Moi

Ei kun Dark Angels Obliteratori, siinähän näkyy selvästi vähän vihreetä tossa armorissa.Nurglen obliterator, oletan?
Hiton UPEA.
Käytän vihreää washeissa, tuossa kohtaa se vaan tulee aika hyvin esiin. Itse tykkään että armorissa on vähän vivahteita, kun ne kerää aika paljon roskaa 10k vuoden aikana, ja korroosiota jne esintyy varmaan myös.Iron Warruille se paras obli vaan on ilman noita lihaosia. Melko vaikea toteuttaa mutta sopisi nöyhtään paremmin. Hieno figu joka tapauksessa. Mitä tuo vihreä(kö) muuten touhuaa tuossa panssarissa, vai onko kyseessä joku näyttökohtainen glitch?
Toistaseksi 1 kpl löytyy armeija listassa. On mulla osat kuuteen obliin, mutta ne ovat bitz boxissa tällä hetkellä(purettuja jotta veisivät vähemmän tilaa). Kyllä jossain vaiheessa aio laittaa 3 armeijaan, ihan vaan hyödyntääkseni IW sääntöä jotta voi pitää 3 squadia jossa on 1.figunarkki kirjoitti:Minä en ainakaan saa revittyä tuosta kovinkaan paljon nurglemaisia piirteitä. Loistavaa työtä jälleen kerran, ja näitähän oli tulossa se 9 kpl?
En yleensä inkkaa muuten kun blendien glazeusta, mutta Iron Warrioreitani rupesinkin inkkaamaan oikein toden teolla. Jokaisessa napissa on joku 4-7 kerrosta washeja. Perusvärinä on mithril silver, joten vertaa siihen.mut pari kyssärii, inkkaatko figujasi paljon tai ollenkaan?miten....
jaa, pitääpä alkaa itekkin inkkaamaan omia warruja, näyttävät niin puhtosilta.Lainaus:
mut pari kyssärii, inkkaatko figujasi paljon tai ollenkaan?miten....
En yleensä inkkaa muuten kun blendien glazeusta, mutta Iron Warrioreitani rupesinkin inkkaamaan oikein toden teolla. Jokaisessa napissa on joku 4-7 kerrosta washeja. Perusvärinä on mithril silver, joten vertaa siihen. Hymy
Moi
No turvallisuudesta en tiedä, ainakin inkit ovat paljon ohuempia kuin maalit, joten jos se menee ihan kädelleen, voi maalata uusiks. Itse en juuri inkkejä käytä, vaan sekoitan itse ihan normaaleista väreistä+vettä, ja käytän niitä sitten. Samalla periaatteellahan ne toimii. Eiköhän ne inkit toimi ihan hyvin, voit laittaa vettä sekaan jos tuntuu että ne on liian paksuja. GWn inkeillä taitaa nykyään olla ikävä tapa kiiltää jonkin verran, joskin sen voi korjata mattalakalla.heretic kirjoitti:jaa, pitääpä alkaa itekkin inkkaamaan omia warruja, näyttävät niin puhtosilta.
oiskos black ja chestnut ink aika turvallisia tuommoisiin inkki kokeiluihin, itellä kun ei ole tuota kokemusta kovinkaan paljoo...