"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Forest Goblins Rulez! BP

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Pelimies
Viesti:

Forest Goblins Rulez! BP

Viesti Kirjoittaja Pelimies »

Pelimestan BP turnauksien poikkeussäännöt: Dwarffit saa ottaa extraa 70 pisteellä, Tomb Kingit 60, Ogret 50, Liskot 30 ja Orks&Goblins 20. Elf Maget saa maksaa 130 pistettä! Tomb Kingien Chariot yksikkö lasketaan Coreksi.

Hero
Goblin Big Boss: Chariot, Light Armour, Enchanted Shield, Martog's Best Basha = 122pst.

Core
25 x Goblins: Shield, (Short Bow), Musician = 104pst.
25 x Goblins: Shield, (Short Bow), Musician = 104pst.
6 x Spider Rider: Short Bow, Musician = 90pst.
6 x Spider Rider: Short Bow, Musician = 90pst.

Yht: 510pst.

En keksi että mitä ottaisi toisella extra kymmenellä pisteellä ja kun lista on aamukahvihumalassa vasen silmä auki ilman armybookia kirjoitettu, voi pisteet hieman heitellä. Pahoitteluni siitä. Korjaan tilanteen, kun töihin pääsen.

Listassa on aika paljon ampumista ja Gobbo blokkeja on aika vaikee lähtee flänkkää kun pirulaiset omistavat jousipyssyt. Toi pamppu on aika HC ja hyvä paloittelemaan mitä vaan näin pienissä peleissä.

Spell = 0
Dspell = 2
Figuja = 63

Ja kaikille tiedoksi: En pelaa itse turnauksessa vaan houstaan sitä ja tämä lista on tarkoitettu inspiroimaan/kopioitavaksi. Esim. jos jollain aloittelevalla Gobbopelaajalle, joka turnaukseen aikoisi tulla mutta armeijalistan suunnittelu aiheuttaa harmaita hiuksia, olisi tarve päästä pelaamaan ne kaikki neljä peliä eli top kasiin ;) (en tosin mene takuuseen gobboja kun ovat)..
GW,MTG,PC,Lauta-ja Konsolipelit
Assassin´s Creed 65€, Mario Galaxy 55€, Ratchet&Clanck Future 65€

http://www.kolumbus.fi/pelimesta
spjarv

Viesti Kirjoittaja spjarv »

Minä en nyt oikein ymmärrä miksi armeijalistat-osiossa on parilla ekalla sivulla 5 listaasi, joista yhtäkään et aio pelata (vrt. sticky-ohjeet tähän osioon postaamisesta), eivät noudata normaaleja border patrol-sääntöjä koon puolesta ja kukaan ei kai ole niitä pyytänyt.

Onko tämä nyt jotain ostettua mainostilaa Pelimestalle? Minusta nämä vain vaikuttavat vielä turhemmilta kuin ne perinteiset copypaste-teemalistat.

-Sami
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Pelimies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pelimies »

spjarv kirjoitti:Minä en nyt oikein ymmärrä miksi armeijalistat-osiossa on parilla ekalla sivulla 5 listaasi, joista yhtäkään et aio pelata (vrt. sticky-ohjeet tähän osioon postaamisesta), eivät noudata normaaleja border patrol-sääntöjä koon puolesta ja kukaan ei kai ole niitä pyytänyt.

Onko tämä nyt jotain ostettua mainostilaa Pelimestalle? Minusta nämä vain vaikuttavat vielä turhemmilta kuin ne perinteiset copypaste-teemalistat.

-Sami
-Sami

??

Ja jos joku haluaa tästä BP listan, niin poistaa yhden Spider Riderin.

Ja monellakohan listalla tässä foorumissa aijot pelata?

Kaikkia ei voi miellyttää, joten miellytän niitä jotka turnauksissamme käyvät ;)
GW,MTG,PC,Lauta-ja Konsolipelit
Assassin´s Creed 65€, Mario Galaxy 55€, Ratchet&Clanck Future 65€

http://www.kolumbus.fi/pelimesta
Eino
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eino »

En tiedä mitä aineita Pelimesta käyttää, mutta mä voisin ottaa samoja.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”