"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Deathguardia (Icon)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mer'siles

Deathguardia (Icon)

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Vaihdan ilmeisesti projekteja melkein yhtä nopeaan kuin minorith. :DNoh, nyt on vuorossa (minultakin) Deathguard.

Aspiring champion ja dreadnought
Aspa sivulta
Aspa takaa

Tämmösiä tuli väkerettyä. Wippejähän nämä ovat, tosin aspiring championi on melkeinpä valmis. Drediä ei taas ole tehty muuta kun kasattu, tuohon eteen tehty tuommoinen naama tsydeemi ja pari random palleroa. Kai nämä pitäisi saada maalattuakin, tuo puoli vaan tuntuu menevän aika nihkeästi. ;)
Viimeksi muokannut Mer'siles, Pe 22.12.2006 14:02. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Mainiota jälkeä, hyvin on stuffi pysynyt kourissa. Dreadilla on hauska "OMGH!:O" ilme. :D

Toivottavasti pian näemme nämä maaleissa.
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Hienoja ovat, mutta dredi tarttee lisää paiseita ja muuta roskaa ylleen.Ei se muuten ole nurglen dredi jos siitä ei sojota piikkejä ja paiseita hirveästi :(
Fellows, there's a troll among us.
Mer'siles

Jooh dredihän on vielä tosi wip kuten tossa jo selitinkin. Eli siihen on tulossa vielä vaikka mitä. Ja se ilme nyt on vähän tommonen. Yritin saada sitä hieman ilkeämmän näköiseksi painamalla kulmia alas, mutta ei sekään oikein toiminut.

Aspan maalausta aloitan varmaan huomenna, tai ehkä jo tänäänkin hiukan.
Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus »

Aivan tajuttoman hienoa stuffi käsittelyä. Toivon todellakin että olet yhtä hyvä maalaan kuin väsäämään vihreetä toisin kuin allekirjoittanut.
Mer'siles

Noh, joskus tuo maalaus sujuu, joskus ei. Tässä ei kyllä oikeen sujunut. varsinkin oikeasta kädestä tuli aika suttuinen. Panssariin olen kuitenkin ihan tyytyväinen. Base on vielä kokonaan tekemättä ja bootsit jäivät näköjään maalaamatta. Samalla pientä updeittiä tuohon drediin, joka ei ole edelleenkään läheskään valmis. :)

Edestä
Vasemmalta
Oikealta
Mer'siles

Suurien kommenttiryöppujen innoittamana olen väsännyt tuon dredin jotakuinkin valmiiksi. Tuota naamaa voisi ehkä vielä hiukan säätää, kattoo ny miten porukka suhtautuvat tuohon ilmeeseen. :D

Edestä
Takaviisto
Sivulta
valaskala

Viesti Kirjoittaja valaskala »

Hienolta näyttää. Naamasta tulee varmasti hienon näköinen kuhan se saa maalit päälleen.

Itse lisäisin limaa ja likaa tihkumaan dreaghnoutin ns. tiivisteosista, eli panssarilevyjen välistä ja lisäksi laittaisin roikkumaan törkyä dreadin alapintoihin.

Tämä on tosin vain oma mielipiteeni, itse kun tykkään nurglen joukoista jotka ovat limaisia, törkyisiä sekä paisesia. Mitä enenmmä nsen parempi, kuhan ei nyt ihan yli sitä lyö.

Jatka työstämääsi mielikuvaa pappa nurglen arvoisesta dreaghnoutista ihmeessä ja laitahan uusia kuvia tulemaan kunhan kerkiät.
...ja taas mennään...
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

En tykkää.. Aika tekemällä tehdyn näköisiä eikä fiilistä löydy IMO ollenkaan. Varsinkin tuo ilme on aivan älytön. Missä battedamage?

Eniten häiritsi aspan pää, joka on mennyt vähän överiksi.

Vaikka nurglea skulptaa täytyy siinäkin olla jokin idea, varsinkin dredistä jäi sellainen fiilis ettet ollut suunnitellut sitä ollenkaan. Olet vain laittanut random gs paukuroita ja jonkun kummallisen liaanin jalkoihin.

noh seuraava sitten paremmin.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Mer'siles

vebla kirjoitti:En tykkää.. Aika tekemällä tehdyn näköisiä eikä fiilistä löydy IMO ollenkaan. Varsinkin tuo ilme on aivan älytön. Missä battedamage?

