonin ohella.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

El Phantasmo kirjoitti:Jaa että The Captainilla on 4 falconia. Käytätkö niitä ihan? Ja miten? Meinaan, minä en tykkää siitä vehkeestä sitten yhtään kun sillä ei osu ja maksaa liikaa
Jos et käytä isoja squadeja toi on LOISTAVA transport. Holo-fieldin kanssa se on aivan SAIRAAN kova. Montakohan glancea falcon selvisi kun kohtasin mokoman sunnuntai iltana? Aika sairaan kasan plus 1-2 penetrationia. Wave serpentit tippuu aina ihan kivasti mutta falconit vain jatkaa menoa...
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
jamovoima
Valvoja

saradain kirjoitti:jamo kuules tuu käymään tääl hyvinkään gheton rojalis, tääl on ainakin 3 shadow weaweria... tai helpommon saat ne jos pistät Llewarin hakee ne sulle...
saahan noita kaupasta... ...rahaa vastaan, jota miulla ei nyt liiemmin noille liikene (ostin broadsideja:()
El Phantasmo

Viesti Kirjoittaja El Phantasmo »

tneva82 kirjoitti:
El Phantasmo kirjoitti:Jaa että The Captainilla on 4 falconia. Käytätkö niitä ihan? Ja miten? Meinaan, minä en tykkää siitä vehkeestä sitten yhtään kun sillä ei osu ja maksaa liikaa
Jos et käytä isoja squadeja
Minä käytän AINA isoja squadeja:D Edes Scouncil ei mahtuisi kyytiin...

Ei oikein jaksa inspata, kuten sanoin, runtata 200 pointin transporttia meltagunin etäisydelle jos sen voi välttää. Minulla on Asbest Warrior -antipatioita, mutta minä pelaankin Ulthwéa. Harvoin on muita kun 10 pansyä mukana, eikä 6 bansheen squadilla tee yhtikäs mitään.

D-cannonissa on se hienous, että se on oikein joustava pyssy sekä morttien että tankkien telomiseen. Lisäksi halvin support platformi.

...niin, ja Sweaver battery on työn alla ja vibrocannonit empiirisellä tutkimuksella todettu huonoiksi. Weaverit on aika mukavia etenkin dark eldareita vastaan: "Mitä, raideri metsän takana? Ei voi vissiin muuta kun runtata weaverilla. Noin isosta hökötyksestä ei _voi_ mennä ohi." Ah.

Tietääkös Saradain muuten mistä mulle löytys 3 D-cannonia? Joensuun fantsussa en ole ikinä kerenyt näkemään yhtäkään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”