Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Sanoisin Bloodlettereillä. Daemonetet kyllä liikkuu enemmän, mutta kyllä Bloodletterit taitaa olla parhaat lesser daemonit kun ne on ainoat jotka saa command groupin. Mutta sehän on vain minun mielipide.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
swamphead kirjoitti:joku muistaakseni sanoi jossain topicissa että horrors of tzeentchit olis parhaimmat mutta ihmettelen vaan että millä perusteella...
Surkeimmat statsit niillä on, mutta niiden bound spellit, ainakin Coruscation of Energy, ovat ihan kivoja. Ja niillä on rankat modelit 8) Mä ainakin ostan heti hyllyn tyhjäksi kun ne tulee kauppaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Chronophague kirjoitti:Chaos god's.... Eli a chaos god is... Noh mitäpä tuosta... Ei mikään niistä ole paras, jollei kysymys ole mikä niistä on paras peliteknisesti, mutta sitähän tässä ei kysytä... Jos joku niistä olis paras, niitä olis vaan yksi!!!
Ehkäpä otsikko pitäisi muotoilla tyylin: Mikä On Paras Kaaoksen Jumala Sinun Mielestäsi?
Itse pidän eniten Khornesta, mutta Isäpappa Nurgle tulee lähellä perässä ...
swamphead kirjoitti:eiks daemoneteillä oo muuten parhaimmat statsit kaikista daemoneista?
taitaa olla bloodletterit mut nurgle jyrää pois alta
Ja millä perusteilla?
vastaus
jullevi kirjoitti:
Sanoisin Bloodlettereillä. Daemonetet kyllä liikkuu enemmän, mutta kyllä Bloodletterit taitaa olla parhaat lesser daemonit kun ne on ainoat jotka saa command groupin. Mutta sehän on vain minun mielipide
Itse asiassa kaikilla kaaoksen jumalilla on useita eri ilmenemismuotoja ja Slaanesin yleisin on hermofrodiitti ( eli semmoinen henkilö, jolla kummankin sukupuolen elimet )...
morhgoz kirjoitti:Itse asiassa kaikilla kaaoksen jumalilla on useita eri ilmenemismuotoja ja Slaanesin yleisin on hermofrodiitti ( eli semmoinen henkilö, jolla kummankin sukupuolen elimet )...
Paha sanoa.. Painoin khornea, koska on khorne-armeija FB:hen kehitteillä . Tämä vain sen takia, että haluan armeijan joka lyö kovaa eikä kikkaile turhaan taikojen kanssa, muuten en khornesta sen suuremmin perusta kuin muistakaan kaaoksen jumalista.