"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jos yksiköstä kaikki kuolee paitsi yksi...

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Ratovaari

Jos yksiköstä kaikki kuolee paitsi yksi...

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Jos yksikköä ammutaan, ja siitä jää yksi äijä hengille (joka ei ole character), ja tämä onnistuu Leadershipissä (esim: Maagiset 2 ykköstä), saako tämä 360 asteen näkyvyyden? Lasketaanko tämä single targetiksi? Tuleeko tälle jotain erikoissääntöjä? Olenko lukenut sääntistä huonosti?
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Tähän löytyy vastaus vain Isosta sääntiksestä, viimeisille sivuille piilotettuna.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Slugger kirjoitti:Tähän löytyy vastaus vain Isosta sääntiksestä, viimeisille sivuille piilotettuna.
Huoh, miksi meitä pienemmän sääntiksen omistajia aina syrjitään?
Olen aina luullut että pienestä löytyisi kaikki säännöt, mutta olen siis väärässä.
Rakenne

Viesti Kirjoittaja Rakenne »

Ratovaari kirjoitti:
Slugger kirjoitti:Tähän löytyy vastaus vain Isosta sääntiksestä, viimeisille sivuille piilotettuna.
Huoh, miksi meitä pienemmän sääntiksen omistajia aina syrjitään?
Olen aina luullut että pienestä löytyisi kaikki säännöt, mutta olen siis väärässä.
Näin teille saa myytyä battle for skull passin lisäksi ison sääntökirjan joten GW tekee enemmän voittoa.
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Siitä tulee Skirmisher
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Yksikön viimeinen eloonjäänyt liikkuu kuten vastaavan kokoinen yksittäinen modeli liikkuisi. Eli US1 jalkamodeli on käytännössä skirmisheri, kun taas yksittäiset ratsumiehet ja ogret liikkuvat kuten monsterit.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”