"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wraithlordin muokkaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Harge

Wraithlordin muokkaus

Viesti Kirjoittaja Harge »

Terve, olisin muokkaamassa wraithlordiani. Onko mitään ideoita? Jos olette itse muokannut omianne niin laittakaas kuvaa näytille. Kuulin huhuja että wraithlordista tulisi psyykkeri uudessa codexissa, jos se pitää paikkansa niin sittenhän ille sopisi joku sauva käteen.
When in doubt, call in airstrike.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Wraithlordista ei ole tulossa spyykkeriä. Mitä haluat muokata sille? Minusta se on ainakin ihan hieno sellaisena kuin se on.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Harge

Hmm, no ainakin jonkun seipään/keihään ajattelin laittaa sen käteen mahdollisesti. Fabasta voisin pölliä jonkun kepin ja muokata siitä eldarimaisen.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Meinasin itse tehdä potkaisevaan asentoon ja örkki lentämään,mutta en jaksanut toteuttaa..

Ja ei ole tulossa psyykkereitä,mutta wlord menee sekaisin jos ei lähistöllä ole psyykkeriä.

P.s ja on kiellettyä pyytää muita lähettämään kuvia :S
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Jos nyt siis puhutaan uudesta wlordista niin minä ainakin tyytyisin muokkaamaan sen dynaamiseen asentoon. Siinä on valmiiksi sen verran härpäkettä, että oikeastaan luumupää on ainoa mihin jotain härpäkettä voisi keksiä, jos vaikka greenstuffista skulptaisi kasvonpiirteet siihen. Jos väkisin haluaa jonkun meisselin sille käteen niin se onnistunee ihan simppelisti leikkaamalla se miekka pois ja pinnaamalla uusi ase kiinni.
Harge

Joo, vanha wraithlordi on mulla. Hassu sääntö tuo ettei saa pyytää toisia lähettelemään kuvia. No, on sillä nyt jonkinlainen keihäs ködessä ja ihan järkevän näköisestikin, nyt pitää saada sitä van näyttämään mahdollisimman eldarimaiseksi.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Harge kirjoitti:Hassu sääntö tuo ettei saa pyytää toisia lähettelemään kuvia.
Sääntö ei ole mikään kiveen kirjoitettu, vaan se tulkitaan yleensä tilannekohtaisesti. Se on tarkoitettu lähinnä eliminoimaan "pistäkää kuveja eldareist ku en osaa päättää????" tai "tänne kaikki choas kuvat" tyyliset ketjut, mutta esim tässä ketjussa se on mielestäni ihan ok.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Olisi mielenkiintoista nähdä wraithlord kiikkumassa ilmassa. Esimerkiksi juuri sen edellämainutin kepin varassa. Wraithlord tekemässä hillitöntä lentopotkua ottaen vauhtia sauvan avulla.

Alkaa nimittäin kyllästyttämään nämä "hehe seisompa sitten tässä" poset.
Harge

Jep, jos jossain vaiheessa hankin uuden mallisen lordin niin voisin väsätä vanhan tekemässä ninja-temppua lyhtytolpasta :D
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Harge kirjoitti:Jep, jos jossain vaiheessa hankin uuden mallisen lordin niin voisin väsätä vanhan tekemässä ninja-temppua lyhtytolpasta :D
Itse en suosittelisi väsäämään vanhasta mitään ihmeellistä pienen kepin varassa olevaa, iso metallinen figu nimittäin painaa aika paljon ja paino saattaa aiheuttaa ja todennäköisesti aiheuttaakin ongelmia ja kiroilemista.
Harge

Juu, jotenka ajattelin tyyliin että toinen jalka maassa ja toisella potku menossa ja yhdellä kädellä tukea tolpasta.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Kannattaa muokatessa katsoa vähän että miten sen Lordin olisi edes mahdollista liikkua, hyppypotku kuulostaa noinkin isolle ja suht epätasapainoiselle ( myös fyysisesti ) otukselle vähintään mahdottomalta.

