Paras Chaos Legioona?
Paras Chaos Legioona?
Haluaisin kysyä vaan, mikä on teidän mielestänne paras chao space marine legioona. Siis taistelu termissä. Yritän aloittaa chaosta, mutta en ole päättänyt mitä legioonaa käyttää... Ja sen pitäisi olla helposti hankittavissa, en haluu mail orderata monta boxia (asun pk seudul). Joo käytin hakua jo.
PS. Iron Warriors ovat liian juustomaisia
PS. Iron Warriors ovat liian juustomaisia
Kaikki ovat oletettavasti hyviä, mutta pelaavat hieman eri tavalla. Jos et halua liian juustoista, niin suosittelen pikemminkin katsomaan figuja ja päättämään minkä niistä ulkonäöstä pidät eniten.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Peliteknisesti paras, tai ainakin se helpoin, on tuo Iron Warriors. Niitä taitaa olla turnausten kärkikymmenikössä aina kolme tai enemmän. Suosittu ja idioottimainen lista, jolla ei juuri heikkouksia ole. Ongelmana se, että rakentuu 6+ obliteraattorin ympärille, mikä on huono asia seuraavan codexin kannalta. On nimittäin hyvin todennäköistä että Iron Warriorsia heikennetään olennaisesti, ja voi olla, että uuden codexin obliteraattorit ovat olennaisesti heikompia tai niitä saa vähemmän... No, parin vuoden päästä tulevan codexin mukaan arvailu on kuitenkin ennenaikaista, eli Iron Warriorsia joudun taas suosittelemaan. Peruslistassa on tosiaan (käsittääkseni) speediluutnantti ja lordi, 6+ obliteraattoria (enempi parempi), neljä heavychoisea ja kaksi viiden kaaosmarinen ryhmää lascannoneilla.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Nii mutta
Kiitoksia mutta mulla on nyt tavallinen SM armeija jolla on miltei sama colour scheme kun niil Iron Warrioreil. Ajattelen emperor's childreneit niitten sonic aseiden takia, mutta Word Bearers ja Night Lords ovat myös listalla. Night lordsin troopsii on vain niin vaikea löytää... Toimivatko Word bearersit hyvin turnauksis, kyl tuo ajatus 180 marineist on aika houkuttelevaa. kaikki neuvot tervettuleita!
- Lihamestari
Re: Nii mutta
EC on sitten kulttiarmeijoista se paras. Älytön aseistus ja Sireeniprinssi ovat yleensä tämän listan pohja. Listassa yleensä Demoniprinssi sireenillä ja sitten sekalainen kasa Mariineita Sonic Blastereilla ja tankeilla höystettyinä. Tarjoillaan yleensä miedon cheddarin kera.DxJ kirjoitti:Kiitoksia mutta mulla on nyt tavallinen SM armeija jolla on miltei sama colour scheme kun niil Iron Warrioreil. Ajattelen emperor's childreneit niitten sonic aseiden takia, mutta Word Bearers ja Night Lords ovat myös listalla. Night lordsin troopsii on vain niin vaikea löytää... Toimivatko Word bearersit hyvin turnauksis, kyl tuo ajatus 180 marineist on aika houkuttelevaa. kaikki neuvot tervettuleita!
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Air Defence
Suunnittelet niille kaaosmariineillesi ihan oman ja yksilöllisen väriteeman ja sitten käytät niitä milloin slaaneshin, milloin word bearersien tai night lordien säännöillä.
Miten niin? Samasta kaamosmarsupaketistahan ne synytyvät kuin suurin osa muistakin. Jos niitä lepakkopäitä meniaat, niin eivät ne mitään pakollista kamaa ole.Night lordsin troopsii on vain niin vaikea löytää...
kannattaa vain keksiä ihan oma väriteema, nimi ja fluffi omalle legioonalle. Näillä voi sitten käyttää milloin minkäkin legioonan sääntöjä.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Teet oranssin armeijan...
kaaoksen codeksissa on sellaisista kuva, on aika hieno IMO.... Mutta paras tietenkin on keksiä ite.-.... 
Never Play Poker with GMHalf-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Edelleenkään se väri ei ole laissa määrätty, vaan saat itse päättää värin (järjen rajoissa kuitenkin, kukaan tuskin pitää vaaleanpunaisia Iron Warrioreita tai sateenkaarenvärisiä World Eatereita vakuuttavina).
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Harvemmin käyvät turnauksissa...
Iron Warriorithän siellä käy, ja joskus Black Legion jos pelaaja haluaa käyttää mitä tahansa joukkoja saamatta muita erikoissääntöjä.
Sanoisin kuitenkin itse noista kahdesta Word Bearereiden olevan se "astetta kovempi" legioona. NL:lla niin vähän boonusta miinuksia nähden...
Iron Warriorithän siellä käy, ja joskus Black Legion jos pelaaja haluaa käyttää mitä tahansa joukkoja saamatta muita erikoissääntöjä.
Sanoisin kuitenkin itse noista kahdesta Word Bearereiden olevan se "astetta kovempi" legioona. NL:lla niin vähän boonusta miinuksia nähden...