eladars army
eladars army
siis onko hyva idea ostaa
Eldar Battleforce 80.00€
Eldar Battleforce sisältää:
20 x Eldar Guardians
3 x Eldar Jetbikes
1 x Falcon Grav Tank
1 x Vyper Jetbike
Set of Jungle Trees
Eldar Guardians 30.00€
Eldar Guardians sisältää
16 Miniatyyriä
Eldar Dire Avengers 27.50€
Eldar Dire Avengers sisältää
8 Miniatyyriä
2x Howling Banshees 18.oo€
4 miniatyyria
Eldar Warwalker 27.50€
1 Eldar Warwalker
Eldar Heavy Weapons Platform '06 13.00€
=218.50€ =54 ukkoo + eldars rangers 5 ukkoo eli armeija on 59 miestä....
52 miestä 1 warwalkker 1 tykki 4 alusta eli siis huona vai hyvä armeija en nääs halua apuva tilanteeseen................
Eldar Battleforce 80.00€
Eldar Battleforce sisältää:
20 x Eldar Guardians
3 x Eldar Jetbikes
1 x Falcon Grav Tank
1 x Vyper Jetbike
Set of Jungle Trees
Eldar Guardians 30.00€
Eldar Guardians sisältää
16 Miniatyyriä
Eldar Dire Avengers 27.50€
Eldar Dire Avengers sisältää
8 Miniatyyriä
2x Howling Banshees 18.oo€
4 miniatyyria
Eldar Warwalker 27.50€
1 Eldar Warwalker
Eldar Heavy Weapons Platform '06 13.00€
=218.50€ =54 ukkoo + eldars rangers 5 ukkoo eli armeija on 59 miestä....
52 miestä 1 warwalkker 1 tykki 4 alusta eli siis huona vai hyvä armeija en nääs halua apuva tilanteeseen................
Jos ei olisi apinoita ei olisi ihmisiä jos ei olisi ihmisiä ei olisi warhammereita
En ainakaan ite menis ostaan mitää Eldar Figuja enkä ostakkaan, koska uus codex tulee ens kuussa...
Mutta jos ei ilmeistyis nii laittasin warwalkkerin pois ja ottaisin wraihtlordin tilalle.
HQ Avatar(mättää lordin kanssa kaikkea, mikä ei ole kaveri ja liikkuu
).
Jet biket pois kans ja toinen vyperi tilalle.
Lisää heavy weapons platformeja
Kahesta banshee blisteristä ei saa ees yhtä ryhmää joten lisäää niitä ja laita ne vaikka Avatarin ja lordin kanssa mättämään.
Tämmöstä näin aluksi...ja codex olis kans ihan hyvä muttakun se uus on tulossa ens kuussa niin ei kovin järkevä ostaa sitä vanhaa...
Mutta jos ei ilmeistyis nii laittasin warwalkkerin pois ja ottaisin wraihtlordin tilalle.
HQ Avatar(mättää lordin kanssa kaikkea, mikä ei ole kaveri ja liikkuu
Jet biket pois kans ja toinen vyperi tilalle.
Lisää heavy weapons platformeja
Kahesta banshee blisteristä ei saa ees yhtä ryhmää joten lisäää niitä ja laita ne vaikka Avatarin ja lordin kanssa mättämään.
Tämmöstä näin aluksi...ja codex olis kans ihan hyvä muttakun se uus on tulossa ens kuussa niin ei kovin järkevä ostaa sitä vanhaa...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
- The Captain
- Valvoja
Hirveän suurta kasaa Guardianeja ei kanata ostaa - battleforcen 20 riittää oikein hyvin.
Howling bansheiden minimikoko on viisi, eli neljä ei riitä (tosin viidenneksi voi hommata exarchin). Bansheille tulee justiinsa uudet figut, joten pääset valitsemaan, ostatko nykyisiä vai uusia.
War walkerin uusitut säännöt näyttävät houkuttelevilta.
Howling bansheiden minimikoko on viisi, eli neljä ei riitä (tosin viidenneksi voi hommata exarchin). Bansheille tulee justiinsa uudet figut, joten pääset valitsemaan, ostatko nykyisiä vai uusia.
War walkerin uusitut säännöt näyttävät houkuttelevilta.
Minä taas ostan juuri nyt, kun poistuvia vanhoja figuja saa sikahalvalla. Uusista figuista oikeastaan ei mikään kolahtanut niin, että pitäisi korvata olemassa olevia vm. 1987 - 1991 avaruushaltioitani tuoreemmilla.F(r)iend kirjoitti: En ainakaan ite menis ostaan mitää Eldar Figuja enkä ostakkaan, koska uus codex tulee ens kuussa...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Farseer of Biel-tan
- The Captain
- Valvoja
Tä!?! Onko niillä paljonki alennus prosentteja? Se muuttaa asian täysin...The Captain kirjoitti:Minä taas ostan juuri nyt, kun poistuvia vanhoja figuja saa sikahalvalla. Uusista figuista oikeastaan ei mikään kolahtanut niin, että pitäisi korvata olemassa olevia vm. 1987 - 1991 avaruushaltioitani tuoreemmilla.F(r)iend kirjoitti: En ainakaan ite menis ostaan mitää Eldar Figuja enkä ostakkaan, koska uus codex tulee ens kuussa...
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
- The Captain
- Valvoja
O.OThe Captain kirjoitti:Fantasiapeleissä kaikki poistuvat tuotteet miinus viiskyt volttia. Minulle kelpasi.
-------------------------------------------------------------------------->> Hey hou Silver away!
Viimeksi muokannut VileKing, Ma 09.10.2006 15:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko näin? Jos on en huomannut, koska tlasin juuri, ja Wlord ol 27.50€The Captain kirjoitti:Fantasiapeleissä kaikki poistuvat tuotteet miinus viiskyt volttia. Minulle kelpasi.
Joo minullekkaan ei uudet oikein kolahtanut.
Ja voit hyvin ostaa pomon bansheille.Tai tehdä
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Dark Reaperit ja Scorppionit on mun mielestä ainoat jotka ei muutu siistimmäksi, ja sitten uuet farseerit on ihan yhtä hienoja ku vanhatkin, mutta kaikki muut ukot on hienompia päivitettynä.Razwrakka kirjoitti:Onko näin? Jos on en huomannut, koska tlasin juuri, ja Wlord ol 27.50€The Captain kirjoitti:Fantasiapeleissä kaikki poistuvat tuotteet miinus viiskyt volttia. Minulle kelpasi.
Joo minullekkaan ei uudet oikein kolahtanut.
Ja voit hyvin ostaa pomon bansheille.Tai tehdä
-
Sami Jumppanen
Joensuussa ainakin on Space Marinet ja Chaos Mariinien aloitus paketit 50% alennuksella ja joitakin blistereitä 3 yhden hinnalla.Razwrakka kirjoitti:Onko näin? Jos on en huomannut, koska tlasin juuri, ja Wlord ol 27.50€The Captain kirjoitti:Fantasiapeleissä kaikki poistuvat tuotteet miinus viiskyt volttia. Minulle kelpasi.
Tuosta pitäisi olla hyvä aloittaa harrastus, jos sattuu kyseiset armeijat kiinnostamaan. (itse olen miettinyt, josko tuo olisi hyvä tapa lisätä Space wolves armeijaa)
- The Captain
- Valvoja
Wraithlord ei olekaan vielä poistuva tuote. Vanha poistunee hyllystä niihin aikoihin, kun sille tulee korvike, eli ensi vuoden puolella.Razwrakka kirjoitti:Onko näin? Jos on en huomannut, koska tlasin juuri, ja Wlord ol 27.50€The Captain kirjoitti:Fantasiapeleissä kaikki poistuvat tuotteet miinus viiskyt volttia. Minulle kelpasi.
Uusi wraithlord tulee kylläkin tämän kuun WD:n mukaan ensikuun lopulla...mikäli muistan oikein sillä minulla ei ole mahdollisuus lukea lehteä juuri nyt.The Captain kirjoitti:Wraithlord ei olekaan vielä poistuva tuote. Vanha poistunee hyllystä niihin aikoihin, kun sille tulee korvike, eli ensi vuoden puolella.Razwrakka kirjoitti:Onko näin? Jos on en huomannut, koska tlasin juuri, ja Wlord ol 27.50€The Captain kirjoitti:Fantasiapeleissä kaikki poistuvat tuotteet miinus viiskyt volttia. Minulle kelpasi.
E.D.I.T. Jostain syystä tuntuu että keskustelu alkaa lipsua aiheesta aikalailla.
Viimeksi muokannut VileKing, Ti 10.10.2006 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Pohjois-Euroopan jälleenmyyjille toimitetun tilauslistan mukaan itse asiassa joulukuussa, nyt kun asian tarkistin. Joka tapauksessa liian aikaista olisi vielä tyhjentää hyllyt pallopäisistä metallikönteistä.F(r)iend kirjoitti: Uusi wraithlord tulee kylläkin tämän kuun WD:n mukaan ensikuun lopulla...mikäli muistan oikein sillä minulla ei ole mahdollisuus lukea lehteä juuri nyt.