-Atte
PS:rakkaat sotulaiset jälleen valaiskaa minua
Fantasiapeleissä tota pitäisi olla, elikkäs bussilla stadiin sitä ostamaan.riimumestari kirjoitti:Joo elikkä toi armybuilder on aika näpsäkäs vehe,joten ajattelin että jos joku suinkaan tietää msitä tällaisen voisi hankkia ilman tilinumeroitten lähettämistä saatika sitten postiin rahoja kuskaamista niin olisi aika jees...
-Atte
PS:rakkaat sotulaiset jälleen valaiskaa minua
Porvariudella ei kyllä ole mitään tekemistä taloudellisen tilanteen kanssa. Se on täysin korvien välissä. Armybuilderit epäilemättä ovat taas yksi GW:n keino rahojemme viemiseksi mutta toki ne ovat hyödyllisiä. Etenkin minulaisille hajamielisille muistamisrajoitteisille, ihmisille.Cannonball kirjoitti:Armybuilderhan on tehty rikkaille porvareille, jotka ovat liian laiskoja tekemään itse mitään. Kun lista syntyy taskulaskimella, kynällä ja paperilla alta aikayksikön, ja on vielä huomattavasti vähempivirheinen kuin millään armybuilderilla tehty kyhäelmä (ellet sitten satu olemaan englantia osaamaton) on armybuilder turhempi hökötys kuin nenäkarvannyppijä tai selänraaputin.
Älkää käyttäkö armybuilderia.
Eikös rikkaan porvarin etuoikeuksiin kuulu ostaa kaikkea kivaa mihin muilla ei ole varaa. Ja luonnollisesti retostella hienoilla välineillään.Cannonball kirjoitti:...rikkaille porvareille...
Itselläni on poikkeuksellisen pitkät käsivarret mutta kuitenkaan en ylety raapimaan kaikkia kutinoita selässäni. Älä väheksy selänraaputtimia. Sitäpaitsi koristeellinen selänraaputin on kaunis koriste siinä missä hyödyllinen käyttöesine.Cannonball kirjoitti:...turhempi hökötys kuin nenäkarvannyppijä tai selänraaputin.
Minulle on aivan sama vaikka katsoisitte listanne pisteet ja säännöt kristallipallosta niin kauan kun ne ovat oikein.Cannonball kirjoitti:Älkää käyttäkö armybuilderia.
Nojaa. Ainakin se kuuluisampi Army Builderi ei ole GW:n tuote(heidän moka. Heillähänä oli mahdollisuus saada sekin heidän siipiensä alle mutta eivät halunneet. Nännännää! Nyt joutuvat tyytymään heikkolaatuisempaan korvikkeeseensafigunarkki kirjoitti:Armybuilderit epäilemättä ovat taas yksi GW:n keino rahojemme viemiseksi
Ei tämä ole nopeuslaji. Väitän pystyväni tekemään Wordilla nätimmän, selkeämmän ja luettavamman listan kuin sinä ArmyBuilderilla, eikä minulla siihenkään mene tutun armeijan kanssa varttia enempää.Tom_Gore kirjoitti:Minä voisin ottaa kisan esimerkiksi 2000 pisteen FaBa-listan tekemisestä ArmyBuilder 3:lla versus taskulaskin. Väitän että suoriudun ko. ohjelmistolla tehtävästä vähintään puolet nopeammin ja listani on huomattavasti edustavampi, sisältää kaikkien optioiden pistehinnat erikseen, lyhyet selitykset kaikista listan aseoptioista ja vieläpä maagieni loitsulistat.
Pitääkö joka pelissä olla eri lista? Pieni muokkaus on todella nopeaa ilman ab:ia.Tom_Gore kirjoitti:Ja kun pelin jälkeen tulee mieleen että ehtisihän tässä vielä toisen pelin pelaamaan niin siinä se nopeus on valttia. Vartti on ihan anteeksiantamattoman pitkä aika jos listan saa kolmessa minuutissa ab:lla.
Häviät.Tom_Gore kirjoitti:Minä voisin ottaa kisan esimerkiksi 2000 pisteen FaBa-listan tekemisestä ArmyBuilder 3:lla versus taskulaskin. Väitän että suoriudun ko. ohjelmistolla tehtävästä vähintään puolet nopeammin ja listani on huomattavasti edustavampi, sisältää kaikkien optioiden pistehinnat erikseen, lyhyet selitykset kaikista listan aseoptioista ja vieläpä maagieni loitsulistat.
Vastataan tähän kerran ja lopetetaan keskustelu tähän.Murhe kirjoitti:Mutta skeskustelun aiheena ei ollut builder-sota vaan mistä sen hankkiin. Palatkaamme aiheeseen.