Jaa, saako marssimisen jälkeen ampua? Niin, sitähän minäkin....Pelimesta kirjoitti:Pelikokemusta löytyy ja kyllä toimii. FeariaLateksimajava kirjoitti:Enpä kyllä sanoisi tuota ihan huonoksikaan. Horrorit on kalliita kyllä juu mutta millä armeijalla on borderissa loppujen lopuksi kovaa iskevä yksikkö. Fear auttaa myös jonkin verran. Jollain kierolla kikkailulla tuolla voi ihan hyvin menestyä ja tosiaan, taiat kyllä menee läpi ihan kivasti.
Onko pelikokemusta tuolla listalla sen kummemmin?
Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä nimeltämainitsematon sanoo..
Jos haluaa Flamereilla jotain tuhota, niin ei niitä karkuun pääse sillä ne liikkuu 12" ja ampuu toiset 12".
Hauska Tzeench BP Vol. 2
Karu kirjoitti:
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Pelimestan turnaussäännöt ovat kuin kosminen vessa, jonka lattialla makaat kosmisen jumalan roiskiessa kosmista virtsaa päällesi.
Ai nyt kun olet jäämässä alakynteen, alat nu$$im@@n jotain pilkkua.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Pelimesta kirjoitti:Eipä lasketa eivätkä toimi.Nazreg Moonsinger kirjoitti: Ja vielä tämmöinen huomio. Ratling Gun lasketaan BP:ssä omaksi yksikökseen, miksei siis flamereita laskettaisi? Nehän toimivat itsenäisesti pelissä.Aika selvää tekstiä, Flamerit taas ovat jokainen oma itsenäinen yksikkönsä pelissä. Eli toimivat jollain asteella itsenäisesti.1) Does the 2-4 unit limit include the compulsory Hero? War machines? Do the rules mean regiments or units?
The limit excludes the Hero. Everything else counts.
Jos ei ole mitään fixua sanottavaa niin älä kirjoita mitään.
GW,MTG,PC,Lauta-ja Konsolipelit
Assassin´s Creed 65€, Mario Galaxy 55€, Ratchet&Clanck Future 65€
http://www.kolumbus.fi/pelimesta
Heti kun sinä alat jäämään alakynteen hyökkäät vastustajaasi kohti. Huonoa argumentointia.Pelimesta kirjoitti:
Ai nyt kun olet jäämässä alakynteen, alat nu$$im@@n jotain pilkkua.
Olenko minä ainoa jonka mielestä ylläoleva viesti voisi olla 12- vuotiaan kirjoittama?Jos ei ole mitään fixua sanottavaa niin älä kirjoita mitään.
Viimeksi muokannut Mayhemia, La 14.10.2006 11:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuules nyt, eix sun pitäis olla jo täällä pelaamassa Miroa vastaan 2000pst. faba matsia!!!!!!!!!!!Grollix kirjoitti:Jaa, saako marssimisen jälkeen ampua? Niin, sitähän minäkin....Pelimesta kirjoitti:Pelikokemusta löytyy ja kyllä toimii. FeariaLateksimajava kirjoitti:Enpä kyllä sanoisi tuota ihan huonoksikaan. Horrorit on kalliita kyllä juu mutta millä armeijalla on borderissa loppujen lopuksi kovaa iskevä yksikkö. Fear auttaa myös jonkin verran. Jollain kierolla kikkailulla tuolla voi ihan hyvin menestyä ja tosiaan, taiat kyllä menee läpi ihan kivasti.
Onko pelikokemusta tuolla listalla sen kummemmin?
Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä nimeltämainitsematon sanoo..
Jos haluaa Flamereilla jotain tuhota, niin ei niitä karkuun pääse sillä ne liikkuu 12" ja ampuu toiset 12".
Nyt äkkiä tunget ne aamumurot suuhun ja hopi hopi Pelimestaan, niinkuin olisit jo!!!!
Ja mitä tohon ampumiseen tulee, olet oikeassa ja korjattu on.
