Luminen alustako ruma?
Luminen alustako ruma?
Terveppäterve taasen, pitkästä aikaa Sotu kutsuu. Olen huomannut harmikseni että kovasti ihmiset valittavat että lumiset alustat tekevät figuista rumia tai etteivät lumialustat (sooda-liimasekoitukset) sovi ollenkaan peliin.
Olen kyllästynyt täysin flokkiin ja siihen iki-ihanaan goblin greenin sävyyn ja kääpiöilleni olen tekemässä lumialustoja.
Opinions, anyone?
FIGHT!
Olen kyllästynyt täysin flokkiin ja siihen iki-ihanaan goblin greenin sävyyn ja kääpiöilleni olen tekemässä lumialustoja.
Opinions, anyone?
FIGHT!
niih.
- Dead Maniac
- Viesti:
Itse katselin juuri tätä jenkki-GW:n osiota, ja rupesin miettimään että mitenkä porukka oikein kusee tämän homman. Täytyy jossain vaiheessa ostaa sitä lumi-fx:ää ja kokeilla vaihtoehtoja.. Linkissä on hyviä vinkkejä.
Time waits for no slave.
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Re: Luminen alustako ruma?
Kai niitä on kumpaankin suuntaan.Perzzza kirjoitti:Opinions, anyone?
Minulle käy vaikka laava tai vaahtokarkki, kunhan sille on hyvät perustelut ja toteutus toimii. Ruoho tai hiekka nyt on sen puoleen perusvarma valinta, että 80% maailman pelipöydistä lienee kuorrutettu sen tapaisella aineella ja muutenkin seudulla vallitsee useimmiten kesä. Jos tästä linjasta poikkeaa, tuloksen laadun olisi syytä kompensoida syntyvää ristiriitaa.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
No ei kai hyvin tehty lumialusta ole sen rumempi, kuin joku muukaan. Tietenkin se riippuu katsojastakin, mistä tykkää. Lumi voi tuntua yksitoikkoiselta jonkun mielestä. Tee lumialusta, jos sinusta siltä tuntuu. Jos joku kitisee rumasta basesta, niin kitisköön. Tehköön itse hienomman.
Luumumehu on soturien juomaa
- dead flesh penalty
Hah! Todellinen keino poistaa lumialustojen syrjintä, on tehdä lumikenttiä. Ja sitten tuputtaa niitä joka ainoaan turnaukseen, ja valittaa ruohobeisseilla pelaajille kun eivät sovi kenttään.
Ei vaiskaan. Itse pelaan lumibaseilla, ja ei kukaan ole tähän mennessä valittanut mistään yhteensopimattomuudesta. Pelaa sillä millä tykkää, minä tykkään hangesta.
Ei vaiskaan. Itse pelaan lumibaseilla, ja ei kukaan ole tähän mennessä valittanut mistään yhteensopimattomuudesta. Pelaa sillä millä tykkää, minä tykkään hangesta.
- Terminator Sergeant
heil pyry!
Onhan jonillakin punaiset alustat, vaikka palialustamme ovat kivisiä ja tummanruskeita.
Taidan ruveta tekemään lumikenttää...
Onhan jonillakin punaiset alustat, vaikka palialustamme ovat kivisiä ja tummanruskeita.
Taidan ruveta tekemään lumikenttää...
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- Githgulcag
Niinpä. Kukaan ei ole ainakaan vielä valittanut punaisista alustoista ja jos valittaa, niin se on hänen ongelma.Terminator Sergeant kirjoitti:Onhan jonillakin punaiset alustat, vaikka palialustamme ovat kivisiä ja tummanruskeita.
Ei kannata ajatella, että miltä se alusta näyttää pelikentällä. Vain se on tärkeää, että minkälaisen tunnelman se tuo figuun ja koko armeejaan.
- The Captain
- Valvoja
80 % maailman pelipöydistä on GW:n ruohomatto tai jokin paljas levy, joka ei näytä miltään maailman maastolta. Samalla lailla 80 % maailman baseista on neonvihreää ruohoa, vihreäksi maalattua hiekkaa tai vihreää nukkaa, joka ei näytä ylipäätään yhtään miltään.Dolmot kirjoitti: Minulle käy vaikka laava tai vaahtokarkki, kunhan sille on hyvät perustelut ja toteutus toimii. Ruoho tai hiekka nyt on sen puoleen perusvarma valinta, että 80% maailman pelipöydistä lienee kuorrutettu sen tapaisella aineella ja muutenkin seudulla vallitsee useimmiten kesä. Jos tästä linjasta poikkeaa, tuloksen laadun olisi syytä kompensoida syntyvää ristiriitaa.
