Tälläinen tuli sudittua. Halusin jotain vaihtelua niihin normaaleihin, siisteihin vaatteisiin ja sotisopiin pukeutuneisiin kääpiöihin, joten heitin joukkoon runsaasti sotkua ja hiukan matoja vaatteisiin ja beissiin. Olen tyytyväinen jälkeen, ihan mukava nappi omasta mielestäni. Olen myös suunnitellut pientä (~500pts) Clan Pestilence -joukkoa, jotain tämän tyylistä niistä kai tulisi. Saa ja pitää antaa kommentteja sekä tästä napista, että mahdollisesta väriteemasta rottakoplalle. Kuvista tuli vähän normaalia huonompia, koska kameran säädöt ovat perseellään, enkä itse osaa niitä säätää.
Siinäpä se, kommentoikaa.
EDIT: Maalasin myös ensimmäisen Poisoned wind globadierin, tälläisen sain aikaan. Kuvanlaatu ei taaskaan ole sitä parasta (olen täysi tumpelo kameran kanssa), mutta kait tuosta selvää saa.
Omasta mielestä figu onnistui ihan mukavasti, ei showcase, mutta olen silti tyytyväinen. Pallon blendaus onnistui melko hyvin (joskin näyttää livenä paremmalta). Armeijan teemana tosiaan olisi olla kokonaan pestilence -klaania, vaikka muiden klaanien joukkoja onkin mukana. En kuitenkaan tahtonut tehdä vihreitä kaapuja, joten päätin koittaa valkoista + saastaista, joka näyttää omasta mielestäni paljon "ruttomaisemmalta".
Jepu jee.
There's this "thing" that's all around us. It controls everything, and we must get as much of it as possible. We call it warp.