Olen tässä näitä hammereita harrastanut jo useamman vuoden ajan, mutta vain sen maalaamisen ja muun figuilun osalta, no okei, naapurin kanssa tehty omat säännöt koska ei ole tuon sääntöpuolen opettelu kiinnostanut, eikä näin jää mitään epäselväksi, kun on itse kaikki kehitelty, ne säännöt muuten ovat hyvät, ei naureskella siellä.
Mutta olisi kiva päästä muitakin pelikavereita hankkimaan.
Ja kun tankit ovat kivoja, olisi mukava väsätä armeija niistä.
Kertokaahan nyt mielipiteenne armored companyn aloittelijaystävällisyydestä.
Ps. onko nämä muuten vain kovin harvinaisia, vai ovatko ne edes viralliset säännöt?
Armored Company aloittelijalle?
Armored Company aloittelijalle?
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Armoured Companyn säännöt ovat chapter approvedia, eli turnaus-laillisuus ei ole sataprosenttista. Yleensä ovat kuitenkin sallitut. Isommaksi ongelmaksi mielestäni muodostuu se, että _voi_ olla että oma peliporukkasi kyllästyy tankkeihin, usein etenkin aloittelijoiden listoissa on liian vähän anti-tankkia. AC on sikäli kyllä turvallinen valinta, että se on yksi niistä lisälistoista joiden voi luottaa tulevan seuraavaankin laitokseen & codexiin. Lisäksi se liittyy saumattomasti perus-IG:hen. Itse suosittelisin ensisijaisesti peruskaartia jossa on paljon tankkeja, josta sitten on kätevä liukua kokonaiseen AC:hen, mutta en pidä AC:tä huonona vaihtoehtona.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.