"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG Mercury Landrovers

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Frenzy
Viesti:

IG Mercury Landrovers

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Kavereiden kanssa aloitettiin 40k-patroolikasausprojekti kasvattamaan itse kunkin maalausinspistä ja muutakin figuilumotivaatiota. Uuden eliittityylisen IG-porukan pohjiksi halusin pitkäänmietittyjä maastureita. Suunnitelmat olivat olleet mielessä jo aika pitkään joten toimeen vain. ;)

Ostin naapurinpojalta halvahkoon hintaan parhaat päivänsä nähneitä SM-land speedereitä joista pienen säädön jälkeen sain kuskit ja tarpeettomat osat pois. Bitzien avulla entiset kiiturit muutettiin mukavaksi mönkiäisiksi.

Kuva

Kuva

Kuva

Maalaus ei kai ole ihan valmis, koska punaista pitäisi tasoitella (vaikken tajua miten GW'n maaleilla kukaan pystyy siihen) ja teema on mielestäni hiukan synkkä. Mutta projektin ollessa kesken kuvien tummuushan ei haittaa. ;) Pelissä nämä (3) toimivat autocannon-sentineleinä.

Bash meh!
Viimeksi muokannut Frenzy, To 11.01.2007 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Waza

Viesti Kirjoittaja Waza »

Hyvältä ja tummalta näyttää, kaipailisin ehkä hieman jotain kirkkaampaa väriä tuonne sekaan kun ehkä liiankin tumma on.

Hienot Lego (?) renkaat tossa edessä. :)
Jeps..
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Sul on muuten samanlainen känny ku mulla. :)

Sitten itse asiaan. Lego-renkaat (?) iskevät pahasti silmään muuten hienosta konversiosta. Muuten siinä näyttäisi olevan kaikki tarpeellinen, jopa varakanisteri löytyy. Noiden hiekkasäkkien tarkoitusta en ymmärrä, kai se autocannon pysyy kiinni ilman säkkejäkin.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

QQ3 kirjoitti:Sul on muuten samanlainen känny ku mulla. :)

Sitten itse asiaan. Lego-renkaat (?) iskevät pahasti silmään muuten hienosta konversiosta. Muuten siinä näyttäisi olevan kaikki tarpeellinen, jopa varakanisteri löytyy. Noiden hiekkasäkkien tarkoitusta en ymmärrä, kai se autocannon pysyy kiinni ilman säkkejäkin.
hiekkasäkit katsos suojaavat ampujaa,pitäisihän tuo jo exterminatorin ajoilta muistaa :D

niin,nuo lego renkaat eivät oikein sovi...voisit harkita kunnon renkaita tai vain uusia pyörät :)

ja mustapunaiseen hiekkakirppuun eivät palmunoksat sovi hyvällä tahdollakaan ;)
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Heh

Legorenkaat toimii mun mielestä takana hyvin, mutta ovat edessä tosiaan hiukan yksinkertaiset. Tämmöinen ratkaisu tuli tehtyä aikalailla kustannuskysymyksien ja malttamattomuuden takia, mersut on kuitenkin rakennettu siten, että vaihto esim. örkkiautojen (toivotaan isompia trukkeja 4ed. kirjaan) renkaisiin tai muihin pyöriin onnistuu jälkikäteen sopivien sattuessa eteen.

Palmunlehvät tuo mun mielestä kivaa kontrastia punaiseen ja muuten niin synkkään imagoon. ;) Hötönpitävät fluffiperustelut on tottakai olemassa. On. *nyöks*

Kiitos edellisille!
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Tein joskus pari vuotta sitten ihan samanlaisen vehkeen, tosin tykin paikalla on tau:n jostain röpötistä tehty gatling, ja siivekkeistä taisin tehdä lokasuojat. Kohtuu helppo ja oikein mukava konversio.

Yksi land speeder sitten päätyi warhound titaanin ohjaamoksi samoihin aikoihin. Erittäin hyvää konversiomateriaalia vaikka mihinkä ovat.

Mutta juu, ihan mukavan näköinen ajopeli, kyllä noilla kelpaa kruisailla pitkin kenttää.
Hemmo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hemmo »

Voisiko saada kuvaa pohjasta että miten nuo renkaat on tuonne kiinnitetty?

Niin ja erittäin tyylikäs ja onnistunut maasturi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”