Leman Rush
Leman Rush
Ostin kaveriltani Leman rushin ja nyt siitä pitäisi saada örkkimäinen. Ideoita? Se on tietenkin jo kasattu ja maalattu jotakin sille pitäisi tehdä. Hirveästi minulla ei ole ylimääräistä hammer tavaraa eli täytyy käyttää mielikuvitusta. Voiko tässä käyttää vaikka jotain muutamuovia jne? ideoita kitos.
Re: Leman Rush
Lisää örkkimäisyyttä saat mm. Transfereilla, metallisilla paikkauksilla ja kirjoittamalla siihen jonkun örkkisloganin. Koeta tehdä siitä mahdollisimman romun näköinen, niin hienoa jälkeä tulee.
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
ja likaisen
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Edellä mainitut tavat ovat hyviä, mutta yksi puuttuu. Kunnon jälki russin kaappaamisesta. Mieti mitä käy kun kymmenet örkit rynnii russin päälle. Joillakin saattaa olla jopa mega-armour. Pistät hieman jalan painaumia kylkiin ja muualle, hieman edellä mainittua battle damagee, ehkä comissarin pää jostain roikkumaan ja vòila. Jotkut kohdat kaipaa karun näköisiä paikkauksia jotta örkki-mäisyys on taattu.
Death to the false Emperor!
Kiitos kiitos vastaanneille. Ajattelin tehdä paperille joitakin suunnitelmia eri teksteistä, kuvista että on joku tietty visio. Olen myös ajatellut että en aijo poistaa maaleja vaan spray maalaan suoraan chaos blackillä päälle. Pinnastahan tulee hieman epätäsanen mutta se ei haittaa, päin vastoin. Muutaman grotin vois kanssa liimata, sahata battle cannonista puolet pois (lyhyt tykki, ei ihmetytä huono BS), ennen spray maalausta liimaa ja hiekkaa, waagh teksti hmm hmm siinähän sitä alkaa olla.
....ei tekisi mieli taas sotkea fluffia jne,mutta se tykki on ordnance eikä käytä BeeÄssää-Myyrä- kirjoitti:Kiitos kiitos vastaanneille. Ajattelin tehdä paperille joitakin suunnitelmia eri teksteistä, kuvista että on joku tietty visio. Olen myös ajatellut että en aijo poistaa maaleja vaan spray maalaan suoraan chaos blackillä päälle. Pinnastahan tulee hieman epätäsanen mutta se ei haittaa, päin vastoin. Muutaman grotin vois kanssa liimata, sahata battle cannonista puolet pois (lyhyt tykki, ei ihmetytä huono BS), ennen spray maalausta liimaa ja hiekkaa, waagh teksti hmm hmm siinähän sitä alkaa olla.