Eniten häiritsi aspan pää, joka on mennyt vähän överiksi.

Vaikka nurglea skulptaa täytyy siinäkin olla jokin idea, varsinkin dredistä jäi sellainen fiilis ettet ollut suunnitellut sitä ollenkaan. Olet vain laittanut random gs paukuroita ja jonkun kummallisen liaanin jalkoihin.

noh seuraava sitten paremmin.
Jaha... Mielipiteensä kullakin. Oikeastaan olet ihan oikeassa siinä että mitään suunnitelmaa ei ollut. Tai oikeastaan olihan minulla semmoinen suunitelma että olisin tehnyt tuolle dredille jättimahan, mutta se kaatui siihen että ei gs riittänyt. Ja miten se fiilis siihen sitten syntyisi? Laitan sen paukuran juuri kohtaan x enkä y? Niistä paukuroista/random liaaneista ja läskimahoistahan ne sinunkin DG:si koostuu. Ainakin ne mitä minä olen nähnyt. Ehkä sinulla on vaan sitten ollut parempi suunitelma siinä mihin ne sijoitat, vaikka näin minun näkökulmasta ne näyttävät ihan vaan randomilla tehdyiltä.
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Hieno on. Jos viellä saisin lisätä tohon niin laittaisin kunnolla Chaoksen piikejä sen selkään, ja tietty jonkun lipun sinne mukaan, ja voishan sinne sekaan heittää ketjua, yms sällää. :D

No tuohan on viellä W.I.P, joten lisää on tulossa.Odotan inolla kunnes tuo valmistuu maalien kanssa. :D
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Mer'siles

Päätin koettaa hieman erilaista teemaa. Kumpi on parempi?

*clicks*

Edit: Niin ja kuva on tosiaan kökkö. Parempia tulee sitten kun saan enemmän porukkaa maalattua.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Vasemmanpuoleinen. Siinä on enemmän nurglea.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Samaa mieltä, mutta voisit lisätä muutaman metallinkiiltoisen naarmun sinne tänne. Toisi vähän väriä siihen.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Mer'siles

Kiitos vaan teille neuvoista, mutta teinkin silti erilaisen teeman. :)

Sculptailin tuossa äsken vielä yhtä mariinia, mutta gs loppui kesken. Nyt olisi sitten varmaan hyvä hankkia sitä magic sculptia jota joku minulle jo suosittelikin. Kaverini sanoi minulle juuri äsken että pää kaipaisi vielä jotain. Olisiko jotain ehdotuksia?

Niin ja sitten siinä on vielä tuommoinen harjoitus base jonka tein, ja laitoin sen kuvaan tuollain pystyyn että siitä näkee sen tyylin, kun se ei tuosta Plague mariinin alla olevasta oikeen näe mitään.

Kuva
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

Ai tuo WIP ukkeli tuon hökötyksen päällä.No minä laittaisn jonkun Chaoksen piikin törröttämään sen nupista. Hienoja ovat. Haluan nähdä lisää tuotoksiasi.
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Mer'siles

Taas olen saanut jotain väsättyä. Tällä kertaa sitten tämmöinen iconin kantajan. Lipussa oleva möykky esittää jotain demonia joka yrittää tunkea ulos.

edestä
sivulta
ylhäältä
chaoz

Viesti Kirjoittaja chaoz »

ihan kovan naköinen mutta sen pärstä näyttää vähän hapon syövyttämältä. "ööööäääöööäää..."(imitointia). mutta sopiihan se nurglen marsuille hyvin. hyvää työtä ja lähetä lisää kuvia kun olet maalannu ne.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Tosiaan tuosta tuli mieleen se savinaama mikä seikkaili subtv:n batman animaatiosarjassa, mutta en sano että se olisi huono asia ;) . Tuo lipun naamasysteemi on ehkä vähän liian paksu, mutta muuten varsin onnistunut. Maalaileppas nuo vanhatkin loppuun ja kuvia tänne sitten.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Tyylikkäitä figuja nuo kaikki. Stuffit pysynyt hyvin kourissa, ja jälkikin on sen näköistä. Ikonin ''merkki'' on aika nurgley ihan niin kuin pitääkin :). Kyllä näitä tahtoo nähdä lisää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”