vinkkejä, plague marineiden kasvojen maalaukseen.
vinkkejä, plague marineiden kasvojen maalaukseen.
Elikkäs, kaipaisin vinkkejä miten saada mun death guardin kypärättömille sotilaille, väriä naamaan, olen kokeillut erilaisia väri yhdistelmiä, mutta huonoin tuloksin, joten vinkkejä otetaan vastaan miten saan ne näyttämään ns kalpeilta?
Im immortal...till i die.
- figunarkki
- Raistlin Majere
- The Captain
- Valvoja
Ja lopputulos näyttää GW:n muovi-spruelta? GW:n harmaat ovat ihan liian kliinisen harmaita tuohon. Vähintään sekoittaisin jotain rotting fleshiä tms. joukkoon.figunarkki kirjoitti:Harmaa iho on aina yhtä kuollutta ja kuvottavaa. Sopii hyvin monien värien kanssa. Esim chaosblack pohjalle, codex grey drybrush, ja sitten vielä hieman highlightia fortress graylla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
TranssiApina
- Nicodemus von Traube
Re: vinkkejä, plague marineiden kasvojen maalaukseen.
Itse tein niin, että vedin pohjalle rotting fleshin ja codex greyn mixauksen. (60:40 jtn)Piitter kirjoitti:Elikkäs, kaipaisin vinkkejä miten saada mun death guardin kypärättömille sotilaille, väriä naamaan, olen kokeillut erilaisia väri yhdistelmiä, mutta huonoin tuloksin, joten vinkkejä otetaan vastaan miten saan ne näyttämään ns kalpeilta?
Lopuksi Dark angels greenillä washasin päälle reilusti ohennettuna jonka jälkeen korostukset rotting fleshillä varovasti ja ihan hyvän näköistä tuli, kuollutta ja sairaan näköistä.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."