"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos 500 pst.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Pelimies
Viesti:

Chaos 500 pst.

Viesti Kirjoittaja Pelimies »

Pelimestan erikoissäännöillä: Ei yli 150pst. HQ, ei yli 190pst. edestä armour valuen omaavia yksiköitä, Carnifex 0-1, Wraith Lord 0-1, Talos 0-1, Min. HQ + 1 Troop. Paitsi Necronit joilla vain 1 Troop minimi.

HQ
Chaos Lord: Mark of Slaanesh, D Stature, D Flight, D Mutation, D Talons, D Strenght = 150pst.
Ei liian tyyris uhrattavaksi, Liikkuu lujaa ja lyö chargetessa 6 kertaa S6:lla!

FAST ATTACK
3 x Chaos Space Marines Bikes: Mark of Slaanesh, Aspiring Champion + Power Fist = 133pst.
Kimppuuun ja samalla tuoda demonit.

TROOP
8 x Deamonette = 120pst.
7 x Deamonette = 105pst.
Pussailee ja palottelee.

Yht: 499pst.

Tälläsellä ois kiva pelata.. Pieni mutta pippurinen.
Viimeksi muokannut Pelimies, Ti 12.09.2006 20:00. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
GW,MTG,PC,Lauta-ja Konsolipelit
Assassin´s Creed 65€, Mario Galaxy 55€, Ratchet&Clanck Future 65€

http://www.kolumbus.fi/pelimesta
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

miksi teit loordista sorsan?sillä ei ole mitään poweria, ota se pois ja vaihda fligth speediin.näin saat 15p jolla otat ainakin resiliencen

slaanes-porukka ei saa aspaa ilmaiseksi, se toimii vain kulttiarmeijoissa jota tämä ei ole.ota personal icon pois aspalta kun saat ilmaisen ikonin ryhmään muutenkin.loordista tulleet ylijäämät ja ikonin 10p niin saat ryhmän siihen pistehintaan

Daemonetet ihan ok mutta silti aika pieni ryhmä,saisit 3 daemonettee lisää jos teet mökämarineista normi marsuja Moculla ja otat aspan pois, et tee niillä muutenkaan mitään kuin tulitukena.

defiler ihan ok
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Pelimies
Viesti:

Listaa muokkasin, tosin pidän prinssin. + 1 S,T,WS + 2d6 AP vain 15pst. on hyvä diili, usko pois.

X-Type

Viesti Kirjoittaja X-Type »

Eli tässä olisi pelitehoja lisääviä vihjeitä:

Prinsille kannattaisi Slaaneshin merkki - silloin armeija olisi kulttarmeija. Saisit ilmaisen Aspan Jolle joko powerfist tai powerweapon + D.strenght. Noisemarineryhmälle suosittlen Lasertykin tilalle Blastmasteria ja Sonicblasteria - ryhmä olisi monipuolisempi eli tehokas jalkaväkeä vastaan ja voisi yrittää tankkeja. Prinssistä vielä - talonssia parempi on venom - haavottaa väh 4+ aina. Sekä talonssin rendin hyökkäys on turha prinssille koska stature antaa jo läpäisyn panssariin. Aura olisi tärkeä saada sillä invuton Prinssi on hyvä kohde plasmalle ja lasertykeille eli varusteet joita suosittelen : Mark of Slaanesh; D.Venom, D.Speed, D. Stature, D. Aura & D. Mutation. (D. Strenght)

Minäkin suosittelen Daemonetteja 8 samaan ryhmään. Itse olen kokeillut eri kokoja ja päätynyt siihen. Tehokkain tapa IMO käyttää neiteja on suoraan kutsuttuaan tehdä charge. Itse olen aina saanut tehtyä chargen suoraan ja aina ovat neidit ensi taistelun voittaneet.

Defilleristä en itse pidä. On paperilla ihan ok tulivoimainen, mutta sillä on vaivainen 12 panssari - eli jo sinko on erittäin paha uhka sille. Lasertykki jo todennäköisesti tuohoaa sen. 12 panssarilla varustettu Defiler tuhoutuu todennäköisesti jo vuorolla 1. Myönnetään miniatyyri on komea, mutta on auttamattoman kallis tehoisiinsa nähden. Daemonetet ovat tätä parempia jalkaväen teurastajia. Itse ottaisin Havokryhmän tilalle. Aseet olisivat H.Bolttereita.
Pelimies
Viesti:

X-Type kirjoitti:Eli tässä olisi pelitehoja lisääviä vihjeitä:
Muokkasin listaa ja nyt se on täysin closis painotteinen..

Pampulla pidän noi kamat koska pisterajoits on toi ylhäällä ja haluan sille ehdottomasti 6 lyöntiä closariin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”