Omat baset voi kustomoida oman peliporukan pelipöydän mukaisiksi tai armeijan teeman mukaan, mutta jos lähtee pelaamaan pois kotoa, voi olla varma, että basejen tyyli eroaa pelipöydästä jollain tapaa. Samalla lailla se ruoho ja hiekka näyttää typerältä Cityfight-peleissä kuin lumi hiekkakentällä.
Oma periaatteeni on ollut tehdä baset armeijan tyylin ja teeman mukaan ja olla murehtimatta pelipöytiä. Ensisijainen vertailukohta on kumminkin muut saman armeijan figut samassa vitriinissä, ei satunnaisen turnauksen satunnainen pelipöytä.
Fanaticissakin odotettavissa on saman turnauksen aikana jääkenttiä, hiekka-aavikkoa, asvalttiviidakkoa ja ruohotasankoa. Tee siinä sitten beissit maaston mukaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hankkii kaikki figut moneen kertaan, ja tekee useamman armeijan, joista yhdet on basetettu jääkentälle sopiviksi, yhdet hiekka-aavikkoon sopiviksi, yhdet asfalttiviidakkoon sopiviksi ja yhdet ruohotasankolle sopivaksi. Tai sit kehittää systeemin millä figut saa irti baseistaan ja baset vaihtoon. It´s as simply as that.The Captain kirjoitti:Fanaticissakin odotettavissa on saman turnauksen aikana jääkenttiä, hiekka-aavikkoa, asvalttiviidakkoa ja ruohotasankoa. Tee siinä sitten beissit maaston mukaan.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Farseer of Biel-tan
Kyllä on ratovaari pistänyt osuvan allekirjoituksen.Ratovaari kirjoitti:Hankkii kaikki figut moneen kertaan, ja tekee useamman armeijan, joista yhdet on basetettu jääkentälle sopiviksi, yhdet hiekka-aavikkoon sopiviksi, yhdet asfalttiviidakkoon sopiviksi ja yhdet ruohotasankolle sopivaksi. Tai sit kehittää systeemin millä figut saa irti baseistaan ja baset vaihtoon. It´s as simply as that.The Captain kirjoitti:Fanaticissakin odotettavissa on saman turnauksen aikana jääkenttiä, hiekka-aavikkoa, asvalttiviidakkoa ja ruohotasankoa. Tee siinä sitten beissit maaston mukaan.
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
- Terminator Sergeant
Ja kyllä oot sinä pistäny turhan viestin.Farseer of Biel-tan kirjoitti: Kyllä on ratovaari pistänyt osuvan allekirjoituksen.
Eli koko tämän topicin keskeinen sisältö peltipurkissa:
Alusta saa olla millainen tahansa, kunhan siitä itse pidät.
Amen.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- The Captain
- Valvoja
Teräratas kirjoitti:Eli mitä turhaan alustoja nysväämään. Musta muovipinta sopii hillityn tyylikkäällä olemuksellaan maastoon kuin maastoon, ei vie huomiota pois mustalla pohjamaalilla maalatusta figusta, ja on allergia ystävällinenkin vielä.
The Captain Puolenkuun pelien foorumilla kirjoitti: Meillä Kouvolassakin on muutamia yhtä pelkistetyn tyylin kannattajia. Osa pitää mustasta basesta jopa niin paljon ettei suotta laita siihen figua sotkemaan yhtenäistä vaikutelmaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-
Usermaatra
- Slaughter Master
80% maailman käytössä olevista beisseistä on joko täysin koskemattomia, maalaamattomia, tai vain maalattuja.The Captain kirjoitti:80 % maailman pelipöydistä on GW:n ruohomatto tai jokin paljas levy, joka ei näytä miltään maailman maastolta. Samalla lailla 80 % maailman baseista on neonvihreää ruohoa, vihreäksi maalattua hiekkaa tai vihreää nukkaa, joka ei näytä ylipäätään yhtään miltään.
80% maailman kaikista beisseistä on täysin koskemattomia.
80% maailman pelipöydistä on paljas lattia, pöytä, tai luonto.
lumi alustat
Mulla on lumi aluista ukkoja näytää ne olevan aika siistejä lumi paikoissa ruohossa ei ihan sopivilta kanataa itse päätää