Witc hunter =][= lordi
Witc hunter =][= lordi
Eli tällaisen ehkä joskus haluaisin hankkia. Kysymys kuuluu, voiko tätä saada toimimaan. Vähän vaikuttaisi siltä, että pistesyöppö siitä tulee. Kertohaahan ihan toimiva ja melko halpa inki lordi witch hunttereille.
Itse käytän sitä Lordia lähinnä psyykkisenä taustatukena. Parit lekurit pitämään sitä hengissä kun se leikkii loitsuilla. Yksi Familiar jotta saa lisävoiman tarvittaessa. Psychic Hood jos epäilee että vihollisella on psyykkereitä. Valinnanvaraista on yksi Sage, kolme soturia (erikoisaseet jos huvittaa maksaa) ja jokunen Acolyte lisäkilpenä.
Viime pelissäni Lordi tappoi jokusen Eldar Warlockin käyttämällä voimaa Hammer of the Witches. Niin, ja sen Sage tappoi Avatarin laspistoolilla...
Viime pelissäni Lordi tappoi jokusen Eldar Warlockin käyttämällä voimaa Hammer of the Witches. Niin, ja sen Sage tappoi Avatarin laspistoolilla...
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä
-
Sami Jumppanen
Tuossa kuulin kikan tuhota tyrkkyjen se hive tyrantti lähettämällä Inkvi lordi ja retinue sen kimppuun, jolloin ][ tuhoaa örmyn meleessä samalla, kun Acolyytit sitoo tyrantin lähistely iskuja mancatchereilla ja tietenkin samalla absorboivat panssareillaan (power armour) iskuja joita ei saada estettyä.
Tietenkin jos ainoa tarkoitus inkville on saada se assasiini yms. armeijaan mukaan, niin tavallinen inkvi boltterilla lienee tarpeeksi, mutta itse ottaisin varmaan myös gun servitoreja ja sagen tai pari.
Tietenkin jos ainoa tarkoitus inkville on saada se assasiini yms. armeijaan mukaan, niin tavallinen inkvi boltterilla lienee tarpeeksi, mutta itse ottaisin varmaan myös gun servitoreja ja sagen tai pari.