Dark Eldarien maalaaminen:
Dark Eldarien maalaaminen:
Dark Eldareitten codexissa monissa kuvissa näyttäytyy warriorit joissa on punasta, kultaa, harmaata (armori on melkein koko musta) (esimerkin löytää s.22 ja 17) itse olen maalannut tollein mutta minun warrioreiden musta armori ei näytä niin hienolta kuin noissa kuvissa. mistä se johtuu? onko noissa jokin harmaa highlight vai johtuuko se vain valosta?
Päin vaan ja voimalla niin eiköhän porukka kaadu!
- Jänkäkoira
- MetalliMursu
Mustan metallin voisi saada, kun laittaa ensin vaikkapa Chainmail/Mithril Silver pohjan, ja sitten useat kerrokset black inkkia. Siitä ainakin pitäisi tulla kiiltävä...
Folk metal? Check out Tarvas!
Re: ok
Tuolla siis tarkoitettiin sitä, että pistät sen pohjamaalin päälle chainmailia\Mithril silveriä, ja sitten sen päälle sitä black inkkiä..:Örkki:. kirjoitti:Käytän kyllä chaos black sprayta. Tulisiko siitä hienompi jos pitäis blackin päälle hieman black inkiä. Siitä tulisi varsin tumma mutta tuskin se kovin hirveeltä näyttää?
Blackin päälle black inkkiä jutusta ei tule yhtään metallin väristä. Mustaa mustan päälle? ;D
-
TranssiApina
Tässä tosin haettiin mustaa panssaria, eikä metallin väristä. Musta pohjamaali + black ink voisi toimiakkin.Ratovaari kirjoitti:Tuolla siis tarkoitettiin sitä, että pistät sen pohjamaalin päälle chainmailia\Mithril silveriä, ja sitten sen päälle sitä black inkkiä..:Örkki:. kirjoitti:Käytän kyllä chaos black sprayta. Tulisiko siitä hienompi jos pitäis blackin päälle hieman black inkiä. Siitä tulisi varsin tumma mutta tuskin se kovin hirveeltä näyttää?
Blackin päälle black inkkiä jutusta ei tule yhtään metallin väristä. Mustaa mustan päälle? ;D
-Jori
"If it bleeds, we can kill it."
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Aika helposti saat myös sen vetämällä mustan päälle reunat Shadow Greyllä ja sit vaikka sitä black inkiä (halutessa).TranssiApina kirjoitti:Tässä tosin haettiin mustaa panssaria, eikä metallin väristä. Musta pohjamaali + black ink voisi toimiakkin.Ratovaari kirjoitti:Tuolla siis tarkoitettiin sitä, että pistät sen pohjamaalin päälle chainmailia\Mithril silveriä, ja sitten sen päälle sitä black inkkiä..:Örkki:. kirjoitti:Käytän kyllä chaos black sprayta. Tulisiko siitä hienompi jos pitäis blackin päälle hieman black inkiä. Siitä tulisi varsin tumma mutta tuskin se kovin hirveeltä näyttää?
-Jori
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
- figunarkki
'eavy metal ei ole keskittynyt tuottamaan maailman parhaiten maalattuja figuja vaan pikapikaa maalauttamaan kansikuvakelpoisia nappeja alkoholisoituneilla maalareilla. Usein iso osa 'eavy metal tasosta saadaan kurottua näppäämällä laadukas kuva ja hieman sormeilemalla sitä. Joten mitään kamalaa gloss varnishia tai black inkkiä en suosittele laittamaan. Koska sitten livenä ne 'eavy metal figut ovat mystisesti paljon rumempia.Tas kirjoitti:Otathan huomioon että 'eavy metal tiimin jäsenet ovat kokeineita ammattilaismaalareita. Olisikin suoranainen ihme jos nyt jo figusi näyttäisivät yhtä hyviltä.itse olen maalannut tollein mutta minun warrioreiden musta armori ei näytä niin hienolta kuin noissa kuvissa. mistä se johtuu?