Mistä miekat?
Mistä miekat?
Eli päätin konvertoida 20 wolfboyzia hobgoblin wolfboyzeksi ja heräsi kysymys, että mistäs minä näille miekat keksaisen? Lootasta ei löydy kuin muutama vaivainen. Saisikohan mistään irrallisina, etteivät hoblarit joudu taistelemaan paljain käsin?:)
-
Peikkovasara
- Viesti:
Ei hirveästi ole väliä. Sen näköinen, että puolisokea peikkokin erottaa sen keihäästä.
EDIT: Jos joku ei ymmärtänyt niin ainoa kriteeri on se ,että miekkojen täytyy olla goblineille tehtyjä. Ei siis mitään immeisten miekkoja.
EDIT: Jos joku ei ymmärtänyt niin ainoa kriteeri on se ,että miekkojen täytyy olla goblineille tehtyjä. Ei siis mitään immeisten miekkoja.
Viimeksi muokannut Kääpänä, Su 26.11.2006 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Peikkovasara
- Viesti:
Voithan myös ostaa milliputtia ja siitä muovailla miekkasi. Näin saisit ainakin helposti ja nopeasti kaikille juuri sellaiset miekat kuin haluat. Milliputti ei maksa juuri mitään ja sopii ainakin mielestäni erittäi hyvin kaikenlaisiin kovertointeihin, joissa kyse on yhtään kulmikkaista ja kovista muodoista.
Tosin ei vaihtokaan mikään vaikea juttu ole. Monilta löytyy varastoista varmaan yhtä jos toistakin miekantapaista. Kannattaa kysellä vaikka kavereilta. Äärimmilleen vietnä voit vaikka itse veistää miekat/tikut valurungosta, jos ei muu auta.
Tosin ei vaihtokaan mikään vaikea juttu ole. Monilta löytyy varastoista varmaan yhtä jos toistakin miekantapaista. Kannattaa kysellä vaikka kavereilta. Äärimmilleen vietnä voit vaikka itse veistää miekat/tikut valurungosta, jos ei muu auta.
- Paha Vaatturi
Mistäs minä sitten sen käden kaivan? Otanko käden jossa on keihäs ja leikkaan siitä keihään pois?:)
EDIT: Ei helvetti nyt tuli moka. Laitoin keihään vaikka piti laittaa käden.
EDIT: Ei helvetti nyt tuli moka. Laitoin keihään vaikka piti laittaa käden.
Viimeksi muokannut Kääpänä, Su 26.11.2006 19:24. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Veitsellä, kääpänä hyvä, veitsellä.kääpänä kirjoitti:Ok. Pitää vissiin käydä hakemassa mökiltä se moottorisaha.
Itse en kyllä ole viellä keksinyt, mikä siinä on varsinainen ongelma vetää goblinilta keihäs pois kädestä, ja laittaa miekka tilalle. Noon, toisille se saattaa olla ongelma, ja toisille ei.
- figunarkki
- dead flesh penalty
- figunarkki
dead flesh penalty kirjoitti:No tuskin nyt on isokaan urakka etsiä yksi miekka käsiinsä, tehdä putista tai vaikka gs:sta kaksi-osainen muotti ja lätkiä uusia miekkoja muotoon? Varmaan helpompaa kuin lähteä kalastamaan niitä muilta harrastajilta pitkin turuja..
- dead flesh penalty
Jos nyt inttämään lähdetään, niin olen tehnyt. Voidaan kysyä oletko itse perillä metodista, jos pidät sitä jotenkin ylivoimaisen vaikeana.
Kukin tehköön tavallaan, sinä voit hyvin käyttää valmiita muovimiekkoja joita metsästelet sen puoli vuotta, mutta minua ainakaan semmoinen kiinnosta kun saman asian voi tehdä itse
Kukin tehköön tavallaan, sinä voit hyvin käyttää valmiita muovimiekkoja joita metsästelet sen puoli vuotta, mutta minua ainakaan semmoinen kiinnosta kun saman asian voi tehdä itse
- The Captain
- Valvoja
Jo minulta löytyisi hetkessä n. 40 ylimääräistä miekkaa, jos militia-sprueissa tulevat sapelit ym. kelpaisivat. Näinä Intternetin kulta-aikoina saa olla aika harvinaisuuksia etsimässä, jos yli viikkoa tarvitsee haeskella.dead flesh penalty kirjoitti: Kukin tehköön tavallaan, sinä voit hyvin käyttää valmiita muovimiekkoja joita metsästelet sen puoli vuotta, mutta minua ainakaan semmoinen kiinnosta kun saman asian voi tehdä itse :P
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.