Itse olen pyöritellyt ideaa Wraithlordista joka seisoo ajokin kappaleiden päällä ja pitää toisessa kädessään rhinon tjms ovea jonka toisella puolella roikkuu ajokin kuski hädissään.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Harge

Kyllähän se Dawn of Warissakin ninjailee siellä :D
Farseer of Biel-tan

Viesti Kirjoittaja Farseer of Biel-tan »

Harge kirjoitti:Kyllähän se Dawn of Warissakin ninjailee siellä :D
Jep...
Sille vois tehä sellasen liinan jalkojen väliin niinku mun lordilla :D
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Farseer of Biel-tan kirjoitti:
Harge kirjoitti:Kyllähän se Dawn of Warissakin ninjailee siellä :D
Jep...
Sille vois tehä sellasen liinan jalkojen väliin niinku mun lordilla :D
Ei! Minua ärsyttää, rasittaa ja muutenkin ottaa pannuun se, miten nykyään joka hemmetin figulle pitää laittaa joku roiskeläppä munien peitoksi. Huolimatta siitä, oliko sen roiskeläpän alla terminator armour tai ylipäätään mitään eloperäistä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Todellakin lannevaate, tuo yllättävän paljon tukevuutta ja arvokkuutta noinkin yläpainoiselle figulle. Ainakin omalla kohdalla toimi minusta hyvin ja mitä wraithlordeilla lannevaatteita on nähnyt, niin kyllä minusta niitä nappeja joille se van sopii täydellisesti. Greenstuffista saa hyvin tehtyä, jos taitoa sen käsittelemiseen löytyy. Itse en saanut tyydyttävää jälkeä stuffilla tehtyä ja kun about puol pötköä olin onnistunut siihen haaskaamaan, niin mietin että pitää keksiä joku muu tapa, tästä kun ei mitään järkevää tule.

Bits boxia siis kaivelemaan ja huomasin että joku random örkkien banneri näyttää poimuineen aikalailla isolta lannevaatteelta, sitä piti tosin kaventaa, minkä tein viilalla ja saksilla. Lopputulos ei todellakaan ollut sitä mitä hain, mutta seuraavaksi bongasin tomb kingien bannerin, joka oli sellaisenaan jo ihan hyvä lannevaatteeksi wraithlordille, tähän sitten lisäsin paloja kahdesta spearelffien bannerista ja pidensin niitä tk bannerin liinoja, jollon wraithlordilla oli moniosainen suht lähelle maata roikkuva lannevaate viritys.

Lopputulos oli todella positiivinen yllätys ja antoi lordille sellaista jykevyyttä ja arvokkuutta mitä olin hakenut, tosin mielleyhtymiä egyptiin ja museoihin. Voin jotain kuvia ottaa jos haluat, blendit siinä kyllä suht suttusia, mutta ideasta pitäisi kuitenkin saada selvän.
To be Ulverized...
Harge

Noniin,nyt ostin greenstuffia ja projektin loppu häämöttää. Älkää odottako mitään suurta muodonmuutosta, mutta kyllä se nyt hieman komeammalta näyttää.

PS. Mitä sanoisitte jos tekisi falcon grav tankista fire prismin? Alkaa ketuttaa lyhyet kantamat.
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Tervetuloa helvettiin poju.
Fire Primiksi muuttaminen vaati enemmän gssää, enemmän aikaa ja enemmän taitoa kuin tuo wlord. Joten voit toki yrittää, mutta se on todennäköisesti tuomittu epäonnistumaan.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Harge

Niinpä, kaikista järkevin vaihtoehto olisi tehdä ase ensin ja sitten vasta katsoa miten se sopisi tankkiin kiinni.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Terminator Sergeant kirjoitti:Tervetuloa helvettiin poju.
Fire Primiksi muuttaminen vaati enemmän gssää, enemmän aikaa ja enemmän taitoa kuin tuo wlord. Joten voit toki yrittää, mutta se on todennäköisesti tuomittu epäonnistumaan.
Jos vain tilaa Prismin turretin palaset MO:sta? Ennen vanhaan noita myytiin blisterissäkin noita konversiopalasia - omistan vieläkin yhden melko koskemattomassa kunnossa. Uuden codexin myötä saatan jopa ottaa sen käyttöön.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”