Tarinakisa 2007 - alustava keskustelu
Panokset kisassa kovenevat näemmä nyt kun Grondis sitten meni ja paljasti että vedellä jatketulla Stolisnajalla se voitto lohkesi. Pitkäripainen käy vielä tiuhaan ennenkuin tämän kisan voitto on selvillä. Aloitan sodan kostean vaiheen tarjoamalla korillista Velkopopovichiä ja pullolisella Bushmillsiä.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Blackguard
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... sc&start=0
Kaikki palatkoon historiaan ja muistelkoot lämmöllä sotavasaran historian merkittävintä ketjua. Sitä ketjua, josta alkoi kaikki paha.
edit: jos on tuolla ollut 57 viestiä, niin nyt minä pääsen sataan!
Kaikki palatkoon historiaan ja muistelkoot lämmöllä sotavasaran historian merkittävintä ketjua. Sitä ketjua, josta alkoi kaikki paha.
edit: jos on tuolla ollut 57 viestiä, niin nyt minä pääsen sataan!
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=200
Pakko oli etsiä nimenomaan tuo sivu. All hail. //salute
Pakko oli etsiä nimenomaan tuo sivu. All hail. //salute
Tiesin että kysyt tuota. Ei turhia kursailla, saat molempia. Kuitenkin joku kohta lähtee tarjoilemaan jotain Dom Perignonia.Grond kirjoitti:Tummaa vai vaaleaa Velkoa?Dalamar kirjoitti:Aloitan sodan kostean vaiheen tarjoamalla korillista Velkopopovichiä ja pullolisella Bushmillsiä.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- The Captain
- Valvoja
Now you're talking! Kaksi kolmasosaa Kouvolan laitosten atk-osastosta on viskin harrastajia, täytyy käydä raidaamassa niiden baarikaapit. Jotain toivetta tietystä merkistä? Olen melko varma, että sitä löytyy.Grond kirjoitti:Hyvällä mallasviskillä voi yrittää nokittaa muut kumoon samantien. Mallasviskillä, ei blended-roskalla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Tämä kisahan on ihan epäreilua! Alaikäisenä en voi hakea mitään alkosta, ja porukoitten viinakaapin murtaminen ei houkuta... perkeleet...
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Glenlivet tai Lagavulin menee hyvin, pääasia että juoman ikä on korkeampi kuin sotulaisten keski-ikä.The Captain kirjoitti:Now you're talking! Kaksi kolmasosaa Kouvolan laitosten atk-osastosta on viskin harrastajia, täytyy käydä raidaamassa niiden baarikaapit. Jotain toivetta tietystä merkistä? Olen melko varma, että sitä löytyy.
- The Captain
- Valvoja
Eihän nyt puhuttu henkisestä iästä? Syntymäajan perusteella laskettavaa keski-ikää minä ja Grond olemme sentään vähän korottamassa, henkistä keski-ikää taas laskemassa.Thelacan kirjoitti: Ei kai herra Grondi meinaa tyytyä johonkin viisi vuotiseen viskiin?
.
No, olen luottanutkin määrän laatua korvaavaan vaikutukseen.Thelacan kirjoitti:Ei kai herra Grondi meinaa tyytyä johonkin viisi vuotiseen viskiin?Grond kirjoitti:pääasia että juoman ikä on korkeampi kuin sotulaisten keski-ikä.
Rune, etkä sinäkään kyllä saa Alkosta hankittua niitä aikuisten juomia, ovat se K-20.
- Raistlin Majere
- The Captain
- Valvoja
http://www.unitedmedia.com/comics/hedge ... 60927.htmlMinneyar kirjoitti:No fair!!
Ai, minä ajattelin, että laskette jokaisen sotulaisen keski-iän perusteella, mutta se taitaakin jäädä johonkin kymmenesosaan siitä määrästä.The Captain kirjoitti: Eihän nyt puhuttu henkisestä iästä? Syntymäajan perusteella laskettavaa keski-ikää minä ja Grond olemme sentään vähän korottamassa, henkistä keski-ikää taas laskemassa.
- Kynä-ääliö