Juu, elikkä olen nyt lupautunut kokoamaan ja maalaamaan vilelle ISON läjän Tyranidhorden. Kuten Punaisen tapauksessa voitte seurata tuloksiani ja edistymistäni täältä.
n.150 Figua, hintaa en kerro -puhutaan sen verran galaktisista summista, että menee kohta puolet verojen mukana pois..
Armeijan sisältökin pysynee vielä vähän aikaa salaisuutena (huomenna saatte sen sitten ehkä tietää, mikäli se ei ole ongelma vilelle.)
Itse homma aloitettiin noin kokonaispiirteisesti tässä tämän kuun 1. päivänä ja aikaa on kyllä runsaasti; palkkio riippuu osittain siitä, kuinka nopeasti homma hoituu.
Tilannetta päivitellään kuitenkin valitettavasti melko harvoin, koska yksiköt valmistuvat massalla, eli esim. 30 figua kerrallaan..
Kuvia:
4.12.
Alkuvaiheessa tilanne tämä
Tässä nyt vielä koottu kaveri, sekä jo vähän maalia pintaan napannut toveri..
5.12.
Tässä gauntteja valmistumassa massalla, tietysti.
Kuvasta ilmenee kaman määrä ja itse sensei!
14.12.
Kaikilla ihon pohjasävy valmiina. Homma etenee hyvää vauhtia.
14.1.
Nyt vielä harva on kokonaan maaleissa mutta massatyöskentelyä harjoitettu gaunteissa ja ainakin kokoamiset ja
konvaukset sun muut basetukset hoidossa.
Lomat on lomailtu ja maalaus jatkuu ahkerasti.
Liideri hive tyrant ja sama vielä eri kuvakulmastatässä.
Kokonaisuus tämän hetkisestä setistä.
11.3.
Nämäkin valmiina jo noin kuukausi sitten mutta vasta nyt kuvia saatavilla. Toki muullakin alalla edistystä - ei huolta.
Zoanthrope ja elämä hymyilee taas.
Sama eri kuvakulmasta ja vielä takaa kuvattuna.
Ravener, edestäpäin kuvattuna ja toinen sivulta.
16.3.
Ensimmäinen basea vaille valmis gauntti (testaus on valmis ja hyvältä näyttää).
Muut 49 tulee jonkun ajan päästä. Malttakaa toverit.. Juuh
"Taideteoksen" (ko. gauntin) voit nähdä täällä.
19.3.
Eli parikytä gaunttia (loput illalla näytille..)
Eli tässä siis ne 50 gaunttia. Viimeistelyä vaille valmiina. Esim. silmät, hampaat.. jne
Videot:
1
2
-kasvi