Kaikki sinua vastaan pelanneet ovat varmaankin samaa mieltä, ettei sinua olisi saanut pienenä päästää tarhasta ulos.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Heti kun sinä alat jäämään alakynteen hyökkäät vastustajaasi kohti. Huonoa argumentointia.Pelimesta kirjoitti:
Ai nyt kun olet jäämässä alakynteen, alat nu$$im@@n jotain pilkkua.
Olenko minä ainoa jonka mielestä ylläoleva viesti voisi olla 12- vuotiaan kirjoittama?Jos ei ole mitään fixua sanottavaa niin älä kirjoita mitään.
Miltä esimerkiksi kuulostaa: Mä en ala mitään, mä en suostu liikuttaa mun ukkoja, hei paljon on kierroksella aikaa? ai 10 minuuttia.. no mä odotan niin kauan ja sä et pääse pelaamaan omaa vuoroasi... mä heitän sua kohta nopalla päähän!
Ollaan siis ihmisiksi ja käyttäydytään hyvin niin täällä kuin turnauksissa, vai mitä?
Et pysty argumentoimaan nettifoorumilla edes puolittainjärkevästi?
Kannattaisi nyt kuitenkin miettiä kaksi kertaa mitä sanoo, ja vaikkapa ottaa kuppi kahvia ennen kuin painaa sitä lähetä nappulaa.
Kannattaisi nyt kuitenkin miettiä kaksi kertaa mitä sanoo, ja vaikkapa ottaa kuppi kahvia ennen kuin painaa sitä lähetä nappulaa.
Kun et itsekään siihen pysty, niin ei kannata odottaa muilta mitään.Ollaan siis ihmisiksi ja käyttäydytään hyvin niin täällä kuin turnauksissa, vai mitä?
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Tässä on nyt mun mielestä sama ongelma ku kaikissa sun listoissa, eli ei tee mitään oleellista.
Ampuuhan tää ja taikooki, mutta ei sen vertaa että sillä voitettais pelejä. Tää on mun mielestä ainaki kaaosarmeijalta harvinaista että se ei voita käytännössä mitään listaa klosiksessa, joten ihan suosiolla kannattaa jättää noi horror+flamerit pois, ne maksaa puolet sun armeijasta ja minimikokonen ritari unitti ajaa niistä läpi.
Magia ei jyrää yhtään mitään, sulla ei oo sitä tarpeeks siihen että se ois tehokasta, ylivoima kyllä sulla on mutta se ei vielä takaa mitään.
Ampuuhan tää ja taikooki, mutta ei sen vertaa että sillä voitettais pelejä. Tää on mun mielestä ainaki kaaosarmeijalta harvinaista että se ei voita käytännössä mitään listaa klosiksessa, joten ihan suosiolla kannattaa jättää noi horror+flamerit pois, ne maksaa puolet sun armeijasta ja minimikokonen ritari unitti ajaa niistä läpi.
Siis liikkuu 6 ja ampuu 8.Pelimesta kirjoitti: Jos haluaa Flamereilla jotain tuhota, niin ei niitä karkuun pääse sillä ne liikkuu 6" ja ampuu 12".
Onko sulla itelläkään tiedossa että mitä puhut? 4d6 s4 niin mistä?Pelimesta kirjoitti: Ja vitosen boundi ja 4d6 S4 magic missile jos pääsi unohtumaan ja kun kerran formaatti on BP niin kyllä se magia jyrää kaikki muut armeijat.
Magia ei jyrää yhtään mitään, sulla ei oo sitä tarpeeks siihen että se ois tehokasta, ylivoima kyllä sulla on mutta se ei vielä takaa mitään.
The small boys have come to see me hang
-
Sir Trousar
486drokyfhv
Lista näyttää pöydällä ihan kivalta, mutta ei yöskään itseni mielestä toimi kunnolla, kaikella kun on kantama. Esimerkiksi usein nähdy gladeguardit ampuvat tämän kasaan ennen kuin se ehtii edes kantamalleen. Flamerit toki ovat kovia - demonilegioonassa. Tyylistä pisteet, ei muusta.
-Osku
-Osku
A small mind is easily filled with hope. Hope is the first step on the road of dissapointement.