''Puhdasta'' Nurglea
- Pink Knight
''Puhdasta'' Nurglea
Juu eli tämmöisen maalailin Royal Toys -kaupan maalauskilpaan, joten yritystä on vähän mukana. Ei se toki mitään mahtavaa ole ja kuvakin on heikko, vaan silti huomioon ottaen maalausurani keston olen itse tyytyväinen. Linkin takana paremmat selostukset.
http://www.galtsu.net/kuva/1997/
Tyyli on tarkoituksella tuollainen puhtoinen, eikä sellainen 'roiskinpa vihreää ja ruskeaa tinan/muovin palalle ja sanon jotta on Nurgle joten saa olla sotkuinen'. Itse pidän puhtaammasta maalausjäljestä enemmän. Kommenttia toivoisin, miten tästä vielä parannetaan seuraaviin tuotoksiin.
http://www.galtsu.net/kuva/1997/
Tyyli on tarkoituksella tuollainen puhtoinen, eikä sellainen 'roiskinpa vihreää ja ruskeaa tinan/muovin palalle ja sanon jotta on Nurgle joten saa olla sotkuinen'. Itse pidän puhtaammasta maalausjäljestä enemmän. Kommenttia toivoisin, miten tästä vielä parannetaan seuraaviin tuotoksiin.
Bronzed flesh on vähän tummempi kuin suomalaisen väri, veikkaisin jotain thaimaalaista. Dwarf flesh on enemmän ihmisen värinen. --Jubee
- Master Calgar
Minusta tuo on kovin nätti. Kypärästä pidän itse, mutta mielipidekysymyshän se on. Eihän tuossa nyt mitään ihan hirveän innovatiivista ole, mutta hienosti olet silti maalannut. Ja tuo lievästi kiiltävä panssari antaa omasta mielestäni hyvän "limaisen" vaikutelman ukolle. Jos nyt muualta kiiltää, kuin kypärästä (ja sekin voi olla vain joku offgame heijastuma, hyvä efekti silti tullut, vaikka olisikin ihan vain kuvauksesta riippuva).
Kyllähän tuolla tavalla maalattu kaaosarmy on varmasti näyttävä pöydällä.
Kyllähän tuolla tavalla maalattu kaaosarmy on varmasti näyttävä pöydällä.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- figunarkki
-
TheBerzerker
Heh, kilpailua.
Ihan hienohan tuo, etenkin vihreät osat. Maalaus on siistiä ja viimeistellyn näköistä, paitsi ehkä tuossa "kauluksessa". Ei siinä mitään varsinaista vikaa ole, jotenkin vain mielestäni vaikuttaa että sitä voisi vielä hieman parantaa muiden osien maalaustasoon verrattuna. En kyllä tiedä, miten sitä sitten voisi parantaa..
Ihan hienohan tuo, etenkin vihreät osat. Maalaus on siistiä ja viimeistellyn näköistä, paitsi ehkä tuossa "kauluksessa". Ei siinä mitään varsinaista vikaa ole, jotenkin vain mielestäni vaikuttaa että sitä voisi vielä hieman parantaa muiden osien maalaustasoon verrattuna. En kyllä tiedä, miten sitä sitten voisi parantaa..