"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warmaster Screamereja

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hammerheart

Warmaster Screamereja

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Tehty underlightimalla, varsin vikkelästi, koska näitä pitäisi tehdä monta. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen lonkeroiden väriliukuun (huomatkaa siis, että nämä ovat merkittävän suuria kuvia). Lopuussa hieman kokovertailua.

Kuva

Mitä olette immeiset mieltä?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Kelvollisia. Vähän rakeisia läheltä katsottuna, mutta pelikentällä noin pienistä napeista sitä ei huomaa. Noi "hampaat" voisivat olla kenties asteen vaaleampia.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

hmm,itse tykkään.Kaunis väri,ja jos näitä on tehty paljon niin mikäs siinä,itse pelaisin vastaan.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Kädestä katsottuna näyttivät roimasti hienommilta. Kuvissa rakeisuus näkyy turhankin selkeästi ja figujen ilme kohentuisi, jos saisivat vierelleen muita Warmaster-figuja. Tuollaisinaan näyttävät nimittäin turhan orvoilta :)

Turkoosi on hyvä valinta, tykkään noista. Baseihin on panostettu järjettömästi, kun puhutaan tuon mittakaavan napeista.

Mitäs tämä underlightaus oikein merkitsee? Näyttävät ihan drybrushatuilta :)
roku

Viesti Kirjoittaja roku »

Hyvältä näyttää, vaikka juurikin hieman rakeisilta. Mun mielestä kannattais käyttää noita lonkeroita ja suomuja enemmän hyväkseen, kun on pelifigu kyseessä. Eli korosta roimasti enemmän, niin erottuu kentältä mukavasti. Lonkeroista vois erottua selvästi warlock purple tai tentacle pink vähän kauemmaskin. Nii, mitäs se underlightaus oikeen on ;)?
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

hyytelöperuna kirjoitti:Kädestä katsottuna näyttivät roimasti hienommilta. Kuvissa rakeisuus näkyy turhankin selkeästi

Siksi kukaan (paitsi masokistit) ei normaalisti näytä näin isoja kuvia figuistaan ;)
ja figujen ilme kohentuisi, jos saisivat vierelleen muita Warmaster-figuja. Tuollaisinaan näyttävät nimittäin turhan orvoilta :)
Working on it... ;) Mutta siis kyllä, Warmaster-napit ovat parhaimmillaan laumoissa.
Baseihin on panostettu järjettömästi, kun puhutaan tuon mittakaavan napeista.
Toisaalta sitä basea on paljon, jonka vuoksi vähän ekstravaivannäkö (jalustoihin meni melkein yhtä kauan kuin itse figuihin) on ihan palkitsevaa.
Mitäs tämä underlightaus oikein merkitsee? Näyttävät ihan drybrushatuilta :)
Itse underlightin näin (ja tein niin kauan ennen kuin kuulin koko termistä): maalaan figun tummalla harmaalla, drybrushin vaalealla harmaalla ja lopuksi valkoisella. Sitten Coat'd'Armsin washeilla ja glazeilla väri pintaan ja homma on siinä. Hampaat toki tehty sillä "tavallisella" tavalla. Huomattavan nopeaa, ja oikein toimiessaan rakeisuuskin on varsin vähäistä, koska glaze/wash tasoittaa pahimmat epämääräisyydet. Minulla on jossain paljon parempiakin esimerkkejä, jos joku haluaa nähdä.

Edit: Underlightimisen muuten voi siis periaatteessa tehdä myös blendimällä. En vain ole koskaan tullut kokeilleeksi.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Nättiä, tosin aika laimeet värivalikoimat.

Vähän häiritsee jalustan ruoho pelkän muovin päällä, mutta se on 10mm skaalassa aika kosmeettista.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Awwww ^^. Ne on niin söpöjä.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Lancer-91

Viesti Kirjoittaja Lancer-91 »

...ihan niinkuin jotain "screamer-pentuja". Tosi hienoja minusta.
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Noh, mitä näistä 'mastereista ylensäkään voi sanoa. Drybrushia ja inkkejä, ihan jees ovat ja näyttävät pöydällä varmaan hyviltä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”