Combat kysymys
Combat kysymys
Kysymys liittyy combattiin: Vastustajan armeija hyökkää sivustalta .He tappelevat normaalisti ja sitten tulee minun vuoro. Voinko lyödä vastustajaa vaikka olen kääntyneenä eteenpäin?Ja sama kysymys jos vastustaja hyökkää takaa?
Kiitos jo etukäteen:P
Kiitos jo etukäteen:P
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eikös seiskaedikassa tullut se sääntö että flänkkichargessa vuoron kestänyt yksikkö sai kääntyä?Chaos Orc kirjoitti:jos kaveri hyökkää kylkeen, mutta closis vuoron jälkeen kukaan ei breikkaa, saako kylkeen hyökännyt rykmentti combat resoon sen +1 vielä toisella vuorolla, kun käytännössä se "on jo valmiiksi" kiinni?
- Karl Van Dieter
Mielestäni saa, mikäli et itse onnistu saamaan omaa yksikköä kaverin kylkeen tai perään.Chaos Orc kirjoitti:jos kaveri hyökkää kylkeen, mutta closis vuoron jälkeen kukaan ei breikkaa, saako kylkeen hyökännyt rykmentti combat resoon sen +1 vielä toisella vuorolla, kun käytännössä se "on jo valmiiksi" kiinni?
Viimeksi muokannut Karl Van Dieter, La 02.12.2006 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Your prayers shall not reach into my heart!" - Amorphis
- The Captain
- Valvoja
Jos voittaa sen combatin ja jos kääntymisellä saa lisää modeleita kontaktiin.Kelf kirjoitti:Eikös seiskaedikassa tullut se sääntö että flänkkichargessa vuoron kestänyt yksikkö sai kääntyä?Chaos Orc kirjoitti:jos kaveri hyökkää kylkeen, mutta closis vuoron jälkeen kukaan ei breikkaa, saako kylkeen hyökännyt rykmentti combat resoon sen +1 vielä toisella vuorolla, kun käytännössä se "on jo valmiiksi" kiinni?
Ennen kuin riemuitsette, lukekaa vielä kerran ajatuksen kanssa, miten Turn manoeuver toimii.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.