Kaikki Örkinsukuiset kansat eivät asustele autiomaaplaneetoilla, vaan joskus waagh taikka toinen sattuupi eksymään metsien valtaamille planeetoilla, joissa liito-oravat hyppivät männynoksalta toiselle.
Tälläisiin otuksiin on erittäin hankala osua pyssyllä, joten paikallisten grottien pitää tasoittaa mahdollisuuksia kaatamalla ylijäämäpuut tieltä.
Tämä kuvassa oleva malli on rakennettu keisarikunnan sentineelin pohjalta. Tosin neitimäinen moottorisaha on vaihdettu Isompaan, Nopeampaan ja Vahvempaan Turbosirkkeliin.
---
tarkoitus olisi käyttää tätä killer kanina. Aseistuksena Big Shoota ja Dreadnought CCW.
Tuo sirkkelikäsi on lyhyemmästä letkusta alaspäin ite tehty muovilevystä/putkesta/tangosta. Ylempi osa on alkuperäisen catachanin sahakäden kannatinosaa.
Samoin olen laittanut bad moon logot laitteeseen ja leikannut koppia suojaavan kehikon pois.
Itse kuski on saanut vain goblin pään, johon olen puttysta tehnyt punaisen tähtäyssilmän ja mikin.
Maalaus tuossa vielä on kesken. perusvärit on paikallaan ja metalleja tummennettu, mutta korostukset vielä puuttuu ja base on vielä tekemättä.