"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkkien Stone Trolli

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Wintersun

Örkkien Stone Trolli

Viesti Kirjoittaja Wintersun »

Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

kaksi asiaa, kuva on tarkentunut kirveeseen ja kuva on liian iso. korjaa, niin voin arvostellakkin...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Korppu3

Viesti Kirjoittaja Korppu3 »

Muuten hieno, mutta kirves näyttää puiselta ja sen kiinni pitävät köydet.. Makkaralta ja silmät näyttävät napeilta.. Muuten tosi laadukasta työtä!
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

juu ihan ok työtä iten en tommosia pysyis tekee :P
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Selaatko sotua kenties kännykkäsi näytöllä, Sephirot? Ihan hyvinhän tuo näkyy ja aukeaa... Mukavan oloinen trolli. Värit on hyvät ja kohdallaan, vaikkakin aika perinteiset.
What's going on here? Back from the grave and crap.
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Selaatko sotua kenties kännykkäsi näytöllä, Sephirot? Ihan hyvinhän tuo näkyy ja aukeaa... Mukavan oloinen trolli. Värit on hyvät ja kohdallaan, vaikkakin aika perinteiset.
Oletko palikka vai esitätkö vain? Helvetisti liian iso kuva mistä 80% on sumun peitossa.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

MacKeke kirjoitti:
Oletko palikka vai esitätkö vain? Helvetisti liian iso kuva mistä 80% on sumun peitossa.
Tai sitten toisilla näyttö korjaa kuvan koon ja toisilla ei, minulla kuva on nimittäin aivan sopivan kokoinen.

Minä olenkin jo Masalle henk. koht. esittänyt kommenttini eli tyydyn vain toteamaan, että hienohan se on. Kirves ei tosin näytä kovinkaan paljon kiveltä.
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

MacKeke kirjoitti:
Ahaa, anteeksi... Mulla on automaattinen kuvan skaalaus näytölle. Ne on näitä mäkin etuja :) *köhpalikkaköh*
Viimeksi muokannut JakeZuku, Su 28.01.2007 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Wintersun

Joo no sen sumun tekee kamera, taidan kuvata liian läheltä..Ja ton kirveen taidan maalata uudestaan ,olen samaa mieltä siitä.
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Datsi

jakezuku kirjoitti: Ahaa, anteeksi... Mulla on automaattinen kuvan skaalaus näytölle. Ne on näitä MÄKIN etuja :) *köhpalikkaköh*
itsekkin käytän mäkkiä (muun muassa isäni pihiyden takia) eikä minulla ole mitään kuvan skaalausta... :(

se voi myös johtua huonosta näytönsäätimestä ja siitä, että kone on vanha, HYVIN vanha.

se on muuten crapingtosh ;)

koneeni värit ovat muuten aivan päin persläpeä, punainen näkyy mustana ja vihreä keltaisena... :(
Wintersun

Kiitos Draven kuin valistit meitä =D.
Antti_94 kirjoitti:
Ruispöllö

Kirves

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Nimenomaan kirves on tuossa on parasta jälkeä, mun mielestä sitä ei kannata maalata uudestaan. Muuten peikko kaipaisi jotain limaista, vaikka suusta roikkumaan ja noihin suomuihin.
Löytyy.
Wintersun

Muuten toi lima juttu olisi hyvä ehdotus mutta täähän on just *stone troll* eli kivi peikko(jota lienee turha mainaita mutta kumminkin =D) niin ne elävät vuoristossa ja syövät pää asiassa kiveä (ja kaikkea muuta mitä löytävät).Niin ne eivät kovin limaisia ole.Joku river troll tai noku troll joo.Suuhun ehkä jotain voisi laittaa.Tämäkin on aika maku asia.Mutta jotain limaisaa voisi lisätä.
Antti_94 kirjoitti:
Wintersun

Tosta kuvan näkyvyydestä Sephirotille että täällä kotona kolmesta windows koneesta se näkyy hyvin mutta siskon uudella makillä ei näy hyvin.Että mun kamera/kone varmaan hylkii makkejä jotenkin =D.
Antti_94 kirjoitti:
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Kyllä se skaalaus täältäkin löytyy, mutta lähinnä sitä meinasin että modeemiasiakkaat huutavat paraikaa leipää, ja kaikilta sitä skaalausta ei löydy.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Sephirot kirjoitti:
jakezuku kirjoitti: Ahaa, anteeksi... Mulla on automaattinen kuvan skaalaus näytölle. Ne on näitä MÄKIN etuja :) *köhpalikkaköh*
itsekkin käytän mäkkiä (muun muassa isäni pihiyden takia) eikä minulla ole mitään kuvan skaalausta... :(
Skaalaukseen voi myös vaikuttaa nettiselain. Esimerkiksi Firefoxissahan on aina kuvan skaalaus päällä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Datsi

jaa, minä käytän safaria...
chaoz

Viesti Kirjoittaja chaoz »

en ole mode, mutta eiko olisi tarkoitus kommentoida FIGUA eikä kuvaa (muuten on hieno figu)
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

Olin juuri itsekin toteamassa, että aiheesta ollaan nyt kyllä poikettu, mutta tämä tulikin jo korjattuta. ;)

Itse figusta, tykkäänkovasti, hyvin olet maalannut, kuten on jo todettu, väriteema on perinteinen, mutta jos se kerran näin hyvin toteutetaan, niin senkun vaan. Maalaa pari lisää, niin siinä sulla onkin ihan pelikelpoinen yksikkö(ainakin maalaukselta) ;)
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
Yazkamaniac

Viesti Kirjoittaja Yazkamaniac »

Sangen hieno ja ihastuttava nappihan tuo, mutta AH JA VOI!!! Miksi varpaat ovat siniset?

Eivät onneksi hyppää heti ekana silmiin, joten kokonaisuus tosi hieno! :)
Sometimes you're the statue,
sometimes you're the pidgeon.
-Bruce Dickinson-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”