Aseoptiot CSM-paketissa
Aseoptiot CSM-paketissa
Mitä aseoptioita tulee Chaos Space Marine Squad-paketissa. Itse tarvitsisin flameireita, lascannonin ja plasma gunin..
Tuleeko noita mitään paketissa vai pitääkö alkaa erikseen ostelemaan jotain erikoisfiguja = Chaos marines with assault weapons?
Tuleeko noita mitään paketissa vai pitääkö alkaa erikseen ostelemaan jotain erikoisfiguja = Chaos marines with assault weapons?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Air Defence
Paketissa tulee 1 plasmagun, 1 plasma pistol, 1 heavy boltter. Mariinien muoviset assultaseet (ja catacahinen falmerit) tietysti sopivat kaaosmarsujenkin käsiin, joten nyt kannattaa olla hyvää pataa sen kaverin kanssa, joka kerää Space Mariineja. Jos moista kaveria ei ole, tai hän on kuspää, niin voihan marsujen upgrade spuren tilata GW:ltä
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Siinä tulee kaikkia tarvitsemiasi erikoisaseita yksi. Päälle vielä 1 missile launcheri.
Lascannonit ja autocannonit ovat sitten blisterikamaa.
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=10
Siinä tulee kaikkia tarvitsemiasi erikoisaseita yksi. Päälle vielä 1 missile launcheri.
Lascannonit ja autocannonit ovat sitten blisterikamaa.
No, tuollainen vain sitten tilaukseen ja toinen flamer revitään magraggen one-poser marinen kädestä... ja minä kun luulin että niistä ei ole mitään hyötyä 
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Master Calgar
Eikös iron warrior boxissa tule mukana metalliset lascannon ja meltagunkin? Flamereita ei taida juu olla kuin blisterikamana (paitsi muissa boxeissa, lojalistit ja ig esim). Itse hankkisin IW boxin. Hauskoja päitä ja torsojakin on mukana.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Huomaa kuitenkin, että Iron Warrioreiden laatikoita saa vain GW:ltä suoraan.mastercalgar kirjoitti:Eikös iron warrior boxissa tule mukana metalliset lascannon ja meltagunkin? Flamereita ei taida juu olla kuin blisterikamana (paitsi muissa boxeissa, lojalistit ja ig esim). Itse hankkisin IW boxin. Hauskoja päitä ja torsojakin on mukana.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Master Calgar
Onko noin? Pahus. Milloinkas se IW paketti siirtyi postimyyntikamaksi?
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910