ostin imperial guardei. eli 20 tyypin paketin,tykin ja maale
-
lapio-sankari
ostin imperial guardei. eli 20 tyypin paketin,tykin ja maale
elikkäs otsikosta näätte, mitä seuraavaks??
[/b]
Noh, tietysti tämä codexi on kiva, jos meinaat pelata nääs. Sääntökirja sitten myöhemmin.
Itse tuosta ostaisin varmaan toisen troop-yksikön (juups, lisää taviksia) ja sitten jonkun hq:n, eli johtajan. Ehkä command groupin.
Siinä on sitten ne pakolliset ja siitä on hyvä alkaa kehittää armejiaa omaan suuntaansa.
Siis minun mielipide.
Itse tuosta ostaisin varmaan toisen troop-yksikön (juups, lisää taviksia) ja sitten jonkun hq:n, eli johtajan. Ehkä command groupin.
Siinä on sitten ne pakolliset ja siitä on hyvä alkaa kehittää armejiaa omaan suuntaansa.
Siis minun mielipide.
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Njoo. Ittelläkään / kavereilla oo kirjaa mutta pelataan ja säännöt osataan.QQ3 kirjoitti:Ilman säänökirjaa on vähän hikistä pelata, jos ei ole sääntöjä tuntevia kavereita.Erax kirjoitti:Noh, tietysti tämä codexi on kiva, jos meinaat pelata nääs Sääntökirja sitten myöhemmin.
ppppssst, saatiin ainakin ne tärkeimmät jutut maalausopelta, esim vehicle damage chart etc.
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
(='.'=)
('.') ('.')