"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

eladars army

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Eladars

eladars army

Viesti Kirjoittaja Eladars »

siis onko hyva idea ostaa

Eldar Battleforce 80.00€

Eldar Battleforce sisältää:

20 x Eldar Guardians
3 x Eldar Jetbikes
1 x Falcon Grav Tank
1 x Vyper Jetbike
Set of Jungle Trees

Eldar Guardians 30.00€

Eldar Guardians sisältää

16 Miniatyyriä

Eldar Dire Avengers 27.50€

Eldar Dire Avengers sisältää

8 Miniatyyriä

2x Howling Banshees 18.oo€

4 miniatyyria

Eldar Warwalker 27.50€

1 Eldar Warwalker

Eldar Heavy Weapons Platform '06 13.00€

=218.50€ =54 ukkoo + eldars rangers 5 ukkoo eli armeija on 59 miestä....
52 miestä 1 warwalkker 1 tykki 4 alusta eli siis huona vai hyvä armeija en nääs halua apuva tilanteeseen................
Jos ei olisi apinoita ei olisi ihmisiä jos ei olisi ihmisiä ei olisi warhammereita
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

En ainakaan ite menis ostaan mitää Eldar Figuja enkä ostakkaan, koska uus codex tulee ens kuussa...

Mutta jos ei ilmeistyis nii laittasin warwalkkerin pois ja ottaisin wraihtlordin tilalle.

HQ Avatar(mättää lordin kanssa kaikkea, mikä ei ole kaveri ja liikkuu :D).

Jet biket pois kans ja toinen vyperi tilalle.

Lisää heavy weapons platformeja

Kahesta banshee blisteristä ei saa ees yhtä ryhmää joten lisäää niitä ja laita ne vaikka Avatarin ja lordin kanssa mättämään.

Tämmöstä näin aluksi...ja codex olis kans ihan hyvä muttakun se uus on tulossa ens kuussa niin ei kovin järkevä ostaa sitä vanhaa...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hirveän suurta kasaa Guardianeja ei kanata ostaa - battleforcen 20 riittää oikein hyvin.

Howling bansheiden minimikoko on viisi, eli neljä ei riitä (tosin viidenneksi voi hommata exarchin). Bansheille tulee justiinsa uudet figut, joten pääset valitsemaan, ostatko nykyisiä vai uusia.

War walkerin uusitut säännöt näyttävät houkuttelevilta.
F(r)iend kirjoitti: En ainakaan ite menis ostaan mitää Eldar Figuja enkä ostakkaan, koska uus codex tulee ens kuussa...
Minä taas ostan juuri nyt, kun poistuvia vanhoja figuja saa sikahalvalla. Uusista figuista oikeastaan ei mikään kolahtanut niin, että pitäisi korvata olemassa olevia vm. 1987 - 1991 avaruushaltioitani tuoreemmilla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Farseer of Biel-tan

Viesti Kirjoittaja Farseer of Biel-tan »

Tossa ei ole hq:ta jos meinasit tuolla armeijan aloittaa...
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
The Captain
Valvoja

Farseer of Biel-tan kirjoitti:Tossa ei ole hq:ta jos meinasit tuolla armeijan aloittaa...
Tottahan pelimies muovisesta Dire avengerista itselleen autarchin kaivertaa.
VileKing
Viesti:

The Captain kirjoitti:
F(r)iend kirjoitti: En ainakaan ite menis ostaan mitää Eldar Figuja enkä ostakkaan, koska uus codex tulee ens kuussa...
Minä taas ostan juuri nyt, kun poistuvia vanhoja figuja saa sikahalvalla. Uusista figuista oikeastaan ei mikään kolahtanut niin, että pitäisi korvata olemassa olevia vm. 1987 - 1991 avaruushaltioitani tuoreemmilla.
Tä!?! Onko niillä paljonki alennus prosentteja? Se muuttaa asian täysin... :D
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
The Captain
Valvoja

Fantasiapeleissä kaikki poistuvat tuotteet miinus viiskyt volttia. Minulle kelpasi.
VileKing
Viesti:

The Captain kirjoitti:Fantasiapeleissä kaikki poistuvat tuotteet miinus viiskyt volttia. Minulle kelpasi.
O.O
-------------------------------------------------------------------------->> Hey hou Silver away!
Viimeksi muokannut VileKing, Ma 09.10.2006 15:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

The Captain kirjoitti:Fantasiapeleissä kaikki poistuvat tuotteet miinus viiskyt volttia. Minulle kelpasi.
Onko näin? Jos on en huomannut, koska tlasin juuri, ja Wlord ol 27.50€

Joo minullekkaan ei uudet oikein kolahtanut.

Ja voit hyvin ostaa pomon bansheille.Tai tehdä ;)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
VileKing
Viesti:

Razwrakka kirjoitti:

Joo minullekkaan ei uudet oikein kolahtanut.

Ja voit hyvin ostaa pomon bansheille.Tai tehdä ;)
Dark Reaperit ja Scorppionit on mun mielestä ainoat jotka ei muutu siistimmäksi, ja sitten uuet farseerit on ihan yhtä hienoja ku vanhatkin, mutta kaikki muut ukot on hienompia päivitettynä.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Razwrakka kirjoitti:
Joensuussa ainakin on Space Marinet ja Chaos Mariinien aloitus paketit 50% alennuksella ja joitakin blistereitä 3 yhden hinnalla.
Tuosta pitäisi olla hyvä aloittaa harrastus, jos sattuu kyseiset armeijat kiinnostamaan. (itse olen miettinyt, josko tuo olisi hyvä tapa lisätä Space wolves armeijaa)
The Captain
Valvoja

Razwrakka kirjoitti:
Wraithlord ei olekaan vielä poistuva tuote. Vanha poistunee hyllystä niihin aikoihin, kun sille tulee korvike, eli ensi vuoden puolella.
VileKing
Viesti:

The Captain kirjoitti:
Razwrakka kirjoitti:
Wraithlord ei olekaan vielä poistuva tuote. Vanha poistunee hyllystä niihin aikoihin, kun sille tulee korvike, eli ensi vuoden puolella.
Uusi wraithlord tulee kylläkin tämän kuun WD:n mukaan ensikuun lopulla...mikäli muistan oikein sillä minulla ei ole mahdollisuus lukea lehteä juuri nyt.

E.D.I.T. Jostain syystä tuntuu että keskustelu alkaa lipsua aiheesta aikalailla.
Viimeksi muokannut VileKing, Ti 10.10.2006 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The Captain
Valvoja

F(r)iend kirjoitti: Uusi wraithlord tulee kylläkin tämän kuun WD:n mukaan ensikuun lopulla...mikäli muistan oikein sillä minulla ei ole mahdollisuus lukea lehteä juuri nyt.
Pohjois-Euroopan jälleenmyyjille toimitetun tilauslistan mukaan itse asiassa joulukuussa, nyt kun asian tarkistin. Joka tapauksessa liian aikaista olisi vielä tyhjentää hyllyt pallopäisistä metallikönteistä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”