Figujen kongreettinen koko
- Master Calgar
Figujen kongreettinen koko
Tuli tuossa mieleeni, että kun nuo Rackhamin figut ovat kovastikkin näyttäviä, niin miten niiden monsterit (esimerkiksi) sopivat warhammerin skaalaan? Eli esim tämä nappi:
http://www.rackham-store.com/boutique/f ... 622&num=38
Mitenkä suuri tuo on ihan noin luonnossa? Ei ole tullut vastaan vielä noita rackhamin nappeja kovasti (joku random jalkaväki figu), eli en osaa itse sanoa noiden kokoluokasta. Enkä löytänyt mistään kuviakaan, missä olisi ollut noita rackhamin monstereita gwn figujen rinnalla.
http://www.rackham-store.com/boutique/f ... 622&num=38
Mitenkä suuri tuo on ihan noin luonnossa? Ei ole tullut vastaan vielä noita rackhamin nappeja kovasti (joku random jalkaväki figu), eli en osaa itse sanoa noiden kokoluokasta. Enkä löytänyt mistään kuviakaan, missä olisi ollut noita rackhamin monstereita gwn figujen rinnalla.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Lainattu sotataidon sivulta:

Hintaa tuolle otukselle kertynee päälle 200e. Tuo sinun esittelemäsi oli 45e eli uskoisin, että pienempi mitä punainen veljensä.
Toivottavasti tästä oli jotenkin edes hyödyksi.
"Cynwällin joukoille saapui vaikuttavia uutuuksia. Dragon Titan of Aarklash varsinkin on valtavan kokoinen todella hieno resiiniminiatyyri. Kuten nimikin sanoo, tämä punainen wyrm-lohikäärme on titaaniluokkaa, 30cm korkuisena ja siipien kärkivälin ollessa 35cm se on todella iso. Cynwäll Echahimit puolestaan ovat uusi, liikkuvainen eliittijoukko haltijoille."

Hintaa tuolle otukselle kertynee päälle 200e. Tuo sinun esittelemäsi oli 45e eli uskoisin, että pienempi mitä punainen veljensä.
Toivottavasti tästä oli jotenkin edes hyödyksi.
- Master Calgar
Juu, tuon punaisen lohharin mitat itsekkin huomasin, ja kovasti olisi ollut mieleiseni (erittäin nätti figu), mutta tuo hinta kyllä pakotti katsomaan toistakin lohharia, mikä ei sekään ihan ruma ole.
Olisin erittäin kiitollinen, jos joltakulta löytyisi tuo nappi ja hän ottaisi siitä kuvan pällisteltäväkseni (ja muidenkin) jonkun warhammer napin vierellä. Mutta toiveajatteluahan tuo ehkä
Olisin erittäin kiitollinen, jos joltakulta löytyisi tuo nappi ja hän ottaisi siitä kuvan pällisteltäväkseni (ja muidenkin) jonkun warhammer napin vierellä. Mutta toiveajatteluahan tuo ehkä
Alustahan tuolla on 50millinen, jotenka piekaisella sinne päin vertailulla kuvan perusteella saisi ruumiin korkeimmaksi kohdaksi n.11cm. Siipien korkein kohta on sitten varmaan vielä hitusen tämän yläpuolella. Samaisella kaavalla saisin siipien kärkiväliksi jotain 20cm:n pintaan...
Paha mennä sitten sanomaan miten pahasti meikäläisen arviot menee pöpelikköön, kun en moista otusta ole koskaan omin silmin pöydällä (tai hyllyssäkään) nähnyt...
Yrska
Paha mennä sitten sanomaan miten pahasti meikäläisen arviot menee pöpelikköön, kun en moista otusta ole koskaan omin silmin pöydällä (tai hyllyssäkään) nähnyt...
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Peruslohari vastannee GW:n kokoluokkaa, tuo titaani onkin sitten enemmän kahdella kädellä siirreltävä (vrt. Forgen tuotteet)
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Master Calgar
Sittenhän tuo halvempi versio olisi varmasti passeli dragon mountiksi. Kun nyt en kovasti pidä noista gwn omista lohikäärmeistä (zackhariaksella tosin ihan hieno zombiedragon...) niin olisi hyvä löytää vaihtoehtoinen lohhari kaaoksen johtajalle. Ei muuta kuin sotataitoon seuraavalla tampereen reissulla...
Tuon ison loharin alusta on 10 cm, korkeus 30 cm, siipien kärkiväli 35 cm.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
- The Captain
- Valvoja
...joista useimmat ovat melkoisia rääpäleitä. Mutta joukossa on kyllä hyvin uljaita ja muhkeitakin yksilöitä, jos niistä haluaa maksaa.Ratovaari kirjoitti:Ainahan on olemassa Reaperin loharit...
Rupesikin tuo Rackhamin iso louhikäärme houkututtamaan. Pitäisi vain saada jostain aikaa maalaamiseenkin...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Master Calgar
Tuo isompi rackhamin lohikäärme kyllä on komia, mutta hinta (215e) on kyllä pikkasen esteenä sen hankintaan
Opiskelijabudjetti ei anna myöten kuin tuohon halvempaan, heh.
- Master Calgar
No, totta tuokin xD Mutta pitäähän sitä nyt pikkasen katsoa mitä ostelee, vaikka hinku olisikin saada kaikkea kivaa 
Hehee... Tommonen joulupukin konttiin
Tommoseen viellä Highborni Wood elffeiltä ja super hienot maalaukset nii helvetin kateellisiks tulee kaverit ja peli vastustajat... ''Ei helvetti, taas se 30cm lohis tulee tappamaan mun necromancerin''
:D
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius