Minä Tomb kingit vs Vampire counts. En taho millään voittaa
Minä Tomb kingit vs Vampire counts. En taho millään voittaa
Miten voittaa VC:t vaikka aika epätavallinen peli kyseessä, kun oon pelannu 4 kertaa VC:tä vastaan ja joka kerta hävinny.Kerran voittanu tombbareilla lissuja vastaan. (ranneliikkeessä kyllä hiottavaa, kun tulee kyl huonoja numeroita). Yleensä 1500-1700p. pelejä.
Viimeksi muokannut St. Jimmy, Ma 23.10.2006 14:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
mulla on casket of souls, tomb king, 2 liche priest (foot, mounted), icon bearer, khalida, 35 koottua skelaria ja 13 kokoomatonta, 4 swarmii, 16 horsemanii, 6 chariottii, 5 ushabtii, 25 tomb guardii, 4 carrionii, 2 scorpparii, katapultti, ja 2 gianttii.
kaverilla on 40 zombii, ja aina summoneeraa skelareita, 6-8 heppaukkoo, necrach, 2 necromancerii , mounted wight lord, 25 grave guardii, ghouleja ainakin 17, 2 strigoita , 3 hostii, 5 fell batsii, banshee ja black coach jota ei oo viä käyttäny mua vastaan. Yleensä ainakin 2 taikojaa
kaverilla on 40 zombii, ja aina summoneeraa skelareita, 6-8 heppaukkoo, necrach, 2 necromancerii , mounted wight lord, 25 grave guardii, ghouleja ainakin 17, 2 strigoita , 3 hostii, 5 fell batsii, banshee ja black coach jota ei oo viä käyttäny mua vastaan. Yleensä ainakin 2 taikojaa
Taktiikkana taikoo mun guardit tai skelarit mäsiksi ja muuten en oo vielä koittanu käyttää skorppareita sitä vastaan ja nopat on yleensä mua vastaan. En koskaan pysty taikoon koska mulla vaan yleensä 1 lissu. Ja kerran kun meni hyvin giantilla kun se oli tappanu 20 zombii niin se teki jollain nurglella taijan joka romauttaa sen koko hyypiön petskules
- The Captain
- Valvoja
Tämä kertookin ongelmasi. Tomb kingit ovat kaikista armeijoista eniten riippuvaisia onnistuneesta magiasta. Ilman taikuutta yksikkösi ovat jähmeitä kuin tammikuinen liisteri 25 asteen pakkasessa, taikuuden toimiessa taas pyörität vastustajaasi miten tahdot.St. Jimmy kirjoitti: En koskaan pysty taikoon koska mulla vaan yleensä 1 lissu.
Kuningas ja kolme pappia tai isopappi, prinssi tai pari ja pikkupappi tai pari + sopivat taikakalut mukaan, niin johan alkaa epäelämä hymyillä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- The Captain
- Valvoja
Kerropa, mitä vihollista vastaan VC:llä scorpionit ovat niin hyviä? Vähänkin huono scatteri tai vähänkin osaavampi vastapelaaja, niin eivät pääse chargaamaan necromankeleita yksiköistä. Killing blow sattuu black knighteihin kerran kuudesta.AssMuster kirjoitti: Kannattaa ehdottomasti käyttää. Ovat sen verran hyviä, että voivat voittaa pelejä yksinäänkin.
Scorpioneihin en luottaisi VC:ja vastaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
no, ei niihin luottaa kannata, mutta todella hyviä ne ovat. Pari sellaista raiskaakin jo sen black knight unitin. Yksi jumittaa mitä tahansa blokkia kierroksen tai neljä...The Captain kirjoitti:Kerropa, mitä vihollista vastaan VC:llä scorpionit ovat niin hyviä? Vähänkin huono scatteri tai vähänkin osaavampi vastapelaaja, niin eivät pääse chargaamaan necromankeleita yksiköistä. Killing blow sattuu black knighteihin kerran kuudesta.AssMuster kirjoitti: Kannattaa ehdottomasti käyttää. Ovat sen verran hyviä, että voivat voittaa pelejä yksinäänkin.
Scorpioneihin en luottaisi VC:ja vastaan.
joku maagin syöminen on vain bonaria. scorppari on erittäin hyvä nappula ihan defaulttina.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
-
blackmetalsiili
Ainakin se casketti ja pari skorppaa ja väh 2 licheä... sulla toimii magia, kun taas vastustajalla ei... ja light of death toimii myös undeadeihin. Hierophantille vois laittaa lento viitan ja hieratic jarin, niin saat magiaa sinne, missä sitä tarvitaan. Sitten jos joku skorppa käy heittämässä jonkun random killing blowin kenraaliin, niin sittenhän sulla vasta hauskaa on, muuten niillä voi jumittaa jotain perus unitteja... Jos kingille laittaa krown of kingsin, niin sen tahto alkaa kuluttaa vastustajan dispelliä, jolloin lichet ja alttari voi mellastaa vapaammin.
Moderaattori Squirreli sanoo: Ethän enää nosta ikivanhoja topicceja ylös ellei sinulla ole jotain äärimmäisen loistavan hyödyllistä sanottavaa.
Moderaattori Squirreli sanoo: Ethän enää nosta ikivanhoja topicceja ylös ellei sinulla ole jotain äärimmäisen loistavan hyödyllistä sanottavaa.