LATD
En ole täysin varma, että onko edes olemassa "tehokasta ja hyvää" LatD:ia. Parhaat versiot kuitenkin tuntuvat perustuvan mutanttien ja aspojen hiddenfisteihin ja valtavaan modelimäärään. Kannattaa myös huomata, että LatDiin saa demoniprinssin allyna ja sille kaveriksi omasta listasta luutnantin tai greater daemonin. Suosittelen todella paneutumaan ulkomaisiin foorumeihin ennen latd-armeijan hankkimista, ellei täältä kukaan asiantuntija parempia neuvoja keksi. Listalla on jokseenkin epävarma tulevaisuus, kun se ei ole ns. oikeassa codexissakaan. Esimerkiksi tämän kauden Grand Tournamenteissa lista ei ole sallittu. Siispä: jos et ole aivan varma mitä teet, jäät jumiin turnauskelvottoman, pelitehottoman armeijan kanssa.
Lääkkeeksi neuvon varovaisuutta ja http://www.dakkadakka.com:ia, molempia sopivassa suhteessa.
Lääkkeeksi neuvon varovaisuutta ja http://www.dakkadakka.com:ia, molempia sopivassa suhteessa.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Itse olen LatDlla sekä itse pelatessa että sitä vastaan pelatessa huomannut parhaaksi suuret mutanttilaumat, joilla on joko armor boosti, tai nopeus boosti. Näistäkin saat halutessasi khornea ihan tarpeeksi (vaihda mutatioiden nimeksi Brass armor ja bloodlust).
Swpanit ovat hyviä, samoin petturitankit.
Swpanit ovat hyviä, samoin petturitankit.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Róbó-Tónó kirjoitti:Vinkin voin antaa että jos pelaat Latdilla combat patrolleja, ota Spawneja, plajon Spawneja. Minulla on huonoja kokomukseja niistä, kun ei sitten millään kuole.
Offtopic:
Saavatko spawnit +1A kun hyökkäävät lähitaisteluun vai AINA D6A ?
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Saa, eli ne chargessa iskee D6+1 kertaa.Roizo kirjoitti:Róbó-Tónó kirjoitti:Vinkin voin antaa että jos pelaat Latdilla combat patrolleja, ota Spawneja, plajon Spawneja. Minulla on huonoja kokomukseja niistä, kun ei sitten millään kuole.
Offtopic:
Saavatko spawnit +1A kun hyökkäävät lähitaisteluun vai AINA D6A ?
Mutanttilaumat on myös kauheita. 6pts ja 4T, ei niitä saa millään tapettua. Myös se että Spawnilla on justiin max. statsit Combat patrolliin, on kivaa.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.