"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mistä lisää Starcannoneita?

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Temper

Mistä lisää Starcannoneita?

Viesti Kirjoittaja Temper »

Lueskelin tässä noita taktiikoita, Eldar VS. Chaos Space Marines (pelaan itse siis eldareita, kaveri mariineita), ja näyttää siltä, että selvästikin toimiva taktiikka on ottaa armeijaan mahdollisimman paljon Starcannoneita. Omassa armeijassani on yksi heavy weapon platformi jossa on Starcannon, ja ajattelin hommata sitten lisää että saa kaverikin kerran oikein kunnolla turpiin. Niin että pystyykö näitä starcannoneita hankkia muutenkin kun vain heavy weapon platformien yhteydessä, jotta saisi niitä pistettyä myös Vypereihin ym. kulkuneuvoihin. Tossa mun vyperissä ainakin oli mukana vaan shuriken cannoni. Eli, mistä lisää tähtitykkejä?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Kyllä siinä pitäisi olla se mukana... No, ostat muilta eldar-pelaajilta, ei ne enää tartte kolmeekytä sc:tä ;) About kaikissa uudemmissa eldarin muovibokseissa tulee toi weapon sprue mukana, jossa myös sc. helpointa tietty ostaa se toinen wpn platformi, yhdellä tee vielä paljoakaan.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Joo, uusissa eldareiden vehkeissä tulee kaikissa mukana sprue, jossa löytyy noi "harvinaisemmatkin" aseet. Näinollen gw:n hintapolitiikan mukaan esim. vyperin hinta nousee 27,5:n euroon.
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Uusissa säännöissä (codexissa) kannattaa muuten aika hillitysti käyttää niitä starcannoneita, uusi hinta/laatu sunde ei ole enään niin kova. Itse käytän nykyään ehkä 2-4 starcannonia armeijassani (vrt. entiseen 8+ määrään).
Galleriaan pääsee tästä.
Temper

Viesti Kirjoittaja Temper »

Jooh, kiitos neuvoista. Ollu n. vuoden tauko pelaamisessa, ja se vyperikin jonka mainitsin tuli muistaakseni vielä battleforcen mukana, joten en ole enää ihan ajan tasalla näissä jutuissa ;)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Rejector kirjoitti:Uusissa säännöissä (codexissa) kannattaa muuten aika hillitysti käyttää niitä starcannoneita, uusi hinta/laatu sunde ei ole enään niin kova. Itse käytän nykyään ehkä 2-4 starcannonia armeijassani (vrt. entiseen 8+ määrään).
24 starcannon-laukauksesta kahdeksaan. Tällaisista muutoksista minä tykkään!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

The Captain kirjoitti:
Rejector kirjoitti:Uusissa säännöissä (codexissa) kannattaa muuten aika hillitysti käyttää niitä starcannoneita, uusi hinta/laatu sunde ei ole enään niin kova. Itse käytän nykyään ehkä 2-4 starcannonia armeijassani (vrt. entiseen 8+ määrään).
Jotain juustoa ne suippokorvat kuitenkin keksii...
Tod, lienee hyvä miettiä muitakin aseita vaihtoehdoiksi, scatterlaser vaikutti kivalta, vai joko sen kiinteä ammusmäärä -huhu on kumottu?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Truupperi kirjoitti:
The Captain kirjoitti:
Jotain juustoa ne suippokorvat kuitenkin keksii...
Tod, lienee hyvä miettiä muitakin aseita vaihtoehdoiksi, scatterlaser vaikutti kivalta, vai joko sen kiinteä ammusmäärä -huhu on kumottu?
mistään huhuista ollut enään pitkään aikaan kyse, kirjahan on jo ilmestynyt ihan julkisestikkin vaikka ei vielä erikseen myynnissä ole
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Luolan (mini)turnauksessa oli kolme Eldar pelaajaa joista taisin olla ainoa joka edes käytti starcannonia, niitä oli armeijassani kaksi. Olivat ne vieläkin ihan hyviä, mutta scatter laser melkein ajaa sen ohi yleisaseena. 10 pistettä halvempi ja tupla rate of fire tekee paljon isoina määrinä.
Galleriaan pääsee tästä.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

MakeH kirjoitti:mistään huhuista ollut enään pitkään aikaan kyse, kirjahan on jo ilmestynyt ihan julkisestikkin vaikka ei vielä erikseen myynnissä ole
Siinäs näit, heti ne lykkäs uuden codexin liikkelle kun katse vähänkin herpaantui.
Jep, kanssa mitä kattellut noita uusia eldarilistoja niin scatterihan se on puskenut itsensä starcannonicksi starcannonin paikalle.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Truupperi kirjoitti: Jep, kanssa mitä kattellut noita uusia eldarilistoja niin scatterihan se on puskenut itsensä starcannonicksi starcannonin paikalle.
Kyllä minä edelleen mieluummin ammun marineita starcannonilla. Starcannon tekee keskimäärin 15/18 woundia avoimella, kun scatter laser vain 10/18. Cityfightissa ja muulloin, jolloin 4+ cover save on lähes aina saatavilla, scatter laser on jo marinentapossakin tehokkaampi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”