Huom, tää ei oo lanspeeder topicci sitten, eli pysytään topicissa, paitsi veikkaan, että seuraava pistää jo OT:ta
Kuinka piekset Necroneilla kaikki?
Kuinka piekset Necroneilla kaikki?
Taktiikkoja kiitos.
Huom, tää ei oo lanspeeder topicci sitten, eli pysytään topicissa, paitsi veikkaan, että seuraava pistää jo OT:ta
-
bonesripper
Eli suomeks toi sama juttu. ymmärsin ton niin, että ennen kuin tehdään armeija pitää osata huonolla tai hyvällä semmosella. Sitten tehdään armilist. Anteeks vaan tossa ei ollu mitään esimerkiksi että hanki paljon destroyjereita muuta vaan 8 scarabia. Tuommoista mä vaadin. Ehkä mä ymmärsin ton alun hyvin mutta mikä toi armeijan valinta tulee sen jälkeen juttu on?
-
factordunk
Osta paljon kaikkea kallista
. kolme, neljä monolithia, battle force ja kaikkea maan ja taivaan väliltä. Sitten kokoat niistä hirveen kasan erinäisiä listoja ja kokeilet kaikkia listoja, kaikkia vihuja vastaan
Tai sitten vaan ostat ensin ne pakolliset troopit ja HQ:n, pelaat niillä pari peliä ja katsot missä armeija ns. pissii.
Tai sitten vaan ostat ensin ne pakolliset troopit ja HQ:n, pelaat niillä pari peliä ja katsot missä armeija ns. pissii.
Edit: Liian hidas
-
bonesripper
En tiiä, mutta ehkä tossa siun lauserakenteessa oli jotain vikaa. Muutaman sanan puuttuminen sieltä täältä ei yleensä haittaa ilmaisuaBrother Arnos kirjoitti:Eli suomeks toi sama juttu. ymmärsin ton niin, että ennen kuin tehdään armeija pitää osata huonolla tai hyvällä semmosella. Sitten tehdään armilist. Anteeks vaan tossa ei ollu mitään esimerkiksi että hanki paljon destroyjereita muuta vaan 8 scarabia. Tuommoista mä vaadin. Ehkä mä ymmärsin ton alun hyvin mutta mikä toi armeijan valinta tulee sen jälkeen juttu on?
-
factordunk
Varmaankin bonesripper tarkoittaa, että pelaat sillä mitä käsissä on ja pelattuasi mietit, mikä meni vikaan ja siten rakennat toimivan armeijan.bonesripper kirjoitti:Luultavasti niin, että teet armeijan mikä on hyvä. Tietysti tärkeintä on, että osaat käyttä armeijaa vaikka armeija olisikin huono. Pääasia on, että osaat pelata niillä. Armeijan valinta tulee vasta sen jälkeen.
Käsitätkö?? Siis etsit heikkouksia ja korjaat ne. :? :? (toivottavasti meni edes sinne päin)
Edit: Liian hidas
-
bonesripper
Ei, ku valitset sitten vasta mitä otat siihen voittamattomaan armeijaas. Siis mitä unitteja. Huono sanavalinta miulta...Brother Arnos kirjoitti:Eli jos en osaa pelata sillä niin vaihdan armeijaa?
Factordunk käsitti idean aivan oikein. Kannattaa siis opetella pelaamaan ekana niillä jätkillä mitä on. Ottaa niistä kaikki irti. Sen jälkeen luultavasti vasta rupeaa hahmottamaan mitkä squadit ovat hyviä kaikkia vastaan.
- Henri Ketonen
Immortalit on kovia. Jos on rahaa, kannattaa ennen ottaa Immortaleja kuin Warrioreja, Immortaleilla kun pääsee todennäköisesti ampumaankin, ja ne kestävät paremmin. 20 Immortalia 20 Warriorin taakse. Pari Tombaa siihen lähistölle palloLordin kanssa, ja pari squadia Destroyereitä.
(Ainakin minun mielestäni.)
(Ainakin minun mielestäni.)
zqmfgb
Ajettlin vaan mainita että WYSIWYG ei ole kuolettavan tärkeä. Koikeile rauhassa ties millä proksyilla ja katso sitten. Itse olen pelannut pelkkiä paperilappuja vastaan. joskin se oli tosi tylsää, kun voitinkin vielä liian helposti.
Voittaminen ei perustu listaan vaan niihin yksiköihin ja kuinka hyvin ne tietää. suosittelen pitäytymistä tietyissä yksiköissä jotka havaitset hyviksi muuten kivoiksi tai viakka olet maalannut upeasti. Pelattuaan paljon oppii arvioimaan mihin se yksikkö pystyy. Hyvällä listalla pelaaminen ei auta jos käyttää yksiköitä väärin, armeija joka on toisella hyvä voi olla toisella huono. Listasi riipppu paljon pelityylistäsi, haluatko ampua läheltä vai kaukaa. Monoliitiittejä vai paljon muita kovia ukkoja.
olen tässä nyt laton paljon ympäripyöreyksiä. pistetään vielä pari itsestänselvyyttä, niin tulee umpihyödytön viesti.
hyvässä yleislistassa on
- massan tappo tulivoimaa/lähisvoimaa
- kovien vehkeiden tappo tulivoimaa
- liikkuvuutta tehtävää varten jos ei muuten sitä tarvi.
Voittaminen ei perustu listaan vaan niihin yksiköihin ja kuinka hyvin ne tietää. suosittelen pitäytymistä tietyissä yksiköissä jotka havaitset hyviksi muuten kivoiksi tai viakka olet maalannut upeasti. Pelattuaan paljon oppii arvioimaan mihin se yksikkö pystyy. Hyvällä listalla pelaaminen ei auta jos käyttää yksiköitä väärin, armeija joka on toisella hyvä voi olla toisella huono. Listasi riipppu paljon pelityylistäsi, haluatko ampua läheltä vai kaukaa. Monoliitiittejä vai paljon muita kovia ukkoja.
olen tässä nyt laton paljon ympäripyöreyksiä. pistetään vielä pari itsestänselvyyttä, niin tulee umpihyödytön viesti.
hyvässä yleislistassa on
- massan tappo tulivoimaa/lähisvoimaa
- kovien vehkeiden tappo tulivoimaa
- liikkuvuutta tehtävää varten jos ei muuten sitä tarvi.
9th Age duunari
-
Atte Roine
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
- Oikolukuhirvi
- Viesti: