Mönkijä olisi ihan raju, mutta ehkä liian kallis ja hankala toteuttaa.I.C. Wiener kirjoitti:Itse olisin kyllä mönkiän puolella yhä, aika aavikko vehehän sekin on.
Rough rider konvertointi ideoita
- Githgulcag
- I.C. Wiener
- Viesti:
Hmm totta, Deldar Jetbikeja ei jostain syystä saa ostettua erikseen, tai en ainakaan löydä niitä. Näistä olisin tehnyt rungon mönkiälle.Aziz the combat fighter kirjoitti:Mönkijä olisi ihan raju, mutta ehkä liian kallis ja hankala toteuttaa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
- Slipoilfan
Mönkijät olisivat tietysti ässimmät tai lumessa moottorikelkat (joo joo aavikolla ollaan). Gw ei taida kameleita tehdä, joten liskot ovat varmaan helpoin vaihtoehto varsinkin, kun niitä riittää FB:n puolella.
Pelottavaa kyllä itselle tuli heti mieleen IG äijä toisen IG äijän reppuselässä ja siitä variaationa kaksi Ig miestä kantaa kolmatta kuninkaantuolissa:/
Edit: Olen liimaillut 4h.
Pelottavaa kyllä itselle tuli heti mieleen IG äijä toisen IG äijän reppuselässä ja siitä variaationa kaksi Ig miestä kantaa kolmatta kuninkaantuolissa:/
Skenehuora
se selittääkin kaikenSlipoilfan kirjoitti:Mönkijät olisivat tietysti ässimmät tai lumessa moottorikelkat (joo joo aavikolla ollaan). Gw ei taida kameleita tehdä, joten liskot ovat varmaan helpoin vaihtoehto varsinkin, kun niitä riittää FB:n puolella.
Eli:tuota noin...KÖH...kun ei heillä tuota ratsuväkeä ollut...he...KÖH...käyttivät nopeaan tiedusteluun...KÖH..pikajuoksijoita...
- Slipoilfan
Näin. IG sopisi kyllä jokin ihmisestä muokattu mutantti ogryn tyyliin tai ässäkorttina riippuliidin? Tai hyppykeppi.Anaheim kirjoitti:se selittääkin kaikenmiten olisi niin miten ystävämme atsteekit tekivät?
Eli:tuota noin...KÖH...kun ei heillä tuota ratsuväkeä ollut...he...KÖH...käyttivät nopeaan tiedusteluun...KÖH..pikajuoksijoita...
Skenehuora
- Githgulcag
Huoh... unohtakaa hyppykepit, riippuliitimet ja muut turhat. Ne ei naurata.
Olen tehnyt lopullisen päätöksen (ellei tule jotain parempaa ideaa), että he ratsastavat jonkinlaisilla liskoilla.
Cold onet ovat aika halpa ratkaisu, mutta ne ovat aika perinteisiä. Ongelmana niissä on myös se, että ne ovat hieman palikkamaisia. Olisiko muunlaisia liskoja? Minä olen itse etsinyt ja löytänyt muutamia tyylikkäitä, mutta ongelmana on se, että ne maksaavat n.7-10€/kpl, eli liian paljon.
Olen tehnyt lopullisen päätöksen (ellei tule jotain parempaa ideaa), että he ratsastavat jonkinlaisilla liskoilla.
Cold onet ovat aika halpa ratkaisu, mutta ne ovat aika perinteisiä. Ongelmana niissä on myös se, että ne ovat hieman palikkamaisia. Olisiko muunlaisia liskoja? Minä olen itse etsinyt ja löytänyt muutamia tyylikkäitä, mutta ongelmana on se, että ne maksaavat n.7-10€/kpl, eli liian paljon.
ei se ole huonoa,sinun on huonoa kun et ymmärrä meidän huumoria ^^
noniin,eikös sinulla ollut se punaiset kaartilaiset?
Planeetta vaikutti noin äkkiä katsottua yllättäen PUNAISELTA
eli miten olisivat
a)jättikokoiset skorpionit
b)jättikokoiset tuhatjalkaiset
molempia löytyy mistä tahansa B-luokan krääsä/lelukaupasta,yleensä pari euroa pussi,saat vielä pari otusta hyllyyn kaupan päälle
Ei,se ei ollut läppä,olen ihan vakavissani,mielestäni tuhatjalkainen voisi olla sangen tyylikäs ratkaisu ratsastajalle
noniin,eikös sinulla ollut se punaiset kaartilaiset?
Planeetta vaikutti noin äkkiä katsottua yllättäen PUNAISELTA
eli miten olisivat
a)jättikokoiset skorpionit
b)jättikokoiset tuhatjalkaiset
molempia löytyy mistä tahansa B-luokan krääsä/lelukaupasta,yleensä pari euroa pussi,saat vielä pari otusta hyllyyn kaupan päälle
Ei,se ei ollut läppä,olen ihan vakavissani,mielestäni tuhatjalkainen voisi olla sangen tyylikäs ratkaisu ratsastajalle
tuo vimeinen kommentti herätti jostain syystä epäluulon että eräs kaverini on käynyt keskustelua kanssasi.Kuulin siittä viimeksi eilen.Solid kirjoitti:Ainiin. Anaheim, pilkun jälkeen tulee välilyönti.
Ja jos siinä pilkussa on jotain valitettava TUNKEKAA SE EX-ÄIDINKIELENOPETTAJANI HANURIkotelooN.
Mielestäni se tuhatjalkainen olisi hieno-idea, mieti vaikkapa käärme ratsastajia(en muista missä leffassa niitäkin oli), jos pistät ne räjähdekeihäät, niin pistä niiden sijaan dark-elf tyyliset hilparit, ja luonnollisesti teet liskoista punertavia.
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Meikä tein ittelleni just noita ratsastajii ja laitoin menee niitten uusien Lizardmenien Cold Onejen selkään. Ja ei se kieltämättä pahalta näytä ja muutenkin ne teekee suht vaivatta.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
- Githgulcag
- dead flesh penalty
- Githgulcag
- Raistlin Majere
Mikset tekisi niitä liskoja vaikka daemonettejenratsuista( en tiedä nimeä) Ja muokkaisit niitä vähän. Ja itse pitäisin ideasta että tekisit näistä liskoista http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
nythän tuo oikeasti rupesi tuo villisika idea kiinnostamaanAziz the combat fighter kirjoitti:Punaisia villisikoja punaisen planeetan punaisella aavikolla?! Kyllä ne liskot ovat parempia.dead flesh penalty kirjoitti:Villisiat oli tähän mennessä vieläkin ne parhaat.
Tämän ketjun keskustelujen laatu nousee viesti viestiltä.
Mutta siis,onko niiden pakko olla maassa kiinni?
Meinaan itselleni on vain tuosta aavikosta jääneet niveljalkaiset ja koppakuoriaiset yms vain mieleen,en miellä cold-oneja sellaiseen paikkaan MILLÄÄN.
Esim:Oleko edes huomannut tuota jättiläistuhatjalkainen tai -skorpioni viestiäni?
En ole varma meneekö parempaan suuntaan,mutta entäs pienet lohikäärmeet? (punaisia luonnollisesti,keihäät käteen,vai tuleeko liian keskiaika lookkia?Tietenkin huivipäiset ratsastajat...tai no,ainakin lasit olla pitää)
Entäs jonkinlaiset hiekkakäärmeet?Tietenkin isompi kuin ne maasta löytyvät,niihin veikkaisin sopivan respiratorit päässä kykkivät cadianit ratsastajaksi...
Tai miten olisi sarvikuono/jokin sen variaatio?
Entäs(jos mennään tekniikan puolelle)leijulaudat,vai onko liian kornia jo?
- Hands_of_blue
Onkos näitä jo ehdotettu (ei, en jaksanut selata läpi koko ketjua)
http://www.reapermini.com/gallery/album14/3021_G
Ovat muuten hienoja ja sopisivat aavikolle.
- Githgulcag
Nuita olenkin vähän katsellut, mutta minkä kokoisia nuo ovat?Draven kirjoitti:Onkos näitä jo ehdotettu (ei, en jaksanut selata läpi koko ketjua)