"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cenobyte Servitorit

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hän itse

Cenobyte Servitorit

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Nolotti vetään Fanatikissa puoliksi maalatulla armeejalla kun muilla oli niin hienon näköisiä figuja, joten päätin ryhdistäytyä ja saaha edes seuraavaksi vuodeksi kolme figua maalattua, ja ne kolme onkoon nuo Servitorit jotka heiluvat Kappalaiseni/Grimaldukseni kanssa.

Ensimmäiseksi WIP Kivenkantaja
Takaa
Edestä

Kiven nyt sutaisin ylimalkaisesti, oikeastaan ei ollut mitään tietoa miten sen tehdä parammin kuin noin. Iho taas, siitä haluaisinkin kommenttia, tuliko "normaalin" väristä siitä, ettei se olisi kuin jonkun Bahamalaisen auringonottajan iho muttei myöskään Suomalaisen kalpea.
Viimeksi muokannut Hän itse, Ke 04.10.2006 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Tozenator
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tozenator »

Aika nätti, ainoa huono puoli oli siinä, että tu relic tai mikä lie jota servitor kantaa, sen kotka oli aika paksusti highlightattu. Kenties vaikka drybrush ensi kerralla?
I am the one who sails the stars. I am the Arch-Smurf.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Ongelmaksi tuli, että kaikki drybrush yritykseni jäivät hieman liian wetbrushiksi. Siksi tuo sekasotku.

Noh, koska WIP tuotoksilla ei ketään muuta kiinnosta, maalsin ne kaikki nyt sitten "valmiiksi".
Edestä poppoo
Peppupuoli

Tämä voisi sanoa olla ensimmäinen virallinen varjostus ja korostus kerta. Rievuista tuli ehkä liian keltasen vivahtavia, tuliko käytettyä liiian keltasta varjostinta? Ja miten saisi maalattua nuo kynttilät? keltaiseksi, punaiseksi vai oranssiksi?
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Kuvat on turhan isoja, muuten ihan OK pelitasoa.
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Hyvältä mielestäni näyttää, tuo ronskeus korostuksissa ei välttämättä ole kovinkaan paha. Uskon, että kauempaa tarkasteltuna, juuri pelipöydän viereltä nuo pääsevät oikeuksiinsa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”