"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä pitäsi ostaa Tau-armeijaan?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Kun kerran organisation slotteja riittää niin niitä on hyvä käyttää, eli stealthit kahteen porukkaan, fire warriorit neljään yhdeksän porukkaan, krootit kahteen kymmenen porukkaan ja mikäpä estäisi yhden crisiksen muuttamisen toiseksi commanderiksi, näin criisejä ei tarvitsisi bondata eikä ne koskaan menisi below half strenghtiin. Tosin pistemäärä tuossa listassa saattaa ylittyä, sitä voi hoitaa esim. tiputtamalla puolet krooteista, lätkät (dronet) ja yhden broadsiden.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Devilishit uupuu. Voitto voisi joskus olla lähellä jos pääsee karkuun esim. rhinorhussia. Nuo dronet syövät pelkästään pisteitä minun mielestä. mutta devilish mukaan niin helpottaa. Krootit ovat aika niin ja näin ukkoja. Niitä ei paljoa kannata ottaa. Jos haluaa krootteja kumminkin niin minimi määrä olisi kannattava.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

ei ne paljoa maksakkaan battle forcen mukana tulevat 12 kroottia maksaa 84 pistettä ja ovat jokaisen pisteensä arvoisia.
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

Jees. no tuo mun lista oli yli 2000 pst. vois kyl ottaa noita lautasia pois ja vähentää krootteja. mut kiitti kaikesta avusta. ootte ollu paljon avuks. mutta eiköhän täs vielä tuu jotain tyhmiä kysymyksiä.
ovv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ovv »

Separi kirjoitti:Jees. no tuo mun lista oli yli 2000 pst. vois kyl ottaa noita lautasia pois ja vähentää krootteja. mut kiitti kaikesta avusta. ootte ollu paljon avuks. mutta eiköhän täs vielä tuu jotain tyhmiä kysymyksiä.
hmm.. taisin tuossa aiemmin mainita, mutta tuosta ei tule kyllä yli 2k-pistettä mitenkään noista. se 1700 kyllä, 1800 ja risat täysillä buusteilla.
gaming since '92
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

tosta uupuu mahdolliset Shas'ui yms upgradet kuten dronet
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

Joo ei siinä ookaan niitä upgradeja eikä muutakaan sälää. siin näkyy vaan mitä ukkoja mul tulee... Kyl noista saa yli 2k pistettä tai niin lukee ainakin mun listassa jonka tein armybuilderilla!!!
ovv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ovv »

Separi kirjoitti:Joo ei siinä ookaan niitä upgradeja eikä muutakaan sälää. siin näkyy vaan mitä ukkoja mul tulee... Kyl noista saa yli 2k pistettä tai niin lukee ainakin mun listassa jonka tein armybuilderilla!!!
no mutta minäpäs tein sen listan ab:llä ja ei siitä saa yli kahta kiloa. usko jo. :)
gaming since '